Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,395,688 views

Freja

Posts: 8,774

#4001 • • Freja Sihteeri
Kun muutenkin piti laittaa Nestlelle palautetta niin kysyin samalla mikä ero on tiikeri- ja supertiikerijäätelöllä. En kyllä odottanut vastausta mutta sen sain, eli; Ero 1 litran tiikerijäätelön ja supertiikeri-irtojäätelön välillä on se, että supertiikeri on pehmeämpää. Jäätelöissä on kuitenkin käytetty samaa hilloa. Virallinen tieto Mia Rautiaiselta Suomen Nestle Oy Kuluttajapalvelusta.

En nyt ikinä ois uskonu että se ero _noin_ "pieni" olisi. *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#4002 • • Jutu Blondi
Kun esim. suklaalevyn kääreessä lukee "voi sisältää pieniä määriä pähkinää", niin mitähän pähkinää se mahdollisesti on? Mulla on alkanut nousemaan epäilys, että oon suklaalle allerginen koska mun kurkkua kutittaa aina kun oon syönyt suklaata. Kaikki sanoo sen johtuvan pähkinästä, mutta miksi mulle ei sitten tule pelkästä pähkinästä mitään oireita?

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

AnssiV

Posts: 1,798

#4003 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Tässäpä muutama...

*Jos kuristat smurffia, minkä väriseksi sen kasvot muuttuvat?

* Mitä teet jos näet uhanalaisen eläimen syövän uhanalaista kasvia?

* Miksei kissanruoka ole hiiren makuista?

* Jos harrastat seksiä auton takapenkillä ja käytät turvavyötä, onko se turvaseksiä?

* Mikseivät lampaat kutistu sateella?

* Jos sanon että valehtelen aina, valehtelenko silloin?

* Miten lumiauran kuljettaja pääsee aamulla töihin?

* Jos ajat valon nopeudella, mitä tapahtuu kun sytytät ajovalot?

* Mikä on pimeyden nopeus?

* Miksi kamikaze-lentäjät käyttävät kypärää?

* Jos kuuro viittoo kirosanan, peseekö äiti hänen kätensä saippualla?

* Jos tefloniin ei tartu mikään, miten se saadaan kiinni paistinpannuun?

* Jos liimaa voileivän kissan selkään ja tiputtaa sen kolmannesta kerroksesta, laskeutuuko kissa jaloilleen vai voileipä voipuoli alaspäin?

* Onko synonyymille synonyymia?

* Miksi kuolemaantuomitun neula sterilisoidaan, kun hänelle annetaan myrkkypistos?

* Jos pikaliima kiinnittää mitä vain, miksei se kiinnity tuubin sisälle?

* Mistä tietää että näkymätön muste on loppu?

* Mihin lumen valkoinen väri joutuu kun lumi sulaa?

* Miksei puhelin ole koskaan varattu kun soittaa väärään numeroon?

* Jos rakkaus on sokeaa, miksi seksikkäät alusvaatteet ovat niin suosittuja?

* Jos jäniksenkäpälä tuottaa onnea, mitä jänikselle tapahtui?

* Miksi kutsutaan kahvitaukoa teetehtaassa?

* Miksi kaukosäädintä painetaan kovempaa kun patterit ovat lopussa?

*ding**nauru*
kilobitti

Posts: 2,419

#4004 • • kilobitti 1-2-3 techno

Jää~*, 25.7.2005 08:49:
Saako ihmiset koskaan pidettyä tupareita oikeasti "heti" muuton jälkeen?



Itselläni on ollut kahdet tuparit:

1. Muutin pois vanhempieni luota eräänä kesäisenä keskiviikkona vuonna 2000. Tuparit järjestettiin perjantaina (feat. poliisit).
2. Viime muuton yhteydessä tupareita ei kuulunut, joten kaverit päättivät itse järjestää ne. Tempaus selvisi mulle vasta kun yksiööni lamppasi sisään reilu 10 kaveriani mukanaan juotavat, salaattia, piirakkaa, sipsejä, dippiä ym.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

serotonot

Posts: 3,137

#4005 • • serotonot Paul Easy

mayah, 27.7.2005 08:38:
aapee, 27.7.2005 07:25:
* Jos kuuro viittoo kirosanan, peseekö äiti hänen kätensä saippualla?

---


No ei tietty, ku se nippaa sitä ohimolle tai Serotonotin tapauksessa antaa selkään, ihan samalla tavalla ku kuulevaakin lasta.


"antaa". "selkään".
Verano

Posts: 4,649

#4006 • • Verano Merituuli

mayah, 27.7.2005 08:38:

aapee, 27.7.2005 07:25:
* Jos harrastat seksiä auton takapenkillä ja käytät turvavyötä, onko se turvaseksiä?

---


Ei, sillä turvaseksin harrastamiseen vaaditaan kondomia, ehkäisypillereitä tms. ehkäisyvälinettä. Missä sä oot ollu terveystiedon tunnilla?



