SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,001 views

Punkeer

Posts: 78

#18021 • • Punkeer
lauantai pillua & kaljakelluntaa>>>
Avatar
#18022 • • Säty Guest
Kohta vuosi sinkku. *hymy* Oishan se mukavaa jos olis oma mies...
Miltzu

Posts: 188

#18023 • • Miltzu

Replying to SINKKULUUKKU:

kinderi, 3.11.2009 21:34:
Gotta love ya friends:
"Etkö sä oikeesti oo kelannu et kannattas mennä naimisiin? Siis ihan oikeesti, kyllä mä suosittelen"



Hahah menee samaan kategoriaan kun mun parin kaverin kommentit mun miespuoleisista kavereista. "Mikset sä ala seurustella ton Juhan / Tompan / [laitatähännimi] kanssa". No hittolainen, oonpas mä ollut tyhmä, tottakai mä noin vaan voin alkaa seurustella niiden kanssa!

Joo mä aina säännöllisin väliajoin palaan tähän sinkkuluukkuun. Kaverit ympärillä alkaa mennä naimisiin ja rakentaa omakotitaloja jne mut mä en vaan saa mitään juttua kestämään. Mut ei vaan oikeen kerkee mitään vakavaa rakentaa kun oon ollu just 1,5 vuotta ulkomaankomennuksella ja nytkin teen pitkiä reissuja jatkuvasti. Mut pärjäähän sitä tietysti yksinkin :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

pululu

Posts: 1,102

#18024 • • pululu .jemmutti.
Olin eilen synttäreillä, missä kaikki paikallaolevat oli naimisissa paitsi minä.

Tuntui vähän omituiselta.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Miltzu

Posts: 188

#18025 • • Miltzu

Replying to SINKKULUUKKU:

pululu, 8.11.2009 20:12:
Olin eilen synttäreillä, missä kaikki paikallaolevat oli naimisissa paitsi minä.

Tuntui vähän omituiselta.



Tosta tuli muuten mieleen et musta on aika perseestä että jos on sinkku niin joka paikkaan oletetaan et tulee aina yksin! Ollaan kavereiden kans järkkäämässä sellasta iltapukujuhlaa, mennään siis vaan syömään hyvin ja vedetään ykköset ylle, otetaan joku kabinetti ravintolasta jne. Niin mä sain hirveen riidan niiden kans aikaan kun ilmotin että tuun avecin kanssa! "Miks sä tuot sinne jonkun kun sä et ees seurustele". Porukassa on pariskuntia joiden toisen puoliskon mä oon tavannu ehkä kerran tai kaks, ei mullakaan mitään intohimoja oo niitä nähdä mut jotenkin se on ihan itsestäänselvää et kun SEURUSTELEE niin sit tulee aina 2 henkeä paikalle.

Alkuviikosta tuli kutsu kaverin häihin, vain minulle. Olis sinnekin ollut kiva mennä jonkun kanssa mutta kun en nyt just satu seurustelemaan... Eipä sillä, häät on kalliita niin kyllä sen tavallaan ymmärtää ettei sinne tuntemattomia viitsi kutsua.

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

ValaX

Posts: 3,891

#18026 • • ValaX
Minkä takia sinkku ei saa valittaa seurustelevalle yksinäisyydestä, mutta sinkun pitää kuunnella seurustelevan parisuhde huolia? Se on kans käsittämätöntä, kun seurustelevilta saa kuulla että "ole onnellinen, että et seurustele", sillon tekis mieli sanoa, "no vittu eroa sitten!"
Miltzu

Posts: 188

#18027 • • Miltzu

Replying to SINKKULUUKKU:

vala, 8.11.2009 20:29:
sillon tekis mieli sanoa, "no vittu eroa sitten!"



Joo ja ihan lemppari on tää "mä en kyllä tajua miten sä voit olla vieläkin sinkku" tai "miten on mahdollista et sä et oo löytäny ketään". No kuule enpä tiedä mut sinkkuja tässä ny kuitenkin ollaan :D

"Kyllähän ton näkönen nainen aina miehen saa!". Joo varmaan jos ensimmäinen vastaantulija kelpais :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Lyylikki

Posts: 2,975

#18028 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

Miltzu, 8.11.2009 20:22:
Tosta tuli muuten mieleen et musta on aika perseestä että jos on sinkku niin joka paikkaan oletetaan et tulee aina yksin! Ollaan kavereiden kans järkkäämässä sellasta iltapukujuhlaa, mennään siis vaan syömään hyvin ja vedetään ykköset ylle, otetaan joku kabinetti ravintolasta jne. Niin mä sain hirveen riidan niiden kans aikaan kun ilmotin että tuun avecin kanssa! "Miks sä tuot sinne jonkun kun sä et ees seurustele". Porukassa on pariskuntia joiden toisen puoliskon mä oon tavannu ehkä kerran tai kaks, ei mullakaan mitään intohimoja oo niitä nähdä mut jotenkin se on ihan itsestäänselvää et kun SEURUSTELEE niin sit tulee aina 2 henkeä paikalle.

