Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,812,918 views

Pätkis

#8901 • • Pätkis Pikkis
Vitun Nissenin optikkopalvelut on niin perseestä, että mulla tulee huomenna pitkästä aikaa olemaan vaikeuksia esittää asiakaspalautteeni kiroilematta ihan suoraan mitä sylki suuhun tuo*senkin* Onko Air Opix "lyhyen vaihtovälin linssi" kenties sama tuote, kuin Air Optix "night and day"? Olenko tullut aamulla yhdeksältä vastaanotolle sovittamaan toorista linssiä vain saadakseni kuulla, että mikäli vasen silmä tuntuu oudolta kun käytät piilareita, se johtuu siitä että siinä on sitä hajataittoa mutta että ihan hyvin sä näet? Jos mä sanon etten mä näe piilareilla enää kunnolla ja tahdon että reseptiä muutetaan, tai edes jotain ratkaisua ehdotetaan, mitä vitun väliä on sillä miten hyvin mä ne kirjaimet näen LASIT PÄÄSSÄ...!? PIILAREISTA mä tulin puhumaan, jumalauta.

Sit ärsyttää oma tyhmyys, kun en tarkemmin katsonut millaista Air Optix -linssiä toi lähetys oikeasti sisältää, ja avattuani/eron huomattuani vielä kokeilin, toimisko nää linssit sit kuitenkin. Lopputuloksen voi hyvin jo arvata, toimiko...! Veikkaan että tästäkin postauksesta puuttus muutama kirosana jos silmiä ei nyt parhaillaan kirvelis ja kutittais niin jumalattoman paljon*toktok*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

MesMeRise

#8902 • • MesMeRise Spinnamon
Varmaan se, että itse yrittää panostaa parisuhteeseen ja toinen voikin sitten mennä ja heittää kaiken paskaks. Eihän siinä. Tulee ihan vitun arvostettu olo.
Chatte

#8903 • • Chatte Team Teknolipat :)
Ei oikeestaan mikään juuri nyt (sori). *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

toma

#8904 • • toma Tototoototo
mansikat ja samppanja.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Miinapiina

#8905 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
puhelimeen tuli teksti "aseta sim-kortti"
enkä saa sitä auki, joten en saa asetettua korttia *igor*

ja just ku pitäis soitella sillä, on menoa tänään ja ihmisii ketä pitäis nähdä ARGH!!!!

--
pinkki on pop!!!

sapeli

#8906 • • sapeli jokukukamikä?

Miinapiina, 9.9.2007 13:18:
puhelimeen tuli teksti "aseta sim-kortti"
enkä saa sitä auki, joten en saa asetettua korttia *igor*

ja just ku pitäis soitella sillä, on menoa tänään ja ihmisii ketä pitäis nähdä ARGH!!!!

Mun puhelin tekee tollee aina välillä jos se on tärähtänyt - siinä riittää kun laittaa puhelimen pois päältä ja takas päälle.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

#8907 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

sapeli, 9.9.2007 13:28:

Mun puhelin tekee tollee aina välillä jos se on tärähtänyt - siinä riittää kun laittaa puhelimen pois päältä ja takas päälle.

mä koitin sammuttaa puhelimen mut se ei sammu. koitin vähän kopsauttaakin et jos menis kortti kohileen (joskus jossain luurissa auttanut) mut mitään ei tapahdu *uuh*

--
pinkki on pop!!!

Kit^

#8908 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ajatukset pyörii vaa yhen asian ympärillä.. *tirsk* (mikä helvetin teinipoika mustaki on tullu.. *igor*)

mut suurempi ärsytyksen aihe on se, et oon lähössä ens viikolla lomalle, mut se sotkee tiettyjä projekteja.. niiden onnistumista saa sit stressata kuiteki lomalla. hmph. *dissaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Hyzenthlay

#8909 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
vituttaa koko viikonloppu. Ois jo maanantai *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

POSER

#8910 • • POSER Wimp and Poser
Vituttaa ku koko viikonloppu on kohta ohi. Ois jo taas perjantai.

--
Keppiä Jehoville!

