14,184 posts, 710 pages, 4,803,056 views
Umbala, 5.9.2005 02:15:
Ihmiset jotka ei arvosta toisten tekemää työtä. Bussikuskeja, Blokkareita, Pokeja, Kassoja, Siivoojia, Lappuliisoja ja lukemattomia muita ammatteja jotka yhdessä tekee täst maasta elinkelposen. Närästää niin paljon kuunnella sitä nurinaa (johon myös ite oon joskus syyllistyny) pikkuasioista.
sapeli, 7.9.2005 14:22:
*kivatsulle*
Okei, harvoin minua näkee paiskomassa tavaroita tai kiroilemassa putkeen niin kauan että pitää vetää välillä henkeä (selvin päin), mutta nyt tämän voisi nähdä/kuulla.
*kivatsulle*
Siis voi *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* ja ne *sensuroitu* *sensuroitu* vois vetää *sensuroitu* *sensuroitu* päähänsä!
*kivatsulle*
Kun täällä meidän talossa on putkiremppa, ja kun en alukskaan saanut nukuttua hyvin aamuyöstä ja sit ne alkaa jossain seitsemän aikaan poraamaan - JATKUVASTI - niin että ikkunat helisee ja huonekalut tärisee niin että ne kohta on vaeltanut huoneen toiselle puolelle Ja eihän tässä saa nukuttua, eikä edes KUULE OMIA AJATUKSIAAN!
*kivatsulle*
Siis voi hyvää päivää ei vois huonommin päivä alkaa.
pirpeli, 7.9.2005 14:50:
Otan osaa, saman kokeneena. Ajattele vaan, että sitten ei putket pauku ja on muutenkin kivampaa kun on paikat kunnossa (3,5 kuukautta siinä meni...) Koita jaksaa*hali*
Coon, 7.9.2005 20:31:
Hassua varmaan, mut se että mun elämä menee liian hyvin.
sapeli, 7.9.2005 20:41:
---
Coon, 7.9.2005 20:31:
Hassua varmaan, mut se että mun elämä menee liian hyvin.
---
Ja tämä ärsyttää? On sullakin ongelmat