216 posts, 11 pages, 61,791 views
kuu:
Minä olen mahdottoman ujo ja se häiritsee paljon jokapäiväistä elämääni.Yritän kaikin tavoin olla oma itseni, mutta varsinkin vähän tuntemattomienkin seurassa muutun täysin.Minä en saa mitään sanaa suustani ja olen erittäin hermostunut.Olen yrittänyt saada itseni avoimeksi ja normaaliksi kaikin tavoin, mutta en saa ujoutta pois, en sitten millään.
Haluaisin niin olla itsevarma, puhelias, hauska ja kaikin tavoin epäujo.Täytyy vielä harjoitella.Mutta onneksi se tieto vähän lohduttaa, että en ole tässäkään asiassa todellakaan yksin.
neiti etsivä:
Mutta kaikista parasta on ollut yhdessä kokkaaminen!!! Vaikka en ole mikään mestari köökin puolella, niin kyllä ohjetta seuraamalla joten kuten onnistuu. Ja hauskempaa on, jos yhdessä menee pieleen! Ainakin on hyvä syy tavata uudestaan, jos se munakas seuraavalla kerralla onnistuisi..
[Nuclear]:
Kokkaaminen yhessä on kivaa, varsinkin sellasen safkan tekeminen mistä kummallakaan ei oo harmainta hajuakaan, ei muuta ku kipot ja kauhat käteen ja tekemään. Maku on tossa sitten se toissijainen asia, yhdessätekemisen ja läheisyyden hauskuus ja kosketus (ei siis fyysisesti) on sitä parasta antia mitä tosta saa...
La Tigre:
mulla vaikka olinkin aikas ujo (selvinpäin) pieni humalatila nyt on asia erikseen,kuten kaikki varmasti ymmärtävät*nauru*
Mulla esim:aloituksen tekeminen on ihan pirun vaikeeta,vaikka olisinkin todella ihastunut niin silti helposti jään vaan odottamaan toisen aloitetta*uuh* mikä on tyhmää,pitäisi vaan uskaltaa.....
kuu:
---
La Tigre:
mulla vaikka olinkin aikas ujo (selvinpäin) pieni humalatila nyt on asia erikseen,kuten kaikki varmasti ymmärtävät*nauru*
Mulla esim:aloituksen tekeminen on ihan pirun vaikeeta,vaikka olisinkin todella ihastunut niin silti helposti jään vaan odottamaan toisen aloitetta*uuh* mikä on tyhmää,pitäisi vaan uskaltaa.....
---
Sama täällä.
Tyhmää todellakin jos on rohkea vain humalatilassa.
keijukainen:
Ujous on söpöä