Tarsu

#8911 • • Tarsu
uskonnot.
kuinka ihmiset voi uskoo niin päättömästi johonkin
hevonpaskaan jota ei pystytä millään todistamaan.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

#8912 • • Annakins Guest

Kit^, 9.9.2007 14:06:
ajatukset pyörii vaa yhen asian ympärillä.. *tirsk* (mikä helvetin teinipoika mustaki on tullu.. *igor*)

No niinpä. ja krapulapanetus ärsyttää kans :/
Lumpy

#8913 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Se sitten jaksaa rasittaa et Kela haluu taas tehdä mun elämästä mahdollisimman vaikeeta. Taas joutuu juoksee kaikenmaailman turhien lappusten perässä pitkin kaupunkia jne, et opintotuet jatkuis. Mikä helvetti niin kiinostaa mitä mun porukat tienaa? Oon saatana 27-vuotias ja täysin itsenäinen. Mikä helvetti kiinnostaa siinä mikä mun vuokranantajan osoite on? kattokaa saatana googlesta. Eikä tässä ees oo viel kaikki. Mä en vain henk.koht. jaksa noita lappusia. Miks opiskelijoita piinataan? Onneks tää kituutus viimeinkin loppuu keväällä.
crissy

#8914 • • crissy

Lumpy, 10.9.2007 10:37:
Se sitten jaksaa rasittaa et Kela haluu taas tehdä mun elämästä mahdollisimman vaikeeta. Taas joutuu juoksee kaikenmaailman turhien lappusten perässä pitkin kaupunkia jne, et opintotuet jatkuis. Mikä helvetti niin kiinostaa mitä mun porukat tienaa? Oon saatana 27-vuotias ja täysin itsenäinen. Mikä helvetti kiinnostaa siinä mikä mun vuokranantajan osoite on? kattokaa saatana googlesta. Eikä tässä ees oo viel kaikki. Mä en vain henk.koht. jaksa noita lappusia. Miks opiskelijoita piinataan? Onneks tää kituutus viimeinkin loppuu keväällä.

Miks niit kiinnostaa vanhempien tulot? eihän ne vaikuta ku jos oot alle 20v....*ding*
#8915 • • Edited Annakins Guest
On tää enemmän ärsyttävä kuin :( asia, joten tänne.

Meidät piti vakinaistaa. Asiasta on puhuttu kuukausia. Nyt se ei ilmeisesti tapahdukaan. Voisko joku kertoa mulle miten mun työtä voidaan pitää "väliaikaisena" kun se on jatkunut >5 vuotta (4 eri ihmistä hoitanut) eikä se ole loppumassa 28.2.2008, jonne asti mun tämän hetkinen määräaikaisuus riittää. Noh, ilmeisesti määräaikaisuus jatkuu senkin jälkeen, se ois sitten 5 sopimus tämän viraston kanssa. Taidanpa laittaa meiliä liittoon.

Kaiken lisäksi kuulin juuri, että meidän tiiminvetäjätilanne on taas auki. No mut hei, voidaanhan me kahestaan tehä nää duunit seuraavan ikuisuuden.

ARGH!
Lumpy

#8916 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

crissy, 10.9.2007 10:43:
---

---

Miks niit kiinnostaa vanhempien tulot? eihän ne vaikuta ku jos oot alle 20v....*ding*

Ei jaksa ymmärtää. Täytyy pistää lisätietoja kohtaan vittuuksissani "kengän numero: 45"
crissy

#8917 • • crissy

Lumpy, 10.9.2007 11:23:
---
crissy, 10.9.2007 10:43:
---

---

---

Ei jaksa ymmärtää. Täytyy pistää lisätietoja kohtaan vittuuksissani "kengän numero: 45"

Niille o pakosti tullu joku moka.. otahan ja kysy.. mut laita toki se kengän koko siihen lisätietoihin *tirsk*
tiiplis

#8918 • • tiiplis also available in sober
Tää päivä muuttui suhteellisen kauheaksi ja sitä samaa tahtia se jatkaa kohti absoluuttista paskapistettä *pökr*

--
italia litania nainati lailati

Verano

#8919 • • Verano Merituuli

Annakins, 10.9.2007 11:15:

ARGH!

Toi homma teillä on kyllä niin käsittämätöntä. Varsinkin kun se on sääntö eikä poikkeus. Miten sama instanssi joka säätää ja valvoo lakeja tuollaisia toistuvia määräaikaissuhteita vastaan voi harjoittaa sellaisia omissa virastoissaan? Ja kun tuo on kuitenkin yleisesti tunnettu fakta, että teillä noin toimitaan ja silti siihen ei saada muutosta aikaiseksi. Laita ihmeessä sitä meiliä, jos se edes hitusen asiaa auttaisi.
UnityF

#8920 • • UnityF joo just se
Kun ei ole normi röökii ja on sätkiä, no ei siinä mitään mutku ei oo ukkoa käärimässä sitä sätkää kun se tulee kotiin vasta parin tunnin päästä, joten nyt MUN pitäisi käärii sätkä itteleni.. *poks*

nimimerk. yhen sätkän elämänsä aikana vääntäny ja siihinkin meni 4096 vuotta ja se hajos käsiin. *igor*

joten taidan olla polttamatta mun "aamuröökiä".