19,912 posts, 996 pages, 8,083,653 views
Replying to SINKKULUUKKU:
kinderi, 3.11.2009 21:34:
Gotta love ya friends:
"Etkö sä oikeesti oo kelannu et kannattas mennä naimisiin? Siis ihan oikeesti, kyllä mä suosittelen"
pululu, 8.11.2009 20:12:
Olin eilen synttäreillä, missä kaikki paikallaolevat oli naimisissa paitsi minä.
Tuntui vähän omituiselta.
vala, 8.11.2009 20:29:
sillon tekis mieli sanoa, "no vittu eroa sitten!"
Miltzu, 8.11.2009 20:22:
Tosta tuli muuten mieleen et musta on aika perseestä että jos on sinkku niin joka paikkaan oletetaan et tulee aina yksin! Ollaan kavereiden kans järkkäämässä sellasta iltapukujuhlaa, mennään siis vaan syömään hyvin ja vedetään ykköset ylle, otetaan joku kabinetti ravintolasta jne. Niin mä sain hirveen riidan niiden kans aikaan kun ilmotin että tuun avecin kanssa! "Miks sä tuot sinne jonkun kun sä et ees seurustele". Porukassa on pariskuntia joiden toisen puoliskon mä oon tavannu ehkä kerran tai kaks, ei mullakaan mitään intohimoja oo niitä nähdä mut jotenkin se on ihan itsestäänselvää et kun SEURUSTELEE niin sit tulee aina 2 henkeä paikalle.
Alkuviikosta tuli kutsu kaverin häihin, vain minulle. Olis sinnekin ollut kiva mennä jonkun kanssa mutta kun en nyt just satu seurustelemaan... Eipä sillä, häät on kalliita niin kyllä sen tavallaan ymmärtää ettei sinne tuntemattomia viitsi kutsua.
vala, 8.11.2009 20:29:
Minkä takia sinkku ei saa valittaa seurustelevalle yksinäisyydestä, mutta sinkun pitää kuunnella seurustelevan parisuhde huolia? Se on kans käsittämätöntä, kun seurustelevilta saa kuulla että "ole onnellinen, että et seurustele", sillon tekis mieli sanoa, "no vittu eroa sitten!"
Miltzu, 8.11.2009 20:22:
Tosta tuli muuten mieleen et musta on aika perseestä että jos on sinkku niin joka paikkaan oletetaan et tulee aina yksin!
Lyylikki, 8.11.2009 20:35:
Mitä ihmettä? Ai että sinkkujenkin kuuluisi aina kaikkiin bileisiin saada avec-kutsu, koska kaikki seurustelevatkin saa?
Mun mielestä olisi lähinnä arveluttavaa saada esim. kaverin häihin avecillinen kutsu, jos mulla ei ole mitään vakavaa suhdetta menossa. Tokihan jos kutsujalla on väärät tiedot ja itsellä sattuu olemaan olemassa joku kelpaava seuralainen, jonka siinä vaiheessa mielellään esittelisi muulle juhlaväelle, niin siitä vain kutsujalle ilmoittamaan. Senkin takia kutsuissa usein rsvp on.
Miltzu, 8.11.2009 20:40:
No en mä sitä nyt ihan noin tarkottanut... Lähinnä jos nyt mietitään tilannetta että mä olisin vaikka seurustellut nyt puoli vuotta ja kaveri kenen häihin oon menossa ei olis koskaan ees tavannut sitä mun poikaystävää, niin aika usein kuitenkin laitetaan avec-kutsu ihan vaan siksi että kun tietää että seurustelee.
En mä nyt sinne häihin mitään avecia mukaan tartte :)
Alkuviikosta tuli kutsu kaverin häihin, vain minulle. Olis sinnekin ollut kiva mennä jonkun kanssa mutta kun en nyt just satu seurustelemaan...
Lyylikki, 8.11.2009 20:56:
Kyllähän siis seurusteleville pareille laitetaan avec-kutsut, vaikka ei seurustelukumppania olisi tavannutkaan.
Lyylikki, 8.11.2009 20:35:
Mitä ihmettä? Ai että sinkkujenkin kuuluisi aina kaikkiin bileisiin saada avec-kutsu, koska kaikki seurustelevatkin saa?
aada, 10.11.2009 00:17:
Mä tahtoisin seurustella. Mistä niitä miehiä löytää ja miten pääsee treffeille?
aada, 10.11.2009 01:23:
Kiitän. Ongelmana taitaa tosiaan olla se, että haluan säilyttää anomymiteettini ihan vain ihmissuhteiden ja opiskelu-ja työkuvioiden vuoksi..
aada, 10.11.2009 01:39:
--
Niin no, ensimmäistä näistä vaihtoehdoista. Parisuhteen kun voi löytää muualtakin kuin täältä tai ylipäänsä netistä. En kuitenkaan ala pilaamaan elämääni, ihmissuhteitani, tulevia työjuttuja tms. täältä saatavien ja kertomieni asioiden vuoksi.
aada, 10.11.2009 00:17:
Mä tahtoisin seurustella. Mistä niitä miehiä löytää ja miten pääsee treffeille?
Genuinex, 10.11.2009 01:51:
---
Ainakin vaatimukset ihannekumppanista naisilla tuntuvat olevan kovat, mutta toisaalta miksi tyytyä Ladaan jos Mersujakin on tarjolla. Toisaalta joskus olisi syytä muista se elämän realiteetti, että Ladan käsiraha ei riitä Mersuun.
aada, 10.11.2009 02:01:
Itse en ole koskaan etsinyt netistä seuraa, koska mielestäni sellainen yleinen olemus ja karisma ovat niin olennaisia asioita siinä kiinnostunko jostain ihmisestä vai en ja ne eivät välity netin kautta. En jaksaisi välttämättä jaksaisi nähdä vaivaa ja tutustua ensiksi johonkin ja sitten heti ensitapaamisen jälkeen huomatakin, ettei se toinen sytytä yhtään. Toisaalta, kun tapaa ihmisen luonnossa, antaa myös helpommin ns. anteeksi tiettyjä puutteita, jos henkilö muuten kolahtaa.