Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,802,028 views

wiwi

#13123 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Mikä ärsyttää?:

pihlaja, 13.10.2009 11:06:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1740363

- Olin ihan ihmeissäni, kun tulokset osoittivat kokaiinia ja amfetamiinia, Halme sanoo lehdelle.

Hän tosin myöntää, että oli viihteellä lauantai-iltana.

- Olin ottanut pari viivaa kavereitten kanssa mutta en uskonut, että se vielä näkyisi seuraavana päivänä.

Ahahahahahahaa!

Sori Tony, sit sä oot vaan ihan vitun tyhmä. Ei kyllä varmaan yllätä ketään tämäkään.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kinderi

#13125 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mun jääkaappi on ihan liian pieni :(
Ei sinne paljon muuta mahdu ku maitoa, kun sitäkin pitää olla tässä kolmen hengen taloudessa kolmea eri mallia :(

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

m1kk3

#13126 • • m1kk3 no-life
se kun duunissa alkaa lomautukset just, kun tuntuu että alkaa taas tavaran menekki kiihtymään. Eli lomautukset on n. vuoden myöhässä, silloin vuos sitten oli aikaa istuskella ku ei ollu hommia ja ois voinu hyvin lomauttaa porukkaa. Nyt seuraavat puol vuotta on niin helvetinmoista kiirettä ja juoksua niillä keiden vuoro on olla töissä. Ei vittu ei näin *toktok*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Zapa

#13127 • • Zapa Mr Wrangler
Oma saamattomuus ja se, että ei osaa tehdä ratkaisuja jotka ei välttämättä ole kaikille mieluisia...
Freja

#13128 • • Freja Sihteeri
Jonku kusinen aikataulu jonka takia mun uuden tietsan saaminen menee ens viikolle *igor**igor**igor*
Onneks sentäs äippä ja iskä sai oman koneensa ajallaan...

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aada

#13129 • • aada
Oma tyhmyyteni. En tiedä asioista yhtään mitään ja sitten pitää mennä tekemään tyhmiä päätöksiä. Kannattaisi vaan olla hiljaa, sillä ei yleensä häviä mitään.

Vinkki: Kannattaa varoa sellaista, jolla ei ole mitään menetettävää, saa halutessaan paljon tuhoa aikaan.
Jutu

#13130 • • Jutu Blondi

kindertin, 13.10.2009 13:18:
Ei sinne paljon muuta mahdu ku maitoa, kun sitäkin pitää olla tässä kolmen hengen taloudessa kolmea eri mallia :(

Miks kolmea eri mallia? :o

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kinderi

#13131 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Jutu, 14.10.2009 22:00:
---
kindertin, 13.10.2009 13:18:

---

Miks kolmea eri mallia? :o

Yks juo soijamaitoa(normimaidon proteiinille allerginen), yks maitojuomaa(laktoosivammainen) ja yhelle sitten käy normimaito(jota ostan jotta edes yks meistä saa juoda kukkarolle ystävällistä maitoa).

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jutu

#13132 • • Jutu Blondi

kindertin, 14.10.2009 22:03:
Yks juo soijamaitoa(normimaidon proteiinille allerginen), yks maitojuomaa(laktoosivammainen) ja yhelle sitten käy normimaito(jota ostan jotta edes yks meistä saa juoda kukkarolle ystävällistä maitoa).

Ookkei. No mut miks tää laktoosivarmma ja maitovamma ei voi juoda molemmat soijamaitoa? Vai tuleeko se kuitenkin kamalan kalliiksi jos molemmat sitten juo sitä? Mut kurjaa kyllä, kun tietää ettei noi oo sieltä halvimmasta päästä :/

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kinderi

#13133 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Jutu, 14.10.2009 23:24:
---
kindertin, 14.10.2009 22:03:

---

Ookkei. No mut miks tää laktoosivarmma ja maitovamma ei voi juoda molemmat soijamaitoa? Vai tuleeko se kuitenkin kamalan kalliiksi jos molemmat sitten juo sitä? Mut kurjaa kyllä, kun tietää ettei noi oo sieltä halvimmasta päästä :/

No mutta kun mä(laktoosivamma) olen niin nirsoperse enkä tykkää soijan mausta. Ei tosiaan ole halpaa herkkua, mutta eipä ole mikään muukaan :P

--

kinderi

#13134 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Viihdytin tossa aamulla itteeni tiskaamalla, ja kuuntelin YleX:ää siinä samalla.
Meinasin heittää kipot ja kupit seinään kun sieltä tuli joku rasittava renkutus jonka oon joutunu kuulemaan jo miljardi kertaa, koska radio on keittiössä päällä jatkuvasti.
Äsken hain kahvia, ja eikö se sama saatanan paskarenkutus ala taas! Meillä loppu nyt radion kuuntelu.
(ahh, se on joku lady paskan paparazzi). Hyi.

--

Bio

#13135 • • Bio The Bullies / Pinky
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?
pirpeli

#13136 • • pirpeli

Bio, 16.10.2009 13:34:
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?

No älä kuule muuta sano. Saatana, että sapettaa autoilijaidiootit, jotka ei tota tiedä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Decion

#13137 • • Decion Koneradio
kynsiensyöntiaddiktio *eiei* tätä oon kyl joskus miettiny, että pureskeleeko ne ihmiset enemmän kynsiään jotka polttaa tupakkaa? ite täs ny huomannu että sillonku ei oo tupakkia, ni tulee pureskeltua paljon kynsiä (juuri ehkä siksi että sormet haisevat tupakalle) onko muut kokenu lievittävänsä niksojaan kynsiensyömisellä muutaku minä? *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Takyon

#13138 • • Takyon Möwkö
Oot tulossa kotiin kädet täynnä kasseja ja tavaraa, aivan järjetön vessahätä päällä ja sit kun saat kaikki ylimääräiset käsistä niin kengännauhat menee umpisolmuun. Yleensä tietysti molemmista kengistä *aargh*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

kinderi

#13139 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Vaihteeks minä itte.
Vituttaa ja tympii ja muutenkin ottaa päähän.
Tekis mieli lähtee apinanraivolla juoksemaan tätä paskafiilistä pois..
Ja toki ärsyttää sekin et mä vaan ajattelen raivojuoksuja, koska en saa edes juosta paskajalan takia.

MÖKÖMÖKÖ vaan kaikille!

--

Banda

#13140 • • Banda suloinen rääväsuu
Mulla oli tässä pitkä avaus päivän ärsyttävästä tapahtumasta, mutta sähelsin vaihteeksi ja teksti lähti pois! Rääääh!

--
*jiihaa*