SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,284 views

toma

Posts: 2,009

#9281 • • toma Tototoototo

aurinko, 26.6.2006 22:18:
Mutta itken sitä sitte vasta kun pitää mennä veikan häihin ilman seuralaista :P
Mulla on ihania sukulaisia, jotka kyllä jaksaa muistuttaa kuinka ikävää on olla yksin... ja vielä tässä iässä... :/


Niin, kyllä sun iässä pitäis olla pari muksua ja kultainen noutaja ainakin!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

aurinko

Posts: 895

#9282 • • aurinko mustikkainen noitanainen

toma, 26.6.2006 22:20:


Niin, kyllä sun iässä pitäis olla pari muksua ja kultainen noutaja ainakin!



No ainakin! Johan tässä ois kuulemma pitänyt maksaa vanhanpiian veroa jo useampi vuosi :D

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

inneah

Posts: 704

#9283 • • inneah ...Trust no one...
Taas tuntuu et viihtyy täällä vallan mainiosti *pepsodent*
ei viitti ees katsekontaktii ottaa keneenkään ettei vaan ihastuis (ihastun siis todella helposti*nauru* )
ja sit siinä menis taas pari kuukautta "hukkaan" ku miettis vaan sitä ihastusta.
Nyt voi keskittyy kaikkiin omiin juttuihin :) ja ihan vaan hengailuun!

--
nahkalakanat

Unik

Posts: 4,117

#9285 • • Unik
Sinkkupesä....*plur*
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#9286 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
täällä oon!

saa tulla vokottelee!


*vink*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

bubbelgum

Posts: 2,477

#9287 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tässä nyt ollu sen 3kk sinkkuna, eikä mulle kyllä edelleenkään oo tullut mitään semmosta "ihanaa olla vapaa" fiilistä. *ding*
Kyllä se vaan on niin että ite on ne elämänsä sinkkuhäröilyt eläny jo aikasemmin, eikä se semmonen "vapaus" enää kiinnosta. *uuh*
En nauti sinkkuelämästä ja yksin olemisesta oikeestaan ollenkaan, vaan olen kyllä ihan selkeesti seurustelevaa tyyppiä.

En nyt tietenkään pidä itteäni mitenkään niin vanhana että pitäs jo olla naimisiin menossa ja muksuja tekemässä, mutta kyllä oma ajattelumaailma enemmän ja enemmän kääntyy siihen että haluais jo löytää sellasen ihmisen kenen kanssa oikeesti alkaa rakentaa sitä yhteistä tulevaisuutta. *joo*
Eikä vaan tyylillä "no katotaan päivä kerrallaan miltä tuntuu". Ei nappaa moiset jutut enää. *eiei*

Tietysti semmosen ihmisen löytäminen saattaa olla tällä hetkellä aika vaikeeta, kun ei itsekkään oikeen tiedä vielä mihin suuntaan oma elämä vie, ja miltä se oma tulevaisuus mahtaa näyttää. Vaikeeta sovittaa kahen ihmisen elämää yhteen toimivaks kokonaisuudeks, jos toisella ei oo vielä mitään hajua esimerkiks mitä duunia tulee tekemään, tai mitä elämä ylipäänsä tulee pitää sisällään. *ding*

No, onneks sentään on tällä hetkellä ihana halikaveri, joka lievittää sitä pahinta yksinäisyyden tunnetta ja läheisyyden kaipuuta. *hihu*

Muuten tässä kyllä pää hajois ja aika rankasti...

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jutu

Posts: 3,054

#9288 • • Edited Jutu Blondi
Voisko joku viedä mut pois täältä, jookos kookos? *pepsodent*

P.s. Oon oikeesti ihan kiva ja kiltti :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#9289 • • hallucinogen Edain
"Vaatimuslistaan" vois viel lisätä sen, että tuppisuita ei katella. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun itse on äänessä 98% ajasta kun ideaalitilannen ois se Nykäsen mainitsema 50/60. Vaikka rakastankin omaa ääntäni niin ois se kiva jos toinen sanoo hitusen enemmän kuin "joo", "ehkä", "ei".

--
pikku-*possu*

mrhotcakes

Posts: 480

#9290 • • mrhotcakes Ex-clubber
Alokas Macandron ilmoittautuu palvelukseen. Oisko vielä Luuseriluukkuki jossain? *pepsodent*
mariq

Posts: 2,154

#9291 • • mariq

aurinko, 26.6.2006 22:25:
---
Johan tässä ois kuulemma pitänyt maksaa vanhanpiian veroa jo useampi vuosi :D


No eipä sentä useampaa; vanhanpiianveroa alettiin käsittääkseni maksaa justiinsa kaks-nelosena *vink* *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#9292 • • Taika Guest

aurinko, 26.6.2006 22:18:
Täällä taasen...

Mutta itken sitä sitte vasta kun pitää mennä veikan häihin ilman seuralaista :P


onneksi tänä kesänä ei tarvi mennä yksinkään häihin, viime kesän kokemukset olivat sen verran miellyttäviä..

"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"

Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.

varsinkin kun muutosta asiaan ei VIELÄKÄÄN ole tullut*iloinen*
pirpeli

Posts: 5,533

#9293 • • pirpeli

Macandron, 27.6.2006 10:25:
Alokas Macandron ilmoittautuu palvelukseen. Oisko vielä Luuseriluukkuki jossain? *pepsodent*



Hei, äläs nytte. (tai no, mä voin liittyy kans....alokas pirpeli in da house!)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

domi

Posts: 7,069

#9294 • • domi Työn sankari.

Taika, 27.6.2006 12:27:
---
"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"

Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.


So true. Kaikki kissanristiäiset on just samanlaisia, samoine kysymyksineen, jopa sama sukulainen saattaa esittää samoja kysymyksiä bileistä toiseen.

Tänäkin kesänä vielä ainakin yhet rippijuhlat ja yhet häät *poks*
mrhotcakes

Posts: 480

#9295 • • mrhotcakes Ex-clubber

pirpeli, 27.6.2006 12:29:
---
Macandron, 27.6.2006 10:25:
Alokas Macandron ilmoittautuu palvelukseen. Oisko vielä Luuseriluukkuki jossain? *pepsodent*

---


Hei, äläs nytte. (tai no, mä voin liittyy kans....alokas pirpeli in da house!)



Joo, mä luulen et oikeastaan saatais aika monta jäsentä. *hihu*
AnderS

Posts: 470

#9296 • • Edited AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

domi, 27.6.2006 12:32:
---
Taika, 27.6.2006 12:27:
---
"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"

Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.

---

So true. Kaikki kissanristiäiset on just samanlaisia, samoine kysymyksineen, jopa sama sukulainen saattaa esittää samoja kysymyksiä bileistä toiseen.

Tänäkin kesänä vielä ainakin yhet rippijuhlat ja yhet häät *poks*



Tähän samaan ketjuun jatkaakseni niin mun tilanne meni viime kesänä kans aika ärsyttäväksi. Kummitäti sai päähänsä ruveta ettiin mulle "sopivaa" tyttöä. voi Crap! Siinä ne puno mutsin kans juonia ja mä tunsin itteni onnettomaksi peräkammarin pojaksi. Ja mitVit! oon ollu vasta 3 vuotta sinkkuna, ja nyt vasta tunnen aikuistuneeni hiukan. Kaikki aikanaan.
KooKie

Posts: 4,338

#9297 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 27.6.2006 09:31:
[...]tuppisuita ei katella. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun itse on äänessä 98% ajasta kun ideaalitilannen ois se Nykäsen mainitsema 50/60. Vaikka rakastankin omaa ääntäni niin ois se kiva jos toinen sanoo hitusen enemmän kuin "joo", "ehkä", "ei".



Word. Vaikka en itse ns. hiljaisia hetkiä pidäkään kiusallisina, niin keskustelukumppanit, joilta joutuu suolimaan ulos vastaukset, ovat todella ärsyttäviä. Itse olen todella sosiaalinen ihminen (lue: puhun paljon) ja koska mun mielestä tärkeintä suhteessa kuin suhteessa on huumorintajun kohtaaminen ja toimiva keskustelu asiatasollakin, niin tämä ei näiden "tuppisuiden" kanssa oikein toimi. Toki on niitä tapauksia, jotka "lämpenevät" keskusteluille vasta paremmin tutustuttuaan, mutta tällaisiin henkilöihin tutustuminen onkin työn ja tuskan takana, mitä en välttämättä ole valmis näkemään.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

toma

Posts: 2,009

#9298 • • toma Tototoototo
Entäs sellaiset ihmiset jotka mielummin puhuvat vähemmän, mutta kuuntelevat kyllä hyvin ja suunsa avatessaan sen myös osoittavat? Mä en diggaa hirveästä hölötyksestä, vaikkakin kyllä kuuntelen ihan mielelläni niin en jaksa itse koko ajan puhua. Ja mun mielestä aika kriittinen testi sille, onko jonkun toisen kanssa luonnollinen ja hyvä olla, on se pystyykö tämän seurassa olemaan ihan hiljaa.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

domi

Posts: 7,069

#9299 • • domi Työn sankari.

AnderS, 27.6.2006 12:39:
Tähän samaan ketjuun jatkaakseni niin mun tilanne meni viime kesänä kans aika ärsyttäväksi. Kummitäti sai päähänsä ruveta ettiin mulle "sopivaa" tyttöä. voi Crap! Siinä ne puno mutsin kans juonia ja mä tunsin itteni onnettomaksi peräkammarin pojaksi. Ja mitVit! oon ollu vasta 3 vuotta sinkkuna, ja nyt vasta tunnen aikuistuneeni hiukan. Kaikki aikanaan.


Mä koin tuon jo yläasteen jälkeisenä kesänä. Eivät kyllä onnistuneet, vaikka "ehdokaslista" muuttui viikottain :D
domi

Posts: 7,069

#9300 • • domi Työn sankari.

toma, 27.6.2006 12:49:
Entäs sellaiset ihmiset jotka mielummin puhuvat vähemmän, mutta kuuntelevat kyllä hyvin ja suunsa avatessaan sen myös osoittavat? Mä en diggaa hirveästä hölötyksestä, vaikkakin kyllä kuuntelen ihan mielelläni niin en jaksa itse koko ajan puhua. Ja mun mielestä aika kriittinen testi sille, onko jonkun toisen kanssa luonnollinen ja hyvä olla, on se pystyykö tämän seurassa olemaan ihan hiljaa.


Toimii. Ennemmin sellainen, joka puhuu vähän, mutta omaa mielipiteitä, kuin sellainen joka puhuu paljon, ja puolet on sellaista mölyä, jonka voi pitää vaikka siellä mahassaan.