14,184 posts, 710 pages, 4,807,771 views
Infinitee, 9.11.2008 18:37:
Aloin tässä mietti, kun on tuo Karjala -turnaus menossa, et MIKS VITUSSA NE EI NÄY TV:SSÄ!?? Mtv vie kaikki katsomisen arvoisen noille maksullisille kanaville, ja peruskanava on täynnä jotain idolssia ja kaikenmaailman kännykkäpelisontaa. Mä en kyllä lahjoita senttiäkään mtv:n sikariportaalle, vaan ko. kanava pysyy tukevasti boikotissa. Vittu et syö miestä kun ei voi enää edes lätkää kattoo telkkarista
Minnalilla, 10.11.2008 10:42:
Mulla on ollut 7 VUOTTA nuha.
Nexus__69, 10.11.2008 02:49:
---
tattoo, 10.11.2008 02:47:
Kaikki
---
täl hetkel pakko komppaa.
GRR!
sapeli, 10.11.2008 10:45:
---
---
Mulla on kans ollut koko elämän nuhailua - mulla se tosin on ilmeisesti ollut enimmäkseen allergista, mutta kuitenkin. Oikeastaan ensimmäistä kertaa olen nyt ollut puolisen vuotta nuhattomana kun aloin käyttämään kortisoni-nenäsuihketta! Kysyin lääkäriltä että miten kortisoni oikein toimii kun sitä käytetään pillerinä ja nenäsuihkeena ja ihovoiteena, ja hän vain sanoi että se on "sellainen ihmeaine"...
Minnalilla, 10.11.2008 11:04:
---
---
---
Mulla on kans ollut koko elämän nuhailua - mulla se tosin on ilmeisesti ollut enimmäkseen allergista, mutta kuitenkin. Oikeastaan ensimmäistä kertaa olen nyt ollut puolisen vuotta nuhattomana kun aloin käyttämään kortisoni-nenäsuihketta! Kysyin lääkäriltä että miten kortisoni oikein toimii kun sitä käytetään pillerinä ja nenäsuihkeena ja ihovoiteena, ja hän vain sanoi että se on "sellainen ihmeaine"...
---
Mm.. Mä oon kokeillu kaikenmaailman allergialääkkeet sun muut, nej auta. Ja tuo kortisonipillerit ainakaan, nenäsumutteesta en tiedä., anyway, eivät tee hyvää kropalle.. en muista mitä haittavaikutuksia siin oli, mut sitä ei sais käyttää jaksottain kun pari viikkoa, tai jotain*whaat*
Oon saannu ravata koko pienen nuoruuteni lääkäreissä, ja kouluni saannut siitäkin kärsiä.
On tehty kaikenmaailman allergiatestit, käyty yksityisellä.
Käyty polttohoidossa, käyty leikkauksessa nyt lähiaikoina tuli käytyä 4 kertaa myös kylmähoidossa! ilman tulosta. Kerran kuukaudes melkein saa lääkäris rampata
sativa, 10.11.2008 11:43:
---
Oon saannu ravata koko pienen nuoruuteni lääkäreissä, ja kouluni saannut siitäkin kärsiä.
On tehty kaikenmaailman allergiatestit, käyty yksityisellä.
Käyty polttohoidossa, käyty leikkauksessa nyt lähiaikoina tuli käytyä 4 kertaa myös kylmähoidossa! ilman tulosta. Kerran kuukaudes melkein saa lääkäris rampata
---
Kuinka paha toi sun nuha on? Kuulostaa kyllä karmeelle. Et oo homeelle altistunut kotona / koulussa / duunissa ?
Suosittelen kokeilemaan, ei siinä montaa euroa mene hukkaan jos tuo ei mitään sulle tee.
Tätä käytetään päivittäin ja vaikutukset alkaa näkymään vasta muutaman päivän kuluttua, eli ei vaikuta välittömästi vaan nimenomaan jatkuvan käytön ansiosta.