SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,804,393 views

drifter

Posts: 834

#18041 • • drifter RoadMonkey | K1

aada, 10.11.2009 01:55:
---
drifter, 10.11.2009 01:49:
---
aada, 10.11.2009 00:17:
Mä tahtoisin seurustella. Mistä niitä miehiä löytää ja miten pääsee treffeille?

---

Väittäsin, että sain Päivän Parhaat Naurut tästä, kiitos :D

---


Jep, It´s funny because it´s true!


Slapstick - tuo klassinen valkokankaiden sarkasmi - on omalla viehkeällä tavallaan löytänyt tiensä klubbariin.

No ok, otetaan toi $ vaikka tosta, se opiskelee hyvään ammattiin ja on muutenkin "oikeassa elämässä" reilu tyyppi, viskaat sille pari privaviestiä ja tapaatte jossain kahvilassa, jutustelette, isket sille silmää ja sovitte seuraavista treffeistä, käytte sitten leffassa jne.

Tää nyt oli pikainen heitto ilman sen kummempaa taustatietoa (joo en ole lukenut sun kirjotuksia, ei mulla ole sellaseen kahden aikaan yöllä aikaa). Tsemppiä kuitenkin seuranhakuun, joskus se löytyy yllättävästi sieltä mistä ei etsi.

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

ezzy

Posts: 8,060

#18042 • • ezzy Droid-pappa

aada, 10.11.2009 02:01:
---
Genuinex, 10.11.2009 01:51:
Itse olen tullut siihen tulokseen että netistä on äärimmäisen vaikea löytää seurustelukumppania. En sitten tiedä kuinka paljon helpompaa se on naisille. Ainakin vaatimukset ihannekumppanista naisilla tuntuvat olevan kovat, mutta toisaalta miksi tyytyä Ladaan jos Mersujakin on tarjolla. Toisaalta joskus olisi syytä muista se elämän realiteetti, että Ladan käsiraha ei riitä Mersuun.

---


Itse en ole koskaan etsinyt netistä seuraa, koska mielestäni sellainen yleinen olemus ja karisma ovat niin olennaisia asioita siinä kiinnostunko jostain ihmisestä vai en ja ne eivät välity netin kautta. En jaksaisi välttämättä jaksaisi nähdä vaivaa ja tutustua ensiksi johonkin ja sitten heti ensitapaamisen jälkeen huomatakin, ettei se toinen sytytä yhtään. Toisaalta, kun tapaa ihmisen luonnossa, antaa myös helpommin ns. anteeksi tiettyjä puutteita, jos henkilö muuten kolahtaa.



Mikä se optimaalisin tapa sitten on?
Genuinex

Posts: 19

#18043 • • Edited Genuinex

aada,
Mutta niin, ongelmana oli vain, että mistä paikoista niitä löytää ja niin, että ne tulisi juttelemaankin.



Niitähän voi löytää mistä vain tai sitten ei mistään. Siinähän se ongelma onkin, kun ei ole yksiselitteistä paikka mistä "sen oikean" löytää. Onko se välttämätöntä, että hän tulee juttelemaan sinulle?

--
Kysymällä selviää. Puhumalla ymmärtää.

ezzy

Posts: 8,060

#18044 • • ezzy Droid-pappa

aada, 10.11.2009 14:22:
---

Mutta niin, ongelmana oli vain, että mistä paikoista niitä löytää ja niin, että ne tulisi juttelemaankin.



Itse et siis tee aloitetta?
Jokke L

Posts: 1,203

#18045 • • Jokke L [GoodMusic]
Eiks se yleensä mee vähän niin että mies tekee alotteen..? Tai ainakin niin yleensä odotetaan.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#18048 • • Edited Sunshine^82 Guest

aada, 10.11.2009 15:24:
---
ezzy, 10.11.2009 15:02:
---
aada, 10.11.2009 14:22:
---

Mutta niin, ongelmana oli vain, että mistä paikoista niitä löytää ja niin, että ne tulisi juttelemaankin.

---


Itse et siis tee aloitetta?

---


En koskaan. Miehen kuuluu tehdä aloite.



Niin miksi? Ootko ujo vai onko sulla vain sellainen periaate?
Se että miehet kiinnostuisi sinusta, sinun pitää itse olla kiinnostava. ;)
Avatar
#18049 • • astaroth Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Lauruska, 10.11.2009 15:27:
Koska muuten ei voi esittää vaikeasti saavutettavaa, saatika oikutella :D


nämä ihmissuhdeasiat tuntuvat päivä päivältä hirveämmiltä asioilta sitä mukaa, kun niistä opin :D
Lauruska

Posts: 821

#18050 • • Lauruska nihkee

Replying to SINKKULUUKKU:

astaroth, 10.11.2009 15:34:
---
Lauruska, 10.11.2009 15:27:
Koska muuten ei voi esittää vaikeasti saavutettavaa, saatika oikutella :D

