Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,070 views

martina

Posts: 1,875

#5061 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
jokin ärsyttää ja ketuttaa, muttei hajuakaan mikä?*ding*
Fresia

Posts: 764

#5062 • • Fresia vähän outo
Töissä ei oo enää mtn tekemistä, pitäs vaan seistä ja hymyillä kymmenen tuntia putkeen *igor* Onneks tuli sade ja oli muka pakko lähtee pois *hihu*

La-yön säätö ehkä osaltaan ottaa päähän vieläkin...no, minkäs enää teet *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Mellu-

Posts: 4,006

#5063 • • Mellu-
valmentaja tekee samat virheet jo toista kertaa.. mutta eipä auta valittaminen :/

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

coolcat82

Posts: 771

#5064 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Joku vitun runkkari oli nussinu mun fillarin takakumista venttiilin *grr* Vitun hauska pila...

--
*sydän* Diamonds *sydän*

NKID

Posts: 62

#5065 • • NKID

coolcat82, 15.8.2006 18:43:
Poliisilaitokselt on soiteltu mulle noin puoltoist viikkoo, tänää aamul ysilt viimeks *igor* En vastaa. Edelleenkään.



Joku vitun runkkari oli nussinu mun fillarin takakumista venttiilin Vitun hauska pila...





...ne yrittää soittaa et sun venttiili on löytyny....
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#5066 • • Mao & Taikahattu UG-///
Ns. kaverit, ketkä puhuu paskaa selän takana mun elämästä ja mun valinnoista...

Ja kenelläkään ei ilmeisesti oo munaa tulla puhumaan mulle tästä suoraan! *dissaa*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

coolcat82

Posts: 771

#5067 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

NKID, 15.8.2006 22:01:
---
coolcat82, 15.8.2006 18:43:
Poliisilaitokselt on soiteltu mulle noin puoltoist viikkoo, tänää aamul ysilt viimeks *igor* En vastaa. Edelleenkään.

---



---
Joku vitun runkkari oli nussinu mun fillarin takakumista venttiilin Vitun hauska pila...
---




...ne yrittää soittaa et sun venttiili on löytyny....



:D :D tosiaan!!! Eipä tullu ihan heti mieleen :D :D (...onks täällä tosiaan niin reiluja kyttiä..?) Mä kyl epäilen, se venttiili katos sen jälkeen kun ne oli jo puol viikkoo soitellu... Mut... eletään toivossa :D *lmao*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Gleba

Posts: 549

#5069 • • Gleba
aikaiset aamuherätykset.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Avatar
#5070 • • Taika Guest
miksi meidän tuntityöntekijä ei usko ETTEN HALUA KUULLA SEN LAULAVAN JOKA IKISTÄ BIISIÄ MIKÄ RADIOSTA TULEE.

ihme vinkumista.

*igor*
hallucinogen

Posts: 8,190

#5071 • • hallucinogen Edain

coolcat82, 15.8.2006 18:43:
Poliisilaitokselt on soiteltu mulle noin puoltoist viikkoo, tänää aamul ysilt viimeks *igor* En vastaa. Edelleenkään.


Miksi ei voi vastata kun poliisi soittaa?

--
pikku-*possu*

Avatar
#5072 • • *Mirri* Guest
Kun kaikki vastoinkäymiset laitetaan muiden piikkiin. Joskus olis vaan syytä katsoo peiliin...
Amuck

Posts: 2,396

#5073 • • Amuck dub-i-dub

Taika, 16.8.2006 08:09:
miksi meidän tuntityöntekijä ei usko ETTEN HALUA KUULLA SEN LAULAVAN JOKA IKISTÄ BIISIÄ MIKÄ RADIOSTA TULEE.


Oothan ilmoittanut sen tälle lauleskelijallekin? :) Kova kohtalo muuten, kämppikseni ovat olleet joskus pärähdyspisteessä kun oon aamutuimaan keittiössä hääräillessäni laulanut Matchbox Twentyä minkä keuhkoista lähtee. :D Luulin aina ettei kukaan ole kotona. Synkkä salaisuuteni toi MB20 muutenkin. *blush* No mutta, eipä ole enää niitä kämppiksiä, toivottavasti he muistelevat lämmöllä aamujamme.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

mardis

Posts: 334

#5074 • • mardis Humppa-Hannele
Hammaslääkäri haisi hielle ja hoitaja oli ihan daiju.*igor*

--
~Dancers have happy feet~

wiwi

Posts: 1,575

#5075 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Hälytykset, jotka huutavat ties kuinka monetta minuuttia putkeen. Korvat hajoaa, mutten pysty tekemään tuolle melusaasteelle mitään. *toktok*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

bubbelgum

Posts: 2,477

#5076 • • bubbelgum ~sylikissa~
Se että on _taas_ huono olo... *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Freja

Posts: 8,775

#5077 • • Freja Sihteeri
Pyäh, kaikki *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KuZ

Posts: 44

#5078 • • KuZ Itä-Eurooppalainen unissaan
Kun savuhälytin kuluttaa paristoja tahdilla 1/kk. Joutuu jatkuvasti kuunnella sitä piipausta, joka tulee virran ollessa vähissä.
Avatar
#5079 • • jesus Guest
Kiire töissä *grr*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5080 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ahdistaa se, että kesä alkaa olla ohi! Haluun häröillä ja lomailla viel *grr* EN elää ihmisiks ja opiskella. Eikä liiemmin kiinnostais olla viikonloppua töissä, tai siis seitsemää päivää putkeen.

VITTU

Ja sit etsin kämppää, ja aina kun löydän jonkun halvan, niin siinä ei ole suihkua! SIIS EI SUIHKUA. Kuka jumalauta tollasessa elää, häh...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D