216 posts, 11 pages, 61,700 views
Norb, 13.6.2008 23:14:
Mä oon kyllä huomannut että ujous ja "esiintymiskammo" on aivan eriasioita. Itse en ole ujo, mutta esiintymiskammoa on ja paljon..
Mä oon kyllä huomannut että ujous ja "esiintymiskammo" on aivan eriasioita. Itse en ole ujo, mutta esiintymiskammoa on ja paljon..
Andy_, 14.6.2008 22:43:
Minulla on ujous, sosiaalisten tilanteiden pelko ja psykiatrin toimesta diagnosoitu estynyt persoonallisuushäiriö. Masennustakin on ollut. Ujous häiritsee tällä hetkellä elämää paljon, ihan yksinkertaisetkin asiat tuntuu todella vaikeilta suorittaa.
`´, 15.6.2008 15:34:
---
Kolmannella kerralla puhutaan jo goatsesta ja kaikista sen nyansseista!
kokosbollar, 17.6.2008 23:42:
En ihan tiedä onko kyseessä ujous, mutta yläasteella ja lukiossa esitelmien ynnä muiden pitäminen luokan edessä oli melko kauheaa. Jo edellisenä iltana hirvitti eikä uni meinannut tulla. Sitten kun oli meikäläisen mennä luokan eteen niin tassut ja ääni tärisi hallitsemattomasti ja sydän hakkasi kahtasataa. Sehän sitten alkoi nolottamaan vielä enemmän kun tajusi että kaikki huomasivat jännityksen. :D
Tää on sinäänsä kummallista, koska olin ja olen muuten tosi sosiaalinen tyyppi, tulin toimeen kaikkien kanssa ja olin vapaaehtoisesti mukana koulun näytelmissä ja musiikkiesityksissä laulamassa ja rumpuja soittamassa, ts. pidän oikeasti esilläolemisesta. Voi kyllä olla että tuo esiintymiskammo liittyy mun pakkomielteeseen siitä mitä muut musta ajattelevat ja että kaiken pitää mennä täydellisesti..! :D