Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,406,491 views

Plaque

Posts: 269

#4021 • • Plaque

La Petite, 29.7.2005 09:56:
Mun tietääkseni, tai ainakin kun mulle tehtiin lävistys, iho desinfioitiin betadinella,
sellaisella aineella josta iho jää hieman oranssiks. *joo*



Itse käytin Betadinea oraaliseen puhdistukseen, lävistyksen jälkihoitona. *ding*
Mut kaippa se toimii myös tossa käytössä. *hihu*
Troll

Posts: 84

#4022 • • Troll ---Troll You´r Life---
Miksi joku AINA vastaa kun on soittanut väärään numeroon????

--
---18.04---

Displacer

Posts: 1,828

#4025 • • Displacer
paljonkos sensationeissa oli ihmisiä
Freja

Posts: 8,774

#4027 • • Freja Sihteeri
Jälleen kerran vessassa käydessäni minua jäi mietityttämään eräs asia:
Mistä lyhenne WC tulee?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Santtu-

Posts: 1,965

#4028 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Freja, 31.7.2005 20:32:
Jälleen kerran vessassa käydessäni minua jäi mietityttämään eräs asia:
Mistä lyhenne WC tulee?



Water Closet
Freja

Posts: 8,774

#4029 • • Freja Sihteeri

-Santtu-, 31.7.2005 20:34:
Water Closet



Hö. *ding* Jos oisin taas miettinyt aivoillani niin olisin tuon itsekin keksinyt *nauru* Mutta oli meillä ukkosen kanssa hauskaa kun mietittiin eri vaihtoehtoja *lmao* Ne vaihtoehdot ei kyllä hetken päästä enää olleet lähelläkään vessa-asioita mutta tärkeintähän on olla hauskaa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Santtu-

Posts: 1,965

#4030 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mä oon ihmetelly semmosta juttua, kun mua pisti amppari käteen vuos sitten (*nyyh*) ja nyt siihen kohtaan aina välillä tulee sellainen punainen piste ja alkaa hirmuna kutittaa. Sit se vaan häviää ja tulee taas uudestaan joskus. Miks? Onks se amppari-paskiainen jättäny jotain myrkkyä mun ihon alle *sars* *oksentel*
sapeli

Posts: 11,768

#4031 • • sapeli jokukukamikä?

-Santtu-, 31.7.2005 20:45:
Mä oon ihmetelly semmosta juttua, kun mua pisti amppari käteen vuos sitten (*nyyh*) ja nyt siihen kohtaan aina välillä tulee sellainen punainen piste ja alkaa hirmuna kutittaa. Sit se vaan häviää ja tulee taas uudestaan joskus. Miks? Onks se amppari-paskiainen jättäny jotain myrkkyä mun ihon alle *sars* *oksentel*



No eikös ainakin mehiläiset jätä sen piikin sinne ihon alle? Amppareista en tiedä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Santtu-

Posts: 1,965

#4032 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

sapeli, 31.7.2005 20:49:

No eikös ainakin mehiläiset jätä sen piikin sinne ihon alle? Amppareista en tiedä...



On mul joskus toisen kerran kans pistäny silleen et se piikki on jääny sinne ja pitäny ottaa sit pinseteillä pois, mut ei tuossa nyt näy mitään *ding* eli kun se ei ole "kutina-vaiheessa" niin sitä kohtaa ei edes huomaa, tai sitten se piikki on tosi syvällä.
sapeli

Posts: 11,768

#4034 • • sapeli jokukukamikä?

dominikh, 31.7.2005 20:57:
Miksei miittejä voi olla joka päivä?



Niihin kyllästyis *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#4035 • • sapeli jokukukamikä?
Tätä on ehkä jo kysyttykin mut ei löytynyt haulla, joten virkistäkääpä meikäläisen muistia (ja tietoa): mistä nämä silmässä lilluvat pikku hippuset oikein johtuivatkaan? Muistelen hämärästi että nämä lilluvat tuolla silmän sisällä olevassa nesteessä, mutta mistä nämä johtuivat ja miten näistä pystyi pääsemään eroon? *ding* Jännää kun silmissä vilisee pieniä bakteerin näköisiä öttiäisiä *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ninka

Posts: 564

#4036 • • Ninka
ku yritin pistää tänne kuvia ja ruutuun tuli tällänen teksti:

kuvat vastaanotettu, prosessointi alkaa (kestää kauan, odota!)
kuvia tallennettu 0. kuvat päätyvät näkyville hyväksynnän jälkeen, tähän menee yleensä päivä tai pari.

Ni onko se kuvien siirto onnistunu?? *ding* että onko ne tulossa sit sensuurin jälkeen näytille ku tossa on et tallennettuja 0 ??

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#4037 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mistäköhän löytyy sivu jolle voit uploadaa esim jonkun videon että voit jakaa sen kaverille tai itse ladata se toiselle koneelle. Yksi tälläinen sivusto oli jolle pystyit heittää gigan tietoo ja se säilyi siellä viikon. Mutta kun en muista sitä saamarin osoitetta. Kuka olis niin kiva ja löytäis mulle sellaisen *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

pirpeli

Posts: 5,533

#4038 • • pirpeli

Steven Hoaks, 1.8.2005 21:50:
Mistäköhän löytyy sivu jolle voit uploadaa esim jonkun videon että voit jakaa sen kaverille tai itse ladata se toiselle koneelle. Yksi tälläinen sivusto oli jolle pystyit heittää gigan tietoo ja se säilyi siellä viikon. Mutta kun en muista sitä saamarin osoitetta. Kuka olis niin kiva ja löytäis mulle sellaisen *plur*



Mä oon kauheen huono tällasis jutuis, mut onkohan tosta mitään apua?
https://upload.video.google.com/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sbanc

Posts: 255

#4040 • • sbanc

Steven Hoaks, 1.8.2005 21:50:
Mistäköhän löytyy sivu jolle voit uploadaa esim jonkun videon että voit jakaa sen kaverille tai itse ladata se toiselle koneelle. Yksi tälläinen sivusto oli jolle pystyit heittää gigan tietoo ja se säilyi siellä viikon. Mutta kun en muista sitä saamarin osoitetta. Kuka olis niin kiva ja löytäis mulle sellaisen *plur*





http://www.freewebspace.net/forums/forumdisplay.php?forumid=2 ...lueskele noita jos et muuta keksi *nauru* *pahis*