Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,802,342 views

Hitchhiker

#8802 • • Hitchhiker
No voi perse mun pringles paprikoissa ei ole yhtään mausteita *grr**nyyh*.
Jusuplussa

#8803 • • Jusuplussa UG-///
Se että perjantaisin siinä klo 21-22 aikaan kaikenmaailman formulakusit huudattaa tanuksiaan ja parhaimmat jää tohon viereiselle parkkipaikalle luukuttaa bilteman subbarilla pandoraa. Ei siinä mitään, ku kaikki se mökä kuuluu suoraan makkarin ikkunasta sänkyyn. Kerran joku luukutti ihan hyvääki musaa, niin sain jopa unenpäästä kiinni.

Tän jälkeen on aika hiljasta, kunnes siinä 03-04 siideripissiksille tulee jotain elämää suurempia ongelmia ja alkaa se saatanan känni-itkuhuuto. "vittu sano sille, et vittu mä vihaan sitä...yhyyhyyy". No tää show kestää onneks korkeintaan tunnin.

Tän jälkeen joku tonttu on saanu just tuunattua papan traktorista formulan ja rupee johonkin piirileikkiin ja ajelee ympäei keskustaa koko ajan. Ei siinä mitään, mut ku siinä traktorista lähtee 160Db möly, ku se lähtee noista valoista, jotka on tossa ihan vieressä. Ei siinä mitään, jos huudattaa joskus päivällä, mutta kun pitää olla niin vitun apina, että keskellä yötä tahalteen herättelee ihmisiä siihen mölyyn.

Onneks tohon mölyyn on tottunu aika hyvin, mutta välillä meinaa alkaa hitsaa kiinni, ku joku apinalauma on huutamassa yöllä ikkunan alla. Ei oo kyllä vielä kertaakaan napsahtanu sillee, et olisin lähteny ulos asti sanomaan kavereille. (joku kuulapyssy tms pitäis vissii hankkii, et vois napsautella jengiä pois;)))

Asiasta toiseen. Mikä ihmeen kiire jengillä on päästä sinne junaan sisälle? Jengi tunkee sisälle, ennen ku muut on ehtiny ulos ja kehtaa vielä etuilla siinä. Voi jeesus. Välillä ku itellä on huono päivä, nii tulee jyrättyä tollaset tontut, jos ne vaikka oppis jotain.

Kauppareissut. Onko jengi niin lääkkeissä, ku pyörii ja hyörii ja näyttää siltä, ettei edes tiedä missä on. Ite ku meen kauppaan, niin on ihan selkee suunnitelma. Otetaan tosta banaanit, tuolta kanat, rahka ja maitot ja kassalle.

Ja sit ihan normaalit käytöstavat. Kun esim. avataan ovi ja nähdään että takana tulee joku, niin pidetään sitä ovea auki sen verran, ettei seuraavan tartte itse avata sitä.

duunin vessat. Jos vetää törkeet takalaittomat sinne pönttöön, niin ne voi mun mielestä putsaa kans sillä harjalla. Ja jos käy kusella, niin sen pöntönki voi vetästä siinä samalla, vai meinaako ne, että se keltanen väri siellä pöntössä piristää muita jotenkin.

Ytimessä. Jengi tötöilee ja kävelee ihan miten sattuu. Ite suht kilttinä yritän väistellä edes vähän. Mutta jos mulla on joku kassi kädessä ja joku kävelee vastaan, niin se ilmeisesti olettaa, että mä piilotan sen kassin jonnekki povariin, ku tää tyyppi kävelee päin. Nykyään tulee kannettua niitä kasseja ihan normisti ja jos jengi on oikeesti niin tyhmiä, että juoksee niitä kasseja päin, niin ..niin sit ne on tyhmiä.