Alkuviikosta tuli kutsu kaverin häihin, vain minulle. Olis sinnekin ollut kiva mennä jonkun kanssa mutta kun en nyt just satu seurustelemaan... Eipä sillä, häät on kalliita niin kyllä sen tavallaan ymmärtää ettei sinne tuntemattomia viitsi kutsua.



Mitä ihmettä? Ai että sinkkujenkin kuuluisi aina kaikkiin bileisiin saada avec-kutsu, koska kaikki seurustelevatkin saa?

Mun mielestä olisi lähinnä arveluttavaa saada esim. kaverin häihin avecillinen kutsu, jos mulla ei ole mitään vakavaa suhdetta menossa. Tokihan jos kutsujalla on väärät tiedot ja itsellä sattuu olemaan olemassa joku kelpaava seuralainen, jonka siinä vaiheessa mielellään esittelisi muulle juhlaväelle, niin siitä vain kutsujalle ilmoittamaan. Senkin takia kutsuissa usein rsvp on.

Ton ravintolajutun mä vielä jotekin ymmärrän, kun se ei ole kenenkään yhden juhlat, joihin se yksi vain "saisi" päättää ketä haluaa paikalle kutsua. Itse en ainakaan koe tarvetta mennä mihinkään juhliin kenenkään käsipuolessa ihan vain siitä syystä, että ulkopuolisesta näyttäisi, että saavun avecin kanssa.

vala, 8.11.2009 20:29:
Minkä takia sinkku ei saa valittaa seurustelevalle yksinäisyydestä, mutta sinkun pitää kuunnella seurustelevan parisuhde huolia? Se on kans käsittämätöntä, kun seurustelevilta saa kuulla että "ole onnellinen, että et seurustele", sillon tekis mieli sanoa, "no vittu eroa sitten!"



Kaverit vaihtoon?
Kyllä mä ainakin saan valitella mun seurusteleville kavereille omaa yksinäisyyttäni, silloin jos siihen tunnen tarvetta.
Genuinex

Posts: 19

#18029 • • Genuinex

Replying to SINKKULUUKKU:

Miltzu, 8.11.2009 20:22:


Tosta tuli muuten mieleen et musta on aika perseestä että jos on sinkku niin joka paikkaan oletetaan et tulee aina yksin!



Näinpä. Tosin itse koin edellisessä parisuhteessa myös päinvastaista. Koska avopuolisoni ystävät olivat sinkkuja, en ollut tervetullut juuri mihinkään kekkereihin.

Sekin on varsin merkillistä, että kun on minuutti sitten kertonut eronneensa, aletaan kauppaamaan sitä ja tätä Tiinaa ja Niinaa.

--
Kysymällä selviää. Puhumalla ymmärtää.

Miltzu

Posts: 188

#18030 • • Miltzu

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 8.11.2009 20:35:
Mitä ihmettä? Ai että sinkkujenkin kuuluisi aina kaikkiin bileisiin saada avec-kutsu, koska kaikki seurustelevatkin saa?

Mun mielestä olisi lähinnä arveluttavaa saada esim. kaverin häihin avecillinen kutsu, jos mulla ei ole mitään vakavaa suhdetta menossa. Tokihan jos kutsujalla on väärät tiedot ja itsellä sattuu olemaan olemassa joku kelpaava seuralainen, jonka siinä vaiheessa mielellään esittelisi muulle juhlaväelle, niin siitä vain kutsujalle ilmoittamaan. Senkin takia kutsuissa usein rsvp on.



No en mä sitä nyt ihan noin tarkottanut... Lähinnä jos nyt mietitään tilannetta että mä olisin vaikka seurustellut nyt puoli vuotta ja kaveri kenen häihin oon menossa ei olis koskaan ees tavannut sitä mun poikaystävää, niin aika usein kuitenkin laitetaan avec-kutsu ihan vaan siksi että kun tietää että seurustelee.

