SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,679,455 views

Cloud

Posts: 2,162

#18681 • • Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:

Kolera, 28.2.2010 09:36:
tuskimpa tuolla "vanhanaikaisuudella" luotettavaan yksiavioiseen suhteeseen nykyaikana pääsee =P
mut sitä varmaan ei haetakaan



Surullistahan tässä on se, että ihan yleisen "eroamisprosentin" ja muidenkin tilastojen mukaan ei modernillakaan ajattelulla usein luotettavaan yksiavioiseen suhteeseen nykyään tunnu ihmiset pääsevän.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

aada

Posts: 736

#18682 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Kolera, 28.2.2010 09:36:
tuskimpa tuolla "vanhanaikaisuudella" luotettavaan yksiavioiseen suhteeseen nykyaikana pääsee =P
mut sitä varmaan ei haetakaan



Itse asiassa on kyllä konservatiivisia miehiä, jotka haluavat olla perheen päitä ja elättäjiä ja jotka haluavat olla yhsiavioisessa suhteessa ja perustaa perheen ja saada lapsia.

Toki on sitten miehiä, jotka hakevat naisista jotain ihan muuta tällä tavalla. Mikäs siinä, naisia on moneen tarkoitukseen.
aada

Posts: 736

#18683 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Lost-Soul, 28.2.2010 10:04:
---
aada, 27.2.2010 18:20:
---

Siinä vaiheessahan en enää tuhlaakaan toisen rahoja, vaan yhteisiä rahojamme, eikös?

---

Minkä takia miehen rahat muuttuisi yhteisiksi rahoiksi parisuhteessa?



Siksi että haluan niin, ja toivon, että mieheni haluaa myös. Miksi ei?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#18684 • • Lost-Soul los pallos

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 28.2.2010 12:48:
---
Lost-Soul, 28.2.2010 10:04:
---
aada, 27.2.2010 18:20:
---

Siinä vaiheessahan en enää tuhlaakaan toisen rahoja, vaan yhteisiä rahojamme, eikös?

---

Minkä takia miehen rahat muuttuisi yhteisiksi rahoiksi parisuhteessa?

---


Siksi että haluan niin, ja toivon, että mieheni haluaa myös. Miksi ei?


Sain ainakin viikonlopun parhaat naurut tuosta vastauksesta.

(tuohan oli kuin lapsen suusta karkkiosastolla)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

aada

Posts: 736

#18685 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Lost-Soul, 28.2.2010 13:03:
---
aada, 28.2.2010 12:48:
---
Lost-Soul, 28.2.2010 10:04:
---
aada, 27.2.2010 18:20:
---

Siinä vaiheessahan en enää tuhlaakaan toisen rahoja, vaan yhteisiä rahojamme, eikös?

---

Minkä takia miehen rahat muuttuisi yhteisiksi rahoiksi parisuhteessa?

---


Siksi että haluan niin, ja toivon, että mieheni haluaa myös. Miksi ei?

---

Sain ainakin viikonlopun parhaat naurut tuosta vastauksesta.

(tuohan oli kuin lapsen suusta karkkiosastolla)



Eikös se lapsenakin ollut niin, että toiset äidit olivat anteliaampia kuin toiset? Kyllä mä lapsenakin olisin anteliaamman valinnut.
oooo

Posts: 1,249

#18686 • • oooo

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 28.2.2010 11:46:
Itse asiassa on kyllä konservatiivisia miehiä, jotka haluavat olla perheen päitä ja elättäjiä ja jotka haluavat olla yhsiavioisessa suhteessa ja perustaa perheen ja saada lapsia.



Noin toimii melkoisen monet perheet; äitiysp.raha/vanh.raha voi olla huomattavasti pienempi mitä miehen palkka. Useat naiset haluavat hoitaa lapset kotona, eivät halua viedä kovin pieniä päiväkotiin, monet miehet haluavat että näin toimitaan.
En todellakaan ymmärrä mikä tässä olisi ongelma, jos sekä naisen että miehen mielestä tämä olisi paras mahdollinen "ratkaisu" heidän perheelleen.

Itse en ole todellakaan sen tyylinen, eikä miehinikään, että laskisimme kumpi on mitäkin maksanut milloinkin (ja tasaisimme näitä menoja jotenkin).
Kun joskus asumme yhdessä, on se fakta, että mieheni tienaa minua enemmän; on aivan mahdotonta maksaa kaikkea tasan puoliksi. Tietysti tilanteet voi muuttuakin.

Jos meille syntyisi lapsi, niin kyllähän suurella tod.näköisyydellä minä jäisin kotiin, eikä mies.
Ja koska mies tienaa enemmän, niin...

Meillä molemmat maksaa juttuja, muttei tosiaan lasketa niitä mitenkään.
Joillain mies maksaa kaiken, enkä näe siinäkään mitään "ongelmaa", jos mies itse haluaa maksaa.

Niistä drinkeistä ja ravintolaskuista; lähes kaikki tapaamani miehet ovat ihan itse halunneet tarjota.
Toki maksan itse, jos eivät tarjoa. En näe siinäkään mitään kummallista, jos arvostaa sellaista, että mies maksaa treffit. Tuntuuhan se kivalta, ainakin minusta. Myönnän.
Kolera

Posts: 4,256

#18687 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 28.2.2010 11:46:
---
Kolera, 28.2.2010 09:36:
tuskimpa tuolla "vanhanaikaisuudella" luotettavaan yksiavioiseen suhteeseen nykyaikana pääsee =P
mut sitä varmaan ei haetakaan

---


Itse asiassa on kyllä konservatiivisia miehiä, jotka haluavat olla perheen päitä ja elättäjiä ja jotka haluavat olla yhsiavioisessa suhteessa ja perustaa perheen ja saada lapsia.


niin toki haluaa ja useimmiten ne myös haluaa et emäntä on siellä kotona siivoamassa ja pakertamassa ja hoitamassa kakarat ku herra tuo leivän pöytään. Tämähän nyt ei oikein tainnut sinulle sopia vaan sinä halusit luoda sitä uraasi? Ja näillä tulkinnoilla mennään =P

Eihän siinä jos noita vain omastaan luopuvia on mutta vähän pelkään et suurimmalla osalla on Elin Nordegrenin kohtalo ellei siihen jo alunperinkin suostunut.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

MrMaunus

Posts: 396

#18688 • • MrMaunus Räntämäen lataamo

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 27.2.2010 19:17:
Tottakai haluan sanella omat ehtoni ja päätän kyllä itse mistä etsin ja mitä.



Tarkoitin, että tuntuu että haluat sanella itse koko parisuhteen ehdot. (Mikä on väärin jos sun moraalintajusi ei sitä sanonut) Niin päätät mitä etsit ja mistä, mutta se oli semmoinen hienovarainen vihjaus, kun sun aikasemmista kirjoituksista käsitin että juurikin etsit täältä sellaista miestä ja jos tosiaan et, niin mikä helvetin pointti sulla sitten on avautua noista millainen mies sinua viehättää? :O Mä vaan sitä että toi sun meininkis tuntuu menevän hyväksikäytön puolelle mitä en missään tapauksessa hyväksy.


Täältä en kyllä ole koskaan mitään etsinytkään.



No älä sitten vinetä ettei täältä tunnu löytyvän sellaisia miehiä. :D
Vai oliko sillä jokin pointtikin?
Itse pidän turpani kiinni ellei ole jotain rakentavaa tai positiivista sanottavaa.. (Ja yleensä muutkin fiksut ihmiset tekevät niin) (Välillä saatan naljailla tms. mutta yleensä se on epäsuorasti rakentavaa)


Tunnut tajunneen (edes) jotain.



No kerro oi viisaiden viisas olenko missannut jotain olennaista pointtia aikaisemmin?



Mun mielestä lihavuus on tosi epätervettä, kun se aiheuttaa paineen sulautua joukkoon ja alkaa kerryttämään läskiä. Ymmärrätkö pointin? Eli eiköhän jokainen ole vastuussa aika pitkälti itse siitä mistä ottaa paineita ja mistä ei.



Eiköhän se paine sulautua joukkoon ole muutenkin. Tottakai sitä ollaan itse vastuussa mistä niitä paineita ottaa, mutta mun mielestä ympäristökään ei saisi asettaa epäterveitä odotuksia. Koska ympäristö nyt vaan vaikuttaa useimpiin meistä. Eli tossa sun liikalihavuus skenaariossa se epäterve puoli olisi että ympäristö painostaisi sitä läskiä syömään lisää mikä on se painostus mitä puolsit sillä h-kuppikoko jutullas. Mun kantani mukaan (terveet odotukset) olisi että ympäristö painostaisi tukevampaa tyyppiä vähentämään syömistä. Toki se on sitten yksilön päätettävissä mitä tekee, mutta ei kannata vähätellä ympäristön vaikutusta.



Ja on löytynyt jo, useampikin itseasiassa. En vain ole halunnut heidän kanssaan mitään sen enempää. Joten eiköhän niitä tule jatkossakin vastaan.



No ne on sitten olleet varmaan aika epätoivoisia tapauksia, jotka ovat yrittäneet lahjoa sinua saadakseen jotain actionia no? Mä en vaan suostu uskomaan, että löytyisi sellaista itsensä kanssa sinut olevaa rikasta miestä joka ei pitäisi kiinni kukkaronnyöreistään, kun sä vaan chillaat himassa. Mut onnee etsintään. :P
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#18689 • • WiljamiDzay Nyypiö

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 28.2.2010 13:09:
---
Lost-Soul, 28.2.2010 13:03:
---
aada, 28.2.2010 12:48:
---
Lost-Soul, 28.2.2010 10:04:
---
aada, 27.2.2010 18:20:

...
---


Eikös se lapsenakin ollut niin, että toiset äidit olivat anteliaampia kuin toiset? Kyllä mä lapsenakin olisin anteliaamman valinnut.



Herrajjeesus oikeesti.. Mä oon ny puolisen vuotta seurannu tätä sun sinkkuluukkukirjottelua ja ny viimeseltä pitää todeta... Sä oot aivan kaamea ihminen. Oikeesti. Ei millään pahalla tai muutenkaan, mutta tarkasta ny saakeli arvomaailmaas pikkasen, muuten arkitodellisuus saattaa iskeä pahasti vastapalloon.

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

MrMaunus

Posts: 396

#18691 • • Edited MrMaunus Räntämäen lataamo

Replying to SINKKULUUKKU:

WiljamiDzay, 28.2.2010 14:52:


Herrajjeesus oikeesti.. Mä oon ny puolisen vuotta seurannu tätä sun sinkkuluukkukirjottelua ja ny viimeseltä pitää todeta... Sä oot aivan kaamea ihminen. Oikeesti. Ei millään pahalla tai muutenkaan, mutta tarkasta ny saakeli arvomaailmaas pikkasen, muuten arkitodellisuus saattaa iskeä pahasti vastapalloon.



Samaa mieltä jos nyt olen saanut oikeanlaisen kuvan..
edit: Kyl se muiden hyvinvointi heijastuu myös ainakin meikäläisen hyvinvointiin. Luulis että sama pätee useimpiin.
Sauli Niinistön sanoin: Jos ette kykene puhtaaseen epäitsekkyyteen, olkaa edes itsekkäästi epäitsekkäitä. (Toi ei siis ollu mikään poliittinen kannanotto vaan pelkkä lainaus imo hyvästä ajatuksesta)
e2: Reivaaja tais kyl olla oikees että kyseessä on trolli. Ei ihminen voi oikeesti olla noin fucked up :D
UkeUke

Posts: 394

#18692 • • UkeUke
Miksi naiset ihastuu mulkkuihin ja ei tajua, että on olemassa kunnollisiakin miehiä*grr* Elämän suuria ihmeitä..
hallucinogen

Posts: 8,190

#18693 • • hallucinogen Edain
Mullekin kyl kelpais varakas nainen jonka rahat muttuuis meidän rahoiksi. Anyone?

--
pikku-*possu*

MrMaunus

Posts: 396

#18694 • • MrMaunus Räntämäen lataamo

Replying to SINKKULUUKKU:

satumetsä, 28.2.2010 14:01:

Itse en ole todellakaan sen tyylinen, eikä miehinikään, että laskisimme kumpi on mitäkin maksanut milloinkin (ja tasaisimme näitä menoja jotenkin).



Niin tottakai ainakaan niin kauaa, kun miehesi maksaa enemmän? Osaan kyl kuvitella, että syntyisi aikamoinen haloo jos sinä maksaisit vähemmän?
aada

Posts: 736

#18696 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

UkeUke, 28.2.2010 15:09:
Miksi naiset ihastuu mulkkuihin ja ei tajua, että on olemassa kunnollisiakin miehiä*grr* Elämän suuria ihmeitä..



Ne on yleensä parempia.
Jokke L

Posts: 1,203

#18698 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to SINKKULUUKKU:

MrMaunus, 28.2.2010 15:24:
---
aada, 28.2.2010 15:23:
Ne on yleensä parempia.

---


Ei hiton trolli tuu jo esiin :-P Et ees perustellu missä mielessä parempia :D



*lmao*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#18699 • • Lost-Soul los pallos

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 28.2.2010 15:23:
---
UkeUke, 28.2.2010 15:09:
Miksi naiset ihastuu mulkkuihin ja ei tajua, että on olemassa kunnollisiakin miehiä*grr* Elämän suuria ihmeitä..

---


Ne on yleensä parempia.


mut eihän ne ole rikkaita ja vaikutusvaltaisia.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Cloud

Posts: 2,162

#18700 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:

MrMaunus, 28.2.2010 15:18:
---
UkeUke, 28.2.2010 15:09:
Miksi naiset ihastuu mulkkuihin ja ei tajua, että on olemassa kunnollisiakin miehiä*grr* Elämän suuria ihmeitä..

---


Kyseiset naiset ovat mielestäni vatipäitä ja ansaitsevat tulla hyväksikäytetyiksi.



Mitenkään muuten keskusteluun puuttumatta niin.


Kukas se tässä keskustelussa aikaisemmin sanoi, että jos ei ole positiivista sanottavaa niin on yleisesti hiljaa. Ja nyt kuitenkin selkeistä itse täällä on päättämässä ketkä meistä on mulkkuja ja ketkä ei.

Tietty jos tuo ajatusmalli tekee onnelliseksi ja sillä selviää seuraavaan päivään niin mikäs siinä. (Ei en minäkään kaikista pidä (edes tällä foorumilla)) En sentään lähtisi haukkumaan ketään vatipääksi sen takia että se pitää tyypistä X eikä minusta. Aika helvetin heikkoa itsetuntoa imo.


Edit. Jatkot jossain muualla jos on pakko. Nämä asiat ei minusta sinkkuluukkuun kuulu alustapitäen.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.