Tosta tuliki mieleen, ku olin Tarun kanssa matkalla särkikseen ja käveltiin sellasta tietä, joka oli tarkoitettu jalankulkijoille ja pyöräilijöille. No käveltiin siinä oikeella rinnakkain ja vastaan tuli joku himosauvoja eukko, jonka äijä käveli 10m perässä (pientä riitaa kenties). No mä siinä räpläsin kännyä ja eukko sit päätti kävellä tahalteen mua päin. Jos olisin tajunnu ton tilanteen, niin olisin voinu olkapäällä antaa lisää vauhtia sille. No kunnon osuman se silti sai (ite en oo ihan pienimmästä päästä) ja hirveet huudot tuli. Jatkoin kävelemistä ja vinkkasin kädellä taakse. Kyllä vanhemmatkin ihmiset osaa käyttäytyä!
miGGi

#8804 • • miGGi ...same shit, different asshole...
tämän hetkinen elämän tilanne ! ! ! *grr**grr**grr*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

hallucinogen

#8806 • • hallucinogen Edain
Kun joutuu semi-vieraaseen paikkaan tuuraamaan ja yksin. Alku viikon soittelee ja kyselee salasanoja eri järjestelmiin ja puhelimessa saa saa vastaukseksi epämääräisyyksiä "kyllä ne sieltä liikkeestä löytyy, en mä näin puhelimessa viitti... soita sit mulle numeroon xxxxxxxxx jos tulee ongelmia...." Vittu nyt kun oon täällä niin tietokoneen ja kassan saa auki mutta yhtä tärkeimmistä kapineista en löydä koko mestasta vaikka se piti olla "kassan alla" ja sitten "soita mulle"-numeroon ei saatana vastaa sit.

VITTU, noh juon kahvia sit koko päivän ja jos tulee asiakkaita niin sanon "ei pysty, liian hapokasta".

SAATANA

--
pikku-*possu*

crissy

#8807 • • crissy

yusu, 1.9.2007 00:45:
veit sanat suustani!

ja ehottomasti 100% asiaa!!!!!!!!

Tolle "törkeelle takalaittomalle" oli pakko nauraa ääneen *lmao*
#8808 • • candyraver Guest

yusu, 1.9.2007 00:45:Tosta tuliki mieleen, ku olin Tarun kanssa matkalla särkikseen ja käveltiin sellasta tietä, joka oli tarkoitettu jalankulkijoille ja pyöräilijöille. No käveltiin siinä oikeella rinnakkain ja vastaan tuli joku himosauvoja eukko, jonka äijä käveli 10m perässä (pientä riitaa kenties). No mä siinä räpläsin kännyä ja eukko sit päätti kävellä tahalteen mua päin. Jos olisin tajunnu ton tilanteen, niin olisin voinu olkapäällä antaa lisää vauhtia sille. No kunnon osuman se silti sai (ite en oo ihan pienimmästä päästä) ja hirveet huudot tuli. Jatkoin kävelemistä ja vinkkasin kädellä taakse. Kyllä vanhemmatkin ihmiset osaa käyttäytyä!

HEh,tää oli kyl ihan sairas eukko! Se kävelytie oli n.2m leveä ja tosiaan käveltiin oikealla puolella sitä tietä, tai no, janne käveli aika keskellä, ku en mä viittiny siel ruusupensaissakaan kävellä. Sit se sauvakävelijämamma tulee sieltä kovaa vauhtia vasenta reunustaa meihin päin, osuu jannen olkapäähän ja huutaa vielä perästä, että: "TÄSSÄ ON OIKEENPUOLEINEN LIIKENNE!!!" *lmao*
Ja sillähän ei tietenkään ollu tilaa kävellä sillä omalla puolellaan, vaan piti just sitä näkymätöntä keskiviivan reunustaa kävellä. *toktok* Jos ois ollu miespuoleinen, ni ois varmaan aikamoiseen solmuun jääny siihen tienviereen miettimään et mites tässä nyt näin pääs käymään.. **grr*
Mellu-

#8809 • • Mellu-
vttustana... ärsyttää ku missaan vuoden parhaat bileet mis o ihan saatanan kovat line-upit ja edellisten vuosien kokemuksella mahtavat puitteet jne jne jne *grr* kerpele.. tahtoo päästä toureille *nyyh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

#8810 • • Freja Sihteeri
Asiat.

pitiki mennä lupaamaan vielä kuukauden aikaa. Noh, viikko siitä menee onneks muualla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#8811 • • Annakins Guest
Joku oli ilmeisesti käynyt käsittelemässä mun (jo muutenkin kovia kokenutta) pyörää sillä seurauksella, että lukko on vääntynyt eikä sitä saa auki.

Lienee aika ostaa uus tsygä :/
*minttu*

#8812 • • *minttu*

Mellu-, 1.9.2007 16:12:
vttustana... ärsyttää ku missaan vuoden parhaat bileet mis o ihan saatanan kovat line-upit ja edellisten vuosien kokemuksella mahtavat puitteet jne jne jne *grr* kerpele.. tahtoo päästä toureille *nyyh*

no mutta. otat pientä bilelomaa sieltä (viikkokin riittää*pepsodent*) ja nyt vaan aletaan kaikki hulluna lottoamaan, et saadaan sulle yksityiskone käyttöön mennen tullen. jo nyt on hemmetti, täytyyhän sut paikalle saada *grr*. ja missä ne haltijakeijut ja pullonhenget on ku niitä OIKEESTI kaivattais. *myötätuntoilihantosissaan*
Miinapiina

#8813 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
en pääse kirjautuu mesee *igor*
ja ku ois vähän niinq pakko...

--
pinkki on pop!!!

RiD

#8814 • • RiD Nukemi
Se että pitää mennä töihin taas tässä kondiksessa. Vittu että ooolen tyhmä kun en opi virheistäni.

--
*super* *possu*

crissy

#8815 • • crissy
liikennekäyttäytyminen!!!

Vein tossa A:n töihin just ja ku lähdin siit pihasta ja odottelin siinä et autot menee ohi et pääsis tielle.. No eiköhän yks saatanan urpo lähe pakittaan toiselta puolelta tietä (parkista) et pääsis lähteen oikeelle..

No se pakittaa ja pakittaa... pakittaa edelleen.. mä alan katteleen et koskakohan toi mahtaa pysähtyy jä kääntää rattia.. No se saatana meinas tulla kylkeen perkele jos en olis ajanu alta pois!

tän "sankarin" takia meinas tulla kunnon rysäkolari!! Pää ei kääntyny sen vertaa et olis huomannu et takana sattuu olemaan auto! Joka suunnasta tuli joku auto mut ei se tätä tyyppii näyttäny haittaavan.. *grr*

no ei oo eka kerta ku meidän auto vetää toisten autojen perseitä luokseen...

2vkoo sen jälkeen ku oltiin toi ostettu nii yks pakittaa ABC:n pihas persukseen.. Ei tainnu nähä vaikka parkissa oltiin koko ajan..

Prisman pihassa on kaks kertaa meinattu pakittaa persukseen.. Hulluja ne on siellä!

kyl joku kaunis pvä vielä en saa väistettyy..
Miinapiina

#8816 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
työkkäri ja työvoimapoliittiset lausunnot ja lautakunnat ja se ku kaikki sanoo ihan eri juttuja
*toktok* *grr*

kiva täs ny ootella et tuleeko karenssia vai ei *igor* *igor*

--
pinkki on pop!!!

Kit^

#8817 • • Kit^ ihme höpöttäjä
vituttaa ku ihmiset ei ymmärrä.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Amarie

#8818 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Kun oon aina myöhässä. Kahdelta pitäisi olla jo kaupungissa ja kävin vasta suihkussa.

--
In her eyes I see the sky.

Miika

#8819 • • Miika

Annakins, 2.9.2007 15:45:
Joku oli ilmeisesti käynyt käsittelemässä mun (jo muutenkin kovia kokenutta) pyörää sillä seurauksella, että lukko on vääntynyt eikä sitä saa auki.

Koska haet Specializedin kotiin? Se on hyvä pyörä vaikken ole nähnytkään, tai sitten siitä saa sellaisen.
Hitchhiker

#8820 • • Edited Hitchhiker
Joku voisi tulla ja laittaa mullekkin ruokaa välillä, nyt ei vain itseä jaksaisi millään viitseisi ryhtyä tuohon puuhaan ja pitäisi vielä siivotakkin mutta juuri nyt ei kumpikaan oikein jaksaisi kiinnostaa *nyyh*.