Tosin en mä kyllä mikään vuoden avoimuus ole muutenkaan: yleensä olen sosiaalisissa tilanteissa enemmän reaktiivinen kuin proaktiivinen.
216 posts, 11 pages, 61,849 views
vaavu:
Niin kummallista kuin se onkin, mä ujostelen enemmän oman sukupuoleni seurassa. Jotenkin mä koen, että miespuolisten kanssa on keskimäärin helpompi jutella, ei tarvitse jännittää niin paljon. Tämän huomaa ihan missä vaan: töissä, bileissä, koulussa. Kyse ei ole millään tavalla iskemisestä tai sellaisesta, vaan ihan normaalista kanssakäymisestä.
Tosin en mä kyllä mikään vuoden avoimuus ole muutenkaan: yleensä olen sosiaalisissa tilanteissa enemmän reaktiivinen kuin proaktiivinen.
kontrastinen epeli:
Vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa Bullshit-chat on ihan perseestä. Ja niin on periaatteessa jätkienkin kanssa puhuessa.
Pablo:
---
Cane:
Mutta miksi sitten pitää tapahtua aina jotain 'suurta', että voi muuttua tai muuttaa itseään?
---
Kaikenlisäks ne on vielä ne negatiiviset suuret asiat mitkä tekee sen että voi muuttua tai muuttaa itseään. Shokkihoitoa!
Spämä:
Tämä sopii kait tänne, pakko päästä avautumaan. Mun mielestä teot kertoo enemmän kuin sanat joten nyt pukkaa tarinaa tapahtuneesta.
sapeli:
---
Spämä:
Tämä sopii kait tänne, pakko päästä avautumaan. Mun mielestä teot kertoo enemmän kuin sanat joten nyt pukkaa tarinaa tapahtuneesta.
---
Tutun kuuloinen tarina, mitä nyt jos pari yksityiskohtaa vaihdetaan.
Kyllä kaiken maailman ujojen olis hyvä muistaa että mikään ei ole kauheampaa kuin katumus tekemättä jääneistä asioista... Ajatelkaa että jos ette just nyt mene juttelemaan sen ja sen kanssa niin voitte missata elämänne mahdollisuuden...
Voih, tuohan vaan pahentaa tilannetta Nyt tulee vielä isompi kriisi siitä kun ei saa lähdettyä juttelemaan...
Ei oo kiva olla ujo.
Spämä:
Ehkä tämänkin voi kääntää hyödyksi, mä ainakin sain inspiraation lähteä treenaamaan pieni vitutus päällä. Jos se itsetunto kasvais vaikka kurittamalla itseään.