En mä nyt sinne häihin mitään avecia mukaan tartte :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Lyylikki

Posts: 2,975

#18031 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

Miltzu, 8.11.2009 20:40:
No en mä sitä nyt ihan noin tarkottanut... Lähinnä jos nyt mietitään tilannetta että mä olisin vaikka seurustellut nyt puoli vuotta ja kaveri kenen häihin oon menossa ei olis koskaan ees tavannut sitä mun poikaystävää, niin aika usein kuitenkin laitetaan avec-kutsu ihan vaan siksi että kun tietää että seurustelee.

En mä nyt sinne häihin mitään avecia mukaan tartte :)



Ok, no jotenkin tästä lauseesta vaan tuli sellainen fiilis

Alkuviikosta tuli kutsu kaverin häihin, vain minulle. Olis sinnekin ollut kiva mennä jonkun kanssa mutta kun en nyt just satu seurustelemaan...



Kyllähän siis seurusteleville pareille laitetaan avec-kutsut, vaikka ei seurustelukumppania olisi tavannutkaan. Sinkuiltakin toki voi kysyä, että haluaisitko tuoda avecin, mutta en näe sitä mitenkään oleellisena. Usein juhlissa onnistuu pienet vaihdokset osallistujalistassa vielä ihan viime metreilläkin.
Miltzu

Posts: 188

#18032 • • Miltzu

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 8.11.2009 20:56:
Kyllähän siis seurusteleville pareille laitetaan avec-kutsut, vaikka ei seurustelukumppania olisi tavannutkaan.



No näinhän se on. Mutta sitä vaan miettii että miksi se on näin. Miksi se kaverin (tuntematon) kaveri kutsutaan jos on seurustelusuhteessa sen kanssa mutta ei jos kyse ei ole seurustelusuhteesta.

Ja siis mä nyt lähinnä ajattelen ääneen ja funtsin maailmanmenoa, ei tätä nyt tartte jauhamaan alkaa, kunhan mietin :) Ei se mua häiritse että mut kutsuttiin sinne häihin yksin, se nyt on ihan normaalia ja odotettavissa, etenkin kun en oo varma että pääsenkö sinne juhliin ylipäänsä, mutta saa kai sitä silti miettiä että miksi maailma toimii näin.

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

tbo

Posts: 935

#18033 • • tbo budhisattva

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 8.11.2009 20:35:

Mitä ihmettä? Ai että sinkkujenkin kuuluisi aina kaikkiin bileisiin saada avec-kutsu, koska kaikki seurustelevatkin saa?



En mä tiedä miten sniiduja kavereita teillä on, mut kyllä mä olen aina saanu kaikenmaailman häihin sun muihin kissanristiäisiin kutsun mulle ja seuralaiselle siitä huolimatta et viimeisen 8 v aikana se seuralainen on ollu olemassa noin kolmasosan ajasta. Onko mulla sit poikkeuksellisen suurpiirteisiä ja avarasydämisiä frendejä, mene & tiedä, mut mä olen aina saanu ottaa messiin kenet ikinä nyt on tehnykkää mieli, tai sit jättää ottamatta, ja frendit on silti yhä frendejä. kummaa jengiä nekin.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

$

Posts: 1,802

#18034 • • $ Destination weekend!

aada, 10.11.2009 00:17:
Mä tahtoisin seurustella. Mistä niitä miehiä löytää ja miten pääsee treffeille?



No esim. kirjoittamalla Sinkkuluukkuun. Olet tehnyt tuossa viime aikoina varsin selväksi millaisen miehen hauluat.

Enää profiilistasi puuttu vain kuva, josta seurankipeät herrat voivat päätellä minkä näköistä neitiä he vokottelevat. Netissä on ohjeita miten otetaan itsestä mairitteleva kuva säilyttäen ripe anonymiteettiä. Sitten vaan odottelet, että profiiliisi satelee ns. "harmittomia heittoja". Jos sitten kommentoijan profiilissa komeilee potentiaalinen herrasmies, niin vastaat esim. moi+joku heitto.

Toivottavasti neuvo jeesasi.
flatstick

Posts: 343

#18035 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

aada, 10.11.2009 01:23:
Kiitän. Ongelmana taitaa tosiaan olla se, että haluan säilyttää anomymiteettini ihan vain ihmissuhteiden ja opiskelu-ja työkuvioiden vuoksi..