---

nämä ihmissuhdeasiat tuntuvat päivä päivältä hirveämmiltä asioilta sitä mukaa, kun niistä opin :D



eiks se just oo syy miks me ollaan sinkkuja? :)
Avatar
#18051 • • Edited astaroth Guest

aada, 10.11.2009 15:41:
Kai se liittyy siihen, että tykkään perinteisistä sukupuolirooleista ja mulle osa koko jutun viehätystä on se, että molemmat pääsevät ns. leikkimään ja toteuttamaan omia roolejaan. Haluan, että mies on aloitteellinen ja vievä osapuoli ja naisen kuuluu taas olla hieman vastusteleva ja vaikeasti tavoiteltava.


mitä viemistä miehellä siinä on, kun nainen on vaikea? :D ylipäätään naiselta tuollainen asennoituminen on omalla kohdalla hyvin nopea tapa tappaa kiinnostus. ikään kuin ihmissuhteet eivät jo valmiiksi olisi tarpeeksi vaikeita, niin tehdään niistä vielä vittumaisia ihan vain estetiikan vuoksi. nään ton asetelman yhtä kiihottavana, kuin riitelyn täysin turhanpäiväisistä ja väkisin väännetyistä asioista sillä perusteella, että "on vaan saatava riidellä"

Lisäksi en itse pidä liian aloitteellisista, puheliaista ja jollain tapaa ronskeista ja miehekkäistä naisista, en ymmärrä mitä viehättävää kukaan heissä näkee, enkä siten halua millään tapaa vaikuttaa sellaiselta.


miten naisesta tulee miehekäs, jos tekee yksinkertaisen aloitteen?

sori nyt vaan jotenkin tuntuu muutenkin ylipäätään ihan vitun tyhmältä, että 2000-luvun yhteiskunnassa, jossa kovaan ääneen valitetaan naisen euron olevan 80 senttiä ja intissä pitäisi paidattomana urheillessa saada olla ilman rintaliivejä, on totaallinen mahdottomuus tulla sanomaan miehelle "moi, oon maija, mitä sulle kuuluu?"

se, että sä tuut juttelemaan, ei tee susta miestä, huoraa eikä mitään muutakaan
Avatar
#18052 • • Edited Sunshine^82 Guest

aada, 10.11.2009 15:41:
---
astaroth, 10.11.2009 15:26:
---
aada, 10.11.2009 15:24:
En koskaan. Miehen kuuluu tehdä aloite.

---

miksi?

---


Kai se liittyy siihen, että tykkään perinteisistä sukupuolirooleista ja mulle osa koko jutun viehätystä on se, että molemmat pääsevät ns. leikkimään ja toteuttamaan omia roolejaan. Haluan, että mies on aloitteellinen ja vievä osapuoli ja naisen kuuluu taas olla hieman vastusteleva ja vaikeasti tavoiteltava. Lisäksi en itse pidä liian aloitteellisista, puheliaista ja jollain tapaa ronskeista ja miehekkäistä naisista, en ymmärrä mitä viehättävää kukaan heissä näkee, enkä siten halua millään tapaa vaikuttaa sellaiselta.



Mut miten sitten miehet kiinnostuvat sinusta jos välttelet heitä? Pidätkö edes mitään silmäpeliä, hymyiletkö yms? Vai odotatko vaan hiljaa et joku tulee jutteleen sulle? Henkilökohtaisesti jos menen miehen juttusille ketä vaikuttaa kiinnostavalta ja jos hän vaikuttaa siltä et välttelee seuraa eli on vaikeasti tavoiteltava, saa kyllä sellaisen kuvan et tätä miestä ei kiinnosta ja luovutan leikin sikseen. Eli miten tämä sitten toimisi pidemmän päälle toistepäin? :D

Edit. Miksi pitää vetää jotain roolia? Eikös kuiteskin miehet/naiset pidä sitä tärkeänä et on oma itsensä. :)

Saako kysyä minkä ikäinen olet?
AlexS

Posts: 1,389

#18053 • • AlexS kummasetä
Mun mielestä tämmönen mies-nais-rooleihin vetoaminen (esim. miehen pitää tehdä aina aloite) on vain tekosyy sille ettei uskalla tehdä itse aloitetta. Tuota asiaa kun ei kovin moni uskalla/halua tunnustaa. Ei se uusiin ihmisiin tutustuminen itsellekään aina kovin helppoa ole...jonain päivänä taas rennommalla fiiliksella helpompaa :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

typo

Posts: 685

#18054 • • typo Testaaja

aada, 10.11.2009 15:41:
---
astaroth, 10.11.2009 15:26:
---
aada, 10.11.2009 15:24:
En koskaan. Miehen kuuluu tehdä aloite.

---

miksi?

---


Kai se liittyy siihen, että tykkään perinteisistä sukupuolirooleista ja mulle osa koko jutun viehätystä on se, että molemmat pääsevät ns. leikkimään ja toteuttamaan omia roolejaan. Haluan, että mies on aloitteellinen ja vievä osapuoli ja naisen kuuluu taas olla hieman vastusteleva ja vaikeasti tavoiteltava.



Ryhmysauvalla napakka kopautus takaraivoon ja raahaten luolaan. Perhe on syntynyt.

.pi.

--
.psychedelicious.