Voi mayah! Kyllä turvaseksiin tarvitaan vähintään kondomi, etkö oo kuullu etteivät ehkäisypillerit suojaa taudeilta *lohduttel* *nauru*

Turvaseksihän on "puhtaimmassa" muodossaan esim. puhelinseksiä, masturbointia, vaatteet päällä toisen ympäri kietoutumista, toisen hyväilemistä vaikkapa rintojen tai reisien avulla jne jne eli seksiä, jossa limakalvot eivät ole lainkaan kosketuksissa.
Verano

Posts: 4,649

#4007 • • Verano Merituuli

mayah, 27.7.2005 09:08:
No niinhän mä just sanoin!!

Soitellaan illalla rakas, LÄÄH LÄÄH *sydän*



LÄÄH joo!!

Mä kaivan kumit esiin, ei noista puhelinlinjoista koskaan tiedä, niistä voi saada tartunnan. *uros*
onni3mk

Posts: 3,973

#4009 • • onni3mk Onni on.
Miks väsyneenä kaikki maailman (tai lähinnä oman elämän) asiat tuntuu olevan perseellään?

--
Onni on.

onni3mk

Posts: 3,973

#4010 • • onni3mk Onni on.

mayah, 28.7.2005 08:04:
Koska oot väsyny? Kyllä ne asiat siitä vielä iloksi muuttuu :)



*nauru* Mä arvasin, et sä vastaat ekana. Ja mä arvasin, et vastaus on "koska oot väsyny". Mut kaipasin jotain perusteellisempaa vastausta.

Tai en mä tiedä, moon väsyny...

--
Onni on.

Bio

Posts: 4,429

#4011 • • Bio The Bullies / Pinky
No miks ihmees mä nään joka ikinen kerta painajaisia jos nukahdan selälläni? Niinku miks?
onni3mk

Posts: 3,973

#4012 • • onni3mk Onni on.

mayah, 28.7.2005 08:23:
Joten nuku. Se tekee hyvää.



Just poistelin suosikeista bileitä, joihin ei oo ihan pakko mennä. *hymy* Nukkuu enemmän.

Alottasko joku mun kans "terveemmät elämäntavat"-jakson? *nauru*

--
Onni on.

onni3mk

Posts: 3,973

#4013 • • onni3mk Onni on.

mayah, 28.7.2005 08:33:
No onkin näköjään tooosi lyhyt lista *justjoo* Ihan sama, kuhan tuut ens viikolla ku meitsi on kiksuilee!



Kyllä, rakas. Tietysti, rakas.

--
Onni on.

S-T

Posts: 1,195

#4014 • • Edited S-T Pieni

mayah, 27.7.2005 08:38:

---
aapee, 27.7.2005 07:25:
* Jos pikaliima kiinnittää mitä vain, miksei se kiinnity tuubin sisälle?

---

Siksi, koska kovettuakseen se vaatii happea, jota se ei tuubin sisällä saa. Toisin kuin taas esimerkiksi tuubin suulla, josta löydät aina avatessasi kökön kuivunutta liimaa.


Tuota noin.

Pikaliimoista yleisimmät (syanoakrylaattiliimat) kovettuvat ilmassa olevan veden takia. Yleisliimatyypit yleensä kovettuvat liiman liuottimen haihtuessa ilmaan.

Pikaliima kiinnittää periaatteessa mitä materiaalia vain, mutta rajoittava tekijä on sauman paksuus, yli 0,5mm sauma pysyy pikaliimalla huonosti kiinni, lisäksi lämpimät ja kosteat olot haurastuttavat pikaliimasaumaa.

Ah tätä tunnetta, kun pääsin piiiiitkästä aikaa pätemään *nauru*

--
Pieni on kaunista.

koo

Posts: 379

#4015 • • koo
Lääkärit kertokaa:

mun häntäluu on kipeä. En ole kaatunut eikä mua ole hakattu eikä mitään muutakaan vastaavaa. Kello kaksi tänään se ei ollut kipeä, kello puoli viisi oli. Vähän aikaa sitten vain istuminen sattui, nyt myös seisominen.

Kuolenko?

--
Backstagella on paratiisi.

Plaque

Posts: 269

#4018 • • Plaque
Kun ollaan tekemässä lävistystä, niin millä aineella iho puhdistetaan ennen lävistämistä?
o_°

Posts: 224

#4019 • • o_°

:Dlaqu:E, 29.7.2005 09:32:
Kun ollaan tekemässä lävistystä, niin millä aineella iho puhdistetaan ennen lävistämistä?



Luulisin että ihan alkoholilla puhdistetaan. Tosin 100 varma en asiasta voi olla koska en ole lävistyksiä työkseni tehnyt *pupu*
La Petite

Posts: 1,160

#4020 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

:Dlaqu:E, 29.7.2005 09:32:
Kun ollaan tekemässä lävistystä, niin millä aineella iho puhdistetaan ennen lävistämistä?



Mun tietääkseni, tai ainakin kun mulle tehtiin lävistys, iho desinfioitiin betadinella,
sellaisella aineella josta iho jää hieman oranssiks. *joo*

--
Rem tene, verba seqventur