SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,696,330 views

Bellezaaa

Posts: 573

#9301 • • Bellezaaa Afrodite*
Sinkkuuu sinkkuuu oon ilmeisesti erilainen kinkkuu
koska sinkkuuus oon JEES*lmao**nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9302 • • hallucinogen Edain

domi, 27.6.2006 12:51:
Toimii. Ennemmin sellainen, joka puhuu vähän, mutta omaa mielipiteitä, kuin sellainen joka puhuu paljon, ja puolet on sellaista mölyä, jonka voi pitää vaikka siellä mahassaan.


Mut kuka nyt sellaisen kanssa haluaa esim tuopille mennä jonka puheista puolet on sellaista jota ei halua kuulla? =D Itse jos meen jonkun kanssa tuopille/kahville niin musta se hiljaisuus on kaiken vihollinen. Ei siellä paljoa muuta "tekemistä" ole kuin seurustella ja toki henkilön pitää omata omia ajatuksia eikä olla myötäilemässä asioista joista ei ole samaa mieltä.

Tossa pari viikkoa sitten vein yhden tytön 100km päähän kun sattu oleen reitin varrella ja ei missään vaiheessa tullu sellasta fiilistä, että voi kun toi ois hiljaa vaiks koko aika puhuttiin. Mut se nyt johtu siitä, että kyseessä oli tosi jees tyyppi joka ei puhunut mun mielestä tylsiä asioita, tiedä sit ajatteliko tämä henkilö minusta samoin :D

No pointti tais olla kuitenkin se, että itse tykkään puhua paljon erilaisista asioista ja haluan myös ,että vastapuoli osallistuu keskusteluun eikä vain kuuntele. Sit jos ei kiinnosta keskustella niin pitää mun mielestä valita aktiviteetti sen mukaan, ettei ole "tarve" puhua kokoajan.

--
pikku-*possu*

lostgone

Posts: 2,493

#9303 • • lostgone

domi, 27.6.2006 12:32:
---
Taika, 27.6.2006 12:27:
---
"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"

Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.

---

So true. Kaikki kissanristiäiset on just samanlaisia, samoine kysymyksineen, jopa sama sukulainen saattaa esittää samoja kysymyksiä bileistä toiseen.

Tänäkin kesänä vielä ainakin yhet rippijuhlat ja yhet häät *poks*

Ilmoittauduin just serkkuni häihin. Kutsu oli mallia mä+avec. Lupasin olla häitten eniten yllättynein sukulainen jos mun avecci ilmaantuu paikalle. *justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#9304 • • Enkeli Guest

lostgone, 27.6.2006 21:11:
---
domi, 27.6.2006 12:32:
---
Taika, 27.6.2006 12:27:
---
"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"

Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.

---

So true. Kaikki kissanristiäiset on just samanlaisia, samoine kysymyksineen, jopa sama sukulainen saattaa esittää samoja kysymyksiä bileistä toiseen.

Tänäkin kesänä vielä ainakin yhet rippijuhlat ja yhet häät *poks*

---
Ilmoittauduin just serkkuni häihin. Kutsu oli mallia mä+avec. Lupasin olla häitten eniten yllättynein sukulainen jos mun avecci ilmaantuu paikalle. *justjoo*



Mie voin tulla sun aveciksi, siekin yllättyisit *vink**tirsk*
pirpeli

Posts: 5,533

#9305 • • pirpeli

domi, 27.6.2006 12:51:
Toimii. Ennemmin sellainen, joka puhuu vähän, mutta omaa mielipiteitä, kuin sellainen joka puhuu paljon, ja puolet on sellaista mölyä, jonka voi pitää vaikka siellä mahassaan.



No niih, mä arvasin :D:D
(puhut täs kuitenkin musta!!!:D:D)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

tomii

Posts: 3,594

#9306 • • tomii kallion herttua

toma, 27.6.2006 12:49:
Ja mun mielestä aika kriittinen testi sille, onko jonkun toisen kanssa luonnollinen ja hyvä olla, on se pystyykö tämän seurassa olemaan ihan hiljaa.



Toi on kyl totta. *joo* Mutta jotkut ei vaan diggaa olla hiljaa, vaikka se tuntuisikin luonnolliselta. Mut joo, jos ei voi olla toisen kanssa vaan hiljaa, niin suhteessa on kyl mun mielestä jotakin vialla.

--
reivaan kunnes kuolen

pirpeli

Posts: 5,533

#9307 • • pirpeli

tomii, 28.6.2006 11:22:
Toi on kyl totta. *joo* Mutta jotkut ei vaan diggaa olla hiljaa, vaikka se tuntuisikin luonnolliselta. Mut joo, jos ei voi olla toisen kanssa vaan hiljaa, niin suhteessa on kyl mun mielestä jotakin vialla.



Mä yhdyn tähän kanssa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

tomii

Posts: 3,594

#9308 • • tomii kallion herttua

pirpeli, 28.6.2006 11:54:
---

Mä yhdyn tähän kanssa.



Joo ja toinen mun mielestä on kanssa se, että läheskään kokoaikaa ei tarvi olla menossa ja tekemässä jotakin mullistavaa. Jos ei voi välillä vaan olla, niin sittenkin on kyllä mun mielestä aika miettiä asioita.

