Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,167 views

Jago

Posts: 4,039

#5041 • • Jago un-trained monkee
mulla on ihan vitun huono jo ällö olo ja kaikki menee vituilleen ja se vituttaa ja potuttaa ja ei oo ees buranaa saatana..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Foxmagon

Posts: 1,329

#5042 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Eräs joka istuu tuossa vieressä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

lostgone

Posts: 2,493

#5043 • • lostgone
Heiluu liikaa. Päässäni hölskyää.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Xenia

Posts: 45

#5044 • • Xenia
ärsyttää se, et väsyttää ja ettei saa mitään aikaiseksi ja muutenkin kaikki. mut sellasta elämä on. samaa shittii, mut eri pyllystä.

siirryn sänkyyni nauttimaan yksinäisestä hetkestä. (ärsyttää, kun kukaan ei ota mua syliin)

--
Ajaton

Elmiira

Posts: 1,446

#5045 • • Elmiira
Ärsyttää, kun naapurin tytöt käy repii omenoita
meidän puusta. No saa niitä syödä, koska niitä on
ihan sikana, eikä tehdä niillä kaikilla mitään.

MUTTA äsken seurasin verhon takaa, kun tytöt oli
taas puun kimpussa. Ne repii omenoita sikana ja
viskoo huonot maahan. Hyvistä ne purasee kerran
ja viskaa sit maahan. Ei siinäkään vielä mitään,
mut vasta eilen raivasin tuolta maasta 2 muovipussillista
tippuneita/heitettyjä omenoita pois! Ei mua kiinnosta noiden
penskojen jäljiltä mennä niitä taas raivaamaan! HUH!

Sit esitetään niin viatonta, kun ne siitä puun juurelta yllättää.
Lapsiahan ne on, mut pyytäisivät luvan, niin saisivat
vaikka kaikki omenat. Aamen.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Dave

Posts: 1,750

#5046 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Täl hetkellä kaikki. *grr*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Avatar
#5047 • • Taika Guest
..vaihteeksi minä itse.
koskaan ei saa sanottua niitä asioita mitä pitäisi ja tulee sanottua ne asiat mitä ei todellakaan pitäisi lausua ääneen.*uuh*

jälleen meni yksi tilaisuus ohitse ihan omaa tyhmyyttäni.
lostgone

Posts: 2,493

#5048 • • lostgone
Minä. Inhottavaa rajallisuutta.*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Foxmagon

Posts: 1,329

#5049 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Exät on perseestä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

UnityF

Posts: 15,721

#5050 • • UnityF joo just se
se että uni ei tuu ja pitää herää jo klo 8.00 *grr*
Waakku

Posts: 158

#5051 • • Waakku
Kolmatta viikkoa nukkunut max 4h yössä. Rupee tosiaan jurppii. Miksi ihmeessä mun pitää herätä sitäpaitsi aina tähän aikaan. *igor**hmph*

--
- ? -

äm

Posts: 2,376

#5052 • • äm
Elvistelijähifistipariskunta.

"Meillä on kaikki niiiiin *super*ia ja te muut tuutte aina perässä valintojenne kanssa ja ilman meidän neuvoja te ette oikeastaan edes osaa tehdä mitään."

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Danskuh

Posts: 675

#5053 • • Danskuh pikku-Dee
perseen nuoleminen...vtun ärsytttävää..varsinki jos se tehään tooosi näkyvästi..
Danskuh

Posts: 675

#5054 • • Danskuh pikku-Dee

Viivi, 15.8.2006 10:40:
---
Danskuh, 15.8.2006 09:45:
perseen nuoleminen...vtun ärsytttävää..varsinki jos se tehään tooosi näkyvästi..

---


Tässä on vaan se ongelma, että toiselle normaali kehuminen / kannustus on toiselle sitä nuoleskelua.



kohteliaisuus ennen kaikkea:)
vinsku

Posts: 749

#5055 • • vinsku huba huba
Koulun käytävillä häröpalloilevat ykköset. *dissaa*

Ei vaan, ne olis kivoja jos olis päässy ite tutoriks mut olinpa taas myöhässä. Nyt ärsyttää eniten mouruava vatsa. Alakerrassa olis jauhelihakeittoa .. *igor*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

luode

Posts: 287

#5057 • • luode
tällähetkellä ärsyttää suunnattomasti se, että olen kohta kuukauden ollut kurkkukivussa eikä se vieläkään hellitä. ekan kerran kun kävin lääkärissä sain antibiootteja, korvatippoja, yskänlääkettä ja nenäsumutetta. noooh korvakipu loppui, mutta muu jatkui. parin viikon päästä kävin uudestaan ja sain uuden antibioottikuurin. nyt ei enää yskää ole kuin hieman, nenäsumutetta ei tarvitse, mutta se perkeleen kurkku! antibioottikuurikin vetää viimeisiään. hengittäminen on tosi kivaa ja nieleskely vielä miellyttävämpää.

jos tämä ei tästä pian lopu niin menen kyllä vähän *släp* sitä tohtori setää.

huomenna alkaisivat kauan odottamani harkatkin. minähän menen, vaikka kurkusta kasvaisi purjo! prkl. *dissaa*
Foxmagon

Posts: 1,329

#5058 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Danskuh, 15.8.2006 11:44:
---
Foxmagon, 15.8.2006 00:48:
Exät on perseestä.

---



ei oo...onhan niit rakastanu..mut joitain inhottavia piirteitä kyllä.



En sanois rakastavani exän exää.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

coolcat82

Posts: 771

#5059 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Poliisilaitokselt on soiteltu mulle noin puoltoist viikkoo, tänää aamul ysilt viimeks *igor* En vastaa. Edelleenkään.

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#5060 • • Verano Merituuli

Verano, 13.6.2006 17:17:
-eräät asiantuntijat: a vaikuttaa beehen eikä toisinpäin

-toiset asiantuntijat: b vaikuttaa aahan eikä toisinpäin

-loput asiantuntijat: a ei vaikuta beehen eikä b aahan

Niin no, eihän se vaan ookaan kuin yks mun elämäni tärkeimmistä asioista.



Ja taas lisää mielipiteitä, jotka menevät ihan ristiin. Ei jaksais. Ei varsinkaan silloin, kun eräs näistä asiantuntijoista sanoi viime viikolla, että sun elämä meni nyt näin ja se on vain hyväksyttävä. Kyllä mä välillä pystynkin, mutta sitten taas välillä sitä on niin helvetin vaikeeta hyväksyä, että mulle nyt sitten sattui tulemaan tällanen elämä. Tällainen risti kannettavaks. Että deal with it.