Avatar
#18055 • • Sunshine^82 Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

typo, 10.11.2009 16:21:
---
aada, 10.11.2009 15:41:
---
astaroth, 10.11.2009 15:26:
---
aada, 10.11.2009 15:24:
En koskaan. Miehen kuuluu tehdä aloite.

---

miksi?

---


Kai se liittyy siihen, että tykkään perinteisistä sukupuolirooleista ja mulle osa koko jutun viehätystä on se, että molemmat pääsevät ns. leikkimään ja toteuttamaan omia roolejaan. Haluan, että mies on aloitteellinen ja vievä osapuoli ja naisen kuuluu taas olla hieman vastusteleva ja vaikeasti tavoiteltava.

---


Ryhmysauvalla napakka kopautus takaraivoon ja raahaten luolaan. Perhe on syntynyt.

.pi.



*lmao*
ezzy

Posts: 8,060

#18057 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

typo, 10.11.2009 16:21:
---

Ryhmysauvalla napakka kopautus takaraivoon ja raahaten luolaan. Perhe on syntynyt.

.pi.



Eiks se ollu sun tapauksessa enemmänki käyräsauva? Mut kumpi kopautti kumpaa?
Avatar
#18058 • • astaroth Guest

aada, 10.11.2009 16:30:
Siinähän se vasta testataan kuinka paljon oikeati haluaa ja on valmis näkemään vaivaa.


ei, se vain ärsyttää :D

Tasa-arvo ja perinteistä pitäminen ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. En sano, että aloitteen tekeminen tekisi minusta välttämättä miesmäisen tms. mutta silti se rikkoo sitä perusasetelmaa, jota haluan pitää yllä.


musta on vaan huvittavaa, että kaikista yhteiskunnan epätasa-arvoisuuksista pidetään jatkuvasti mekkalaa, mutta sitten ei itse voida tulla vastaan näin pienissä asioissa, joissa nimenomaan itse saattaisi jopa joutua tekemään jotakin. en lähtisi suoralta kädeltä käsittelemään näitä täysin eri asioina
Thykka

Posts: 82

#18059 • • Thykka :3

aada, 10.11.2009 16:38:
---

Tykkään tälläisistä rooliasetelmista, tykkään esittää esim. vähän kiltimpää ja viattomampaa kuin oikeasti olenkaan.


Aijaa. Ja jos joku sattuu tykästymään siihen kilttiin ensivaikutelmaan ja myöhemmin paljastuukin, ettet oo se kiltti henkilö jota esität olevas, ni homma on silti kunnossa?

Naiset... *toktok*

aada, 10.11.2009 16:38:
---
Ei se kuitenkaan tarkoita, että en olisi oma itseni, vaan tuon tavallaan tälläisen roolin kautta esille eri puolia itsestäni.


Ei, vaan uskottelet itselles tekeväs niin.
Miltzu

Posts: 188

#18060 • • Miltzu

Replying to SINKKULUUKKU:

astaroth, 10.11.2009 15:58:

miten naisesta tulee miehekäs, jos tekee yksinkertaisen aloitteen?

sori nyt vaan jotenkin tuntuu muutenkin ylipäätään ihan vitun tyhmältä, että 2000-luvun yhteiskunnassa, jossa kovaan ääneen valitetaan naisen euron olevan 80 senttiä ja intissä pitäisi paidattomana urheillessa saada olla ilman rintaliivejä, on totaallinen mahdottomuus tulla sanomaan miehelle "moi, oon maija, mitä sulle kuuluu?"

se, että sä tuut juttelemaan, ei tee susta miestä, huoraa eikä mitään muutakaan



Toi on kyllä jännä juttu. Oon itse kaikkea muuta kun ujo ja hiljanen mutta silti mun on tosi vaikea mennä juttelemaan jossain baarissa / bileissä tuntemattomille tyypeille. Pitäis muka aina olla joku hyvä tilaisuus tai joku noheva juttu mitä mennä sanomaan. En tiedä miksi, ei johdu siitä etteikö mun mielestä nainen voisi tehdä aloitetta, mielellänikin tekisin, en vain oikein osaa :D Ja jotenkin mulla on jossain takaraivossa semmonen ajatus et sitä jotenkin katottais kieroon. Tai et se kundi ajattelis et mikä toikin luulee olevansa, luuleeko se et mä olisin tosta kiinnostunut.

Eikä se ole edes sitä et menisin aina juttelemaan pokaamismielessä, oon välillä yksin liikenteessä ja olis oikeesti vaan kiva jutella ihmisille sen sijaan et nojailee johonkin seinään siellä yksinään, mut en käsitä mikä siinä mulle on niin vaikeeta. Joku lapsuuden trauma, pelko kasvojensa menettämisestä tai hylätyksi tulemisesta *lmao*

Sit kyllä jos joku vaikka hymyilee mulle tai jotenkin huomioi mun olemassaolon niin ei mulle oo vaikeeta mennä keskustelua alottamaan.

Sanokaas ny miehet, miltä se tuntuu jos nainen tulee baarissa juttelemaan? Gallup? :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised