Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,210 views

Sintsu

Posts: 75

#3222 • • Sintsu
tekemättömät työt..*ding*
UnityF

Posts: 15,721

#3223 • • UnityF joo just se
kun en enää keksi mitä siivoisin *ding* *grr*
Fyrisch

Posts: 4,525

#3224 • • Fyrisch
Kun hukkaa puhelimen, tai se ei oo 100% varmaa viel et se on kokonaan poissa, saattaa olla et se on tippunu kaverin autoon, se selvii huomen illal vast, 170 numeroo poks!
nomic

Posts: 4,120

#3225 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

UnityF, 4.9.2005 23:41:
kun en enää keksi mitä siivoisin *ding* *grr*



[vihje]tää huone[/vihje]
Umbala

Posts: 769

#3226 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Ihmiset jotka ei arvosta toisten tekemää työtä. Bussikuskeja, Blokkareita, Pokeja, Kassoja, Siivoojia, Lappuliisoja ja lukemattomia muita ammatteja jotka yhdessä tekee täst maasta elinkelposen. Närästää niin paljon kuunnella sitä nurinaa (johon myös ite oon joskus syyllistyny) pikkuasioista.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

UnityF

Posts: 15,721

#3227 • • UnityF joo just se

Umbala, 5.9.2005 02:15:
Ihmiset jotka ei arvosta toisten tekemää työtä. Bussikuskeja, Blokkareita, Pokeja, Kassoja, Siivoojia, Lappuliisoja ja lukemattomia muita ammatteja jotka yhdessä tekee täst maasta elinkelposen. Närästää niin paljon kuunnella sitä nurinaa (johon myös ite oon joskus syyllistyny) pikkuasioista.



täysin samaa mieltä *joo*
Karvinen

Posts: 699

#3228 • • Karvinen SekaiSin MariSta
känni ku jeessus oainaa päälle-- nukkuu pitäs mennä ku töit huame

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Avatar
#3229 • • Taika Guest
..hankin tämän päivän töistä vapaaksi, tulin ajoissa tunnille eikä opettajaa näy missään ja tuntien kesto on merkattu 12 asti vaikka alunperin niitä piti olla koko päivän*igor*

laurea*dissaa*
Verano

Posts: 4,649

#3230 • • Verano Merituuli
Kiva päivän aloitus niin kauan kuin sitä kesti *eiei*
AnssiV

Posts: 1,798

#3231 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
...pomo soitti...porukkaa saikulla joten illalla/ensi yönä Jykylään.. ...se siitä vapaapäivästä... ..noh, tuplapalkka...



...kävin sitten tekemässä 12,5h töitä...ehkä senkin takia ettei tarvitsisi ajatella vaan laittaa aivot narikkkaan ja tuijottaa 700km tietä...olen valvonu taas niinku 22h...olen alkanu epäilemään että alan olla oikeasti aika finaalissa...*ding**poks*
Sirppu

Posts: 685

#3232 • • Sirppu
mua ärsyttää nyt tällähetkellä mie itte ko on olo on tämmönen*nyyh*
Jutu

Posts: 3,054

#3233 • • Jutu Blondi
Ihmiset jotka eivät yhtään katso taakseen kun lähtevät ohittamaan, eivätkä osaa tulkita muiden antamia merkkejä kuten vilkku ja pitkien väläyttäminen *kivatsulle* Pari ihmistä meinasi aiheuttaa vaaratilanteen juuri näiden edellä mainittujen asioiden takia. Peilit ovat juuri sitä varten niissä autoissa, että niihin saa katsoa *grr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#3234 • • sapeli jokukukamikä?
*super**grr**dissaa**kivatsulle*

Okei, harvoin minua näkee paiskomassa tavaroita tai kiroilemassa putkeen niin kauan että pitää vetää välillä henkeä (selvin päin), mutta nyt tämän voisi nähdä/kuulla.

*super**grr**dissaa**kivatsulle*

Siis voi *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* ja ne *sensuroitu* *sensuroitu* vois vetää *sensuroitu* *sensuroitu* päähänsä!

