SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,818,267 views

Avatar
#1781 • • greenie Guest
Noh, pakkohan se on myöntää, että sinkku olen. Ehkä osittain jopa omasta tahdosta. Mulle ei vaan sovi sellaset fiilistelysuhteet, joiden tarkoituksena ei ole mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Ja koska kyseiset arvot ei ”meidän” iässä ole huudossa, en jaksa innostua koko ihmissuhdebingosta. Kaikki skenaariot kuumista seksisuhteista tai romansseista tuntuu hengettömiltä. Tosin voisin ajatella toisin, jos joku upea ranskatar... oho, onpas kello jo paljon :)
eonik

Posts: 182

#1782 • • eonik graafinen suutelija
kuka oli se iiiihihana tumma pörröafrotyttö kaapelilla jolla oli pinkki ”pappa betalar” t-paita? tahtoo!! *pihkassa**plur*

--
Unts, unts, unts...

kilobitti

Posts: 2,419

#1783 • • kilobitti 1-2-3 techno
itse olen sinkku sitten n. vuodenvaihteen. Jännä vaihe tavallaan: toisaalta on
ikäväkin sitä, mutta samalla en usko että pystyisin ottamaan ketään oikeasti
”lähelle” mun elämää.Toisaalta em. ongelma varmaan katoaa jos kunnolla
kolahtaa....

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

milla

Posts: 3,699

#1784 • • milla

alien:
---
Sinza:
---
Dragon99:
Paras/törkein iskurepla minkä ootte kuullu/heittäny???

-*super*-

---


Omaperäisin ehkä oli kun eräs poitsu tuli sanoo mulle: ”Hei, saanks mä katsoo sun selkää? Mä olin näkevinäni et siel luki 'made in heaven'.” Tosin kuulosti ehkä liian harjoitetulta repliikiltä *vink* Sit on ollu näit tyypillisii ”ootsä pudonnu taivaasta ku sä oot ku enkeli”... Ei muakaan oikein noi takapuolen puristelut ilahduta.. *eiei*

---



siis noihan on ihan kauheita isku repliikkejä!! parempi on vaan unohtaa kaikki ”repliikit”, mitä on kuullut tai lukenut jostain muualta ja vain sanoo mitä on sanottavaa tai jos ei keksi mitään niin on oma itsensä... (kannattaa saada toinen nauramaan*vink*) Eiks näille isku jutuille ole jo oma topic??



joo en mäkää lämpee tollasiin juttuihin todellakaan:D

ite menin kerran juttelee yhelle pojalle: ”moi halusin tulla juttelee sun kaa mutten tiedä mitä sanoisin, et jos ootat hetken ni keksin kyl jotain..” siin sit seistiin vähän aikaa hiