Ja kyseessä siisä dsc.fi, joka lupaa, että heiltä löytyy kyllä tavarat varastolta. Joopa joo..Antaa tulla sitte saatana. Korvat verillä on vittumaista kuunnella musiikkia.
14,184 posts, 710 pages, 4,805,564 views
Nelli, 28.10.2008 16:53:
Pakko quotaa itteään, ku tänään ärsyttää oikeen poikkeuksellisen paljon. Ja ehkä eniten kaikki pikkujutut mitä toi tekee tai jättää tekemättä. Oon niin raivoissani, ettei tenttiin lukeminenkaan enää onnistu Haluun täältä pois heti ku mahollista!
JussiS, 29.10.2008 11:12:
Vituttaa auton huolto. Ensin määräaikaishuolto, johon palaa rahaa n. 350. Ei se vielä mitään, mutta kun pyyhkijän koneistosta on yksi nivel kulunut, niin ainoana korjausvaihtoehtona on koko pyyhkijäkoneiston JA -moottorin uusinta, hintaa osilla n. 400 ja siihen sitten pari tuntia töitä päälle.
serotonot, 29.10.2008 11:15:
Ootsä ostanu jonku porschen? :D
hallucinogen, 28.10.2008 17:48:
Mulla on kotiorjan pesti vapaana kuhan itse pääsen muuttamaan solustani pois :).
wammi, 29.10.2008 11:47:
ai sullakin muutto edessä vihdoin?
alphamagic, 29.10.2008 13:40:
Olin taas aamulla kiireessä pakannu koululaukkuni siten että jätin avaimet kotiin. Kovin on kiva todeta se tuossa oven takana kintut ritstissä ja käydä metsästää huoltomiehen numeroo, odottaa sitä puoltuntii ja kaikesta kivasta maksaa viel 20 euroo - rahaahan on kun roskaa etenkin näin loppukuusta opiskelijabudjetilla!
Pitäs varmaan vähän skarpata noitten avaimien kaa
Timce, 28.10.2008 16:57:
Ärsyttää netissä kauppaa tekevät liikkeet, joihin ei saa sähköpostilla yhteyttä. Juu, kokeiltu kyllä on, mutta eivät mene viestit läpi. 22.pvä tilasin tavaraa ja automaattinen tilausilmoitus tuli, mutta sen jälkeen ei minkäänlaista vahvistusta ole kuulunut.
Ja kyseessä siisä dsc.fi, joka lupaa, että heiltä löytyy kyllä tavarat varastolta. Joopa joo..Antaa tulla sitte saatana. Korvat verillä on vittumaista kuunnella musiikkia.
Olin taas aamulla kiireessä pakannu koululaukkuni siten että jätin avaimet kotiin. Kovin on kiva todeta se tuossa oven takana kintut ritstissä ja käydä metsästää huoltomiehen numeroo, odottaa sitä puoltuntii ja kaikesta kivasta maksaa viel 20 euroo - rahaahan on kun roskaa etenkin näin loppukuusta opiskelijabudjetilla!
Sand3, 29.10.2008 17:16:
---
---
Hommaa oveen sellainen koukku mihin laitat avaimet kun tulet kotiin ja otat ne mukaan kun lähdet kotoa. Mulla loppui siihen avaimien unohtelu kotiin kun hankin sellaisen.
alphamagic, 29.10.2008 17:18:
---
Sand3, 29.10.2008 17:16:
---
---
Hommaa oveen sellainen koukku mihin laitat avaimet kun tulet kotiin ja otat ne mukaan kun lähdet kotoa. Mulla loppui siihen avaimien unohtelu kotiin kun hankin sellaisen.
---
Vois kyl olla aika harkita