--
reivaan kunnes kuolen

pirpeli

Posts: 5,533

#9309 • • pirpeli

tomii, 28.6.2006 12:06:
Joo ja toinen mun mielestä on kanssa se, että läheskään kokoaikaa ei tarvi olla menossa ja tekemässä jotakin mullistavaa. Jos ei voi välillä vaan olla, niin sittenkin on kyllä mun mielestä aika miettiä asioita.



Meillä menee ajatukset hirmu hyvin yhteen. :) Siis ihan noin huomiona vaan :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

tomii

Posts: 3,594

#9310 • • tomii kallion herttua

pirpeli, 28.6.2006 12:08:
---


Meillä menee ajatukset hirmu hyvin yhteen. :) Siis ihan noin huomiona vaan :D



Hehe... no nää on näitä mun perusjuttuja suhteessa. Joidenkin mielestä mä voin varmaan olla vähän tylsäkin välillä, kun mua kiinnostaa enemmän viettää aikaa kotona tai puistossa sen toisen kanssa kuin esim. jossakin ravintolassa. Musta on vaan tosi stressaavaa, jos pitää aina mietiä, että "mitähän sitä tänään tekisi tuon tytön kanssa?" Hommien pitäisi soljua itsestään tyyliin, jos tekee mieli syödä ulkona, niin se tehdään. Ei niin, että olisi joku oletusarvo esim. käydä vaikka joka viikko muutama kerta jossakin ulkona ja vieläpä aina eri paikassa ja keksiä aina jotakin uutta tekemistä. (meni vähän ehkä ajatusvirraksi tää, mut innostuin tässä ruokiksella *tirsk*)

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#9311 • • tomii kallion herttua

ElegantY, 28.6.2006 12:11:
---

Siinäkin vaiheessa sietää miettiä jos täytyy koko ajan nysvää neljän seinän sisällä eikä koskaan tehdä mitään eikä koskaan käydä missään *poks*
Käy aika ankean tylsäksi. Jotain jännitystäkin täytyy olla aina välillä.
Joskus on kyllä kiva vaan ollakin *hymy*



Joo no ei tietenkään kokoaikaa, mutta musta on vaan tosi kiva viettää aikaa rauhallisestikin. Mut mä nyt oon mä *nauru*
Tietty välillä olosuhteetkin pakottaa vaan nysväämään ja se on ihan ok mulle. Tuli itse oltua taannoin suhteessa, jossa silloinen tyttöystäväni sairastui ja kuumeili aika usein, niin se rajoitti menemistä aika paljon yhdessä vaiheessa, mutta eipä tuo minua hämännyt, koska mä viihdyn tosi hyvin myös 4 seinän sisällä.

--
reivaan kunnes kuolen

wiwi

Posts: 1,575

#9312 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Epailija, 26.6.2006 19:55:
---
wiwi, 26.6.2006 15:48:
Luin eilen paikallislehden seuranhakupalstalta ilmoituksen, jossa 50-v mies luonnehti itseään sanoilla: "pitkähkö, hoikahko ja mukavahko". Lisäksi hän kertoi olevansa "ihan normaali". Exciting!

---


Ei vaan exciting-ish. ;)



Nimenomaan, kohtuus kaikessa. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

lostgone

Posts: 2,493

#9313 • • lostgone

Enkeli, 28.6.2006 11:06:
---
lostgone, 27.6.2006 21:11:
---
---
Ilmoittauduin just serkkuni häihin. Kutsu oli mallia mä+avec. Lupasin olla häitten eniten yllättynein sukulainen jos mun avecci ilmaantuu paikalle. *justjoo*

---

Mie voin tulla sun aveciksi, siekin yllättyisit *vink**tirsk*

*nauru*
Hmm, houkutteleva tarjous, odotan kyseisistä häistä nimittäin todella tylsiä. Mutta tämän hetkinen todennäkoisyys onnistua aiheuttaa infarkti sukulaisilleni on valitettavan alhaalla, joten taidan tyytyä siihen perinteiseen: kun hipot sanovat toisillensa tahdon, minä etsin boolimaljan. *känni*
Lupaan kuitenkin harkita pyytäväni sua sit ensi kerralla.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#9314 • • Galadhan Guest
Mahtavaa. Taisinpa tänään liittyä jälleen tähän joukkoon tummaan.
Saarre

Posts: 1,151

#9315 • • Saarre

Galadhan, 29.6.2006 19:30:
Mahtavaa. Taisinpa tänään liittyä jälleen tähän joukkoon tummaan.



aika paljo vaaleita musta *ding*?

--
*tähti* Full hearts cant lose

-xx-

Posts: 5,001

#9317 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
.oOo.

--
kiitos ja anteeksi ^^

onni3mk

Posts: 3,973

#9318 • • Edited onni3mk Onni on.
Vältyin tältä toistaseks. Katsotaan kuinka kauaks aikaa..

--
Onni on.

AnssiV

Posts: 1,798

#9319 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
11kk tätä luukkua takana, pikkuhiljaa vois haluta pois täältä.. *joo*
Avernian

Posts: 7,451

#9320 • • Avernian Kerettiläinen
Täällä taas.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*