Kumpaa siis loppujen lopuksi haluat enemmän - ihmissuhteita jotka hyödyttää mahdollisessa opiskelu- ja työkuvioissa vai parisuhdetta (joka voisi ihan yhtä hyvin toteuttaa edelläolevaa, mutta sellaisen hankkiminen saattaisi oikeasti ollakin kiinni vain siitä kuvastasi)?

Onko kaikki akateemikot tällaisia ;D

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

flatstick

Posts: 343

#18036 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

aada, 10.11.2009 01:39:
--
Niin no, ensimmäistä näistä vaihtoehdoista. Parisuhteen kun voi löytää muualtakin kuin täältä tai ylipäänsä netistä. En kuitenkaan ala pilaamaan elämääni, ihmissuhteitani, tulevia työjuttuja tms. täältä saatavien ja kertomieni asioiden vuoksi.



Eli olet siis mennyt avautumaan jostain tekemästäsi asiasta tai antanut poliittisesti epäkorrektin vastauksen jossain topikissa ja se jotenkin pilaa elämäsi? Kerropa miltä susta tuntuis jos sanoisin, että en tunne sua, aletaan vaan seurustelee, mut jos sä tiedät jotain musta, mitä mä en haluu sun tietävän, sit erotaan. Ainii, mun nimi on muuten Hassion Seppo.

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

drifter

Posts: 834

#18037 • • drifter RoadMonkey | K1

aada, 10.11.2009 00:17:
Mä tahtoisin seurustella. Mistä niitä miehiä löytää ja miten pääsee treffeille?


Väittäsin, että sain Päivän Parhaat Naurut tästä, kiitos :D

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Genuinex

Posts: 19

#18038 • • Genuinex
Itse olen tullut siihen tulokseen että netistä on äärimmäisen vaikea löytää seurustelukumppania. En sitten tiedä kuinka paljon helpompaa se on naisille. Ainakin vaatimukset ihannekumppanista naisilla tuntuvat olevan kovat, mutta toisaalta miksi tyytyä Ladaan jos Mersujakin on tarjolla. Toisaalta joskus olisi syytä muista se elämän realiteetti, että Ladan käsiraha ei riitä Mersuun.

--
Kysymällä selviää. Puhumalla ymmärtää.

flatstick

Posts: 343

#18039 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to SINKKULUUKKU:

Genuinex, 10.11.2009 01:51:
---
Ainakin vaatimukset ihannekumppanista naisilla tuntuvat olevan kovat, mutta toisaalta miksi tyytyä Ladaan jos Mersujakin on tarjolla. Toisaalta joskus olisi syytä muista se elämän realiteetti, että Ladan käsiraha ei riitä Mersuun.




Niinno, ne kummatkin on menopelejä joilla pääsee eteenpäin. Onhan näitä tapauksia, jotka on tunkenu sen mersun motin ladaan... Ja sit on näitä, jotka työntää lintulaudan mersun perseeseen kahdella kirveellä ja silityslaudalla... *hihu*

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

Genuinex

Posts: 19

#18040 • • Genuinex

aada, 10.11.2009 02:01:
Itse en ole koskaan etsinyt netistä seuraa, koska mielestäni sellainen yleinen olemus ja karisma ovat niin olennaisia asioita siinä kiinnostunko jostain ihmisestä vai en ja ne eivät välity netin kautta. En jaksaisi välttämättä jaksaisi nähdä vaivaa ja tutustua ensiksi johonkin ja sitten heti ensitapaamisen jälkeen huomatakin, ettei se toinen sytytä yhtään. Toisaalta, kun tapaa ihmisen luonnossa, antaa myös helpommin ns. anteeksi tiettyjä puutteita, jos henkilö muuten kolahtaa.



Samaa mieltä olemuksen ja karisman suhteen. Muutenkin netissä on helppo kirjoittaa siitä, millainen toivoisi olevansa, muodossa olen tällainen. Sitten kun tavataan kasvotusten, monet itsestä kerrotut asiat ovat jotain aivan muuta. Yksi hyvä esimerkki on syvällisyys. Olen törmännyt ihmisiin jotka ilmoittavat omaavansa kyseisen piirteen. Kun näiden "syvällisten" ihmisten kanssa alkaa puhumaan melkeinpä mistä tahansa. Saa vastaukseksi omiin pohdintoihin "totta" "kyllä" "juu" tjsp. Voihan toki olla, että olen itse ymmärtänyt sanan syvällisyys täysin väärin.

--
Kysymällä selviää. Puhumalla ymmärtää.