*super**grr**dissaa**kivatsulle*

Kun täällä meidän talossa on putkiremppa, ja kun en alukskaan saanut nukuttua hyvin aamuyöstä ja sit ne alkaa jossain seitsemän aikaan poraamaan - JATKUVASTI - niin että ikkunat helisee ja huonekalut tärisee niin että ne kohta on vaeltanut huoneen toiselle puolelle *eiei* Ja eihän tässä saa nukuttua, eikä edes KUULE OMIA AJATUKSIAAN!

*super**grr**dissaa**kivatsulle*

Siis voi hyvää päivää ei vois huonommin päivä alkaa.

*dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#3235 • • pirpeli

sapeli, 7.9.2005 14:22:
*super**grr**dissaa**kivatsulle*

Okei, harvoin minua näkee paiskomassa tavaroita tai kiroilemassa putkeen niin kauan että pitää vetää välillä henkeä (selvin päin), mutta nyt tämän voisi nähdä/kuulla.

*super**grr**dissaa**kivatsulle*

Siis voi *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* ja ne *sensuroitu* *sensuroitu* vois vetää *sensuroitu* *sensuroitu* päähänsä!

*super**grr**dissaa**kivatsulle*

Kun täällä meidän talossa on putkiremppa, ja kun en alukskaan saanut nukuttua hyvin aamuyöstä ja sit ne alkaa jossain seitsemän aikaan poraamaan - JATKUVASTI - niin että ikkunat helisee ja huonekalut tärisee niin että ne kohta on vaeltanut huoneen toiselle puolelle *eiei* Ja eihän tässä saa nukuttua, eikä edes KUULE OMIA AJATUKSIAAN!

*super**grr**dissaa**kivatsulle*

Siis voi hyvää päivää ei vois huonommin päivä alkaa.

*dissaa*



Otan osaa, saman kokeneena. Ajattele vaan, että sitten ei putket pauku ja on muutenkin kivampaa kun on paikat kunnossa (3,5 kuukautta siinä meni...) Koita jaksaa*hali*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#3236 • • sapeli jokukukamikä?

pirpeli, 7.9.2005 14:50:
Otan osaa, saman kokeneena. Ajattele vaan, että sitten ei putket pauku ja on muutenkin kivampaa kun on paikat kunnossa (3,5 kuukautta siinä meni...) Koita jaksaa*hali*



Paitsi että tää remppa ei edes koske meidän asuntoa *hmph* Eli meikä ei hyödy tästä mitään *grr*

Muut... kyl tästä selvitään - pitää vaan ryhtyä päikkäröimään *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kolera

Posts: 4,256

#3237 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Sorinan irkkiservun toimimattomuus!
Ei oo tainnu ku viimosen kuukauden vaan nykiä vähemmän tai enemmän ja tänään oikeen urakalla

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Coon--

Posts: 640

#3238 • • Edited Coon-- 5,2 mmol/l
Hassua varmaan, mut se että mun elämä menee liian hyvin. Tunnen olevani liiankin enrginen ja elämä tuntuu menevän suunnitelmien mukaan pitkästä aikaa. Oon kai tottunu että aina on jokin asia rempallaan joka vaatis "korjaamista" nyt kun tällästä ei ole niin on kumma olo *ding*

Kai tän voi nähdä jotenkin haasteen puuttumisena?
sapeli

Posts: 11,768

#3239 • • sapeli jokukukamikä?

Coon, 7.9.2005 20:31:
Hassua varmaan, mut se että mun elämä menee liian hyvin.



Ja tämä ärsyttää? *nauru* On sullakin ongelmat *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Coon--

Posts: 640

#3240 • • Coon-- 5,2 mmol/l

sapeli, 7.9.2005 20:41:
---
Coon, 7.9.2005 20:31:
Hassua varmaan, mut se että mun elämä menee liian hyvin.

---


Ja tämä ärsyttää? *nauru* On sullakin ongelmat *hihu*



No niin no *hih* kyllähän sä mut tiedät. Mut kuten sanoin ei oo mitään sellasta "pientä" tekemistä kun kaikki tuntuu olevan kohdallaan..... on hauskempi rakentaa ennemmin kuin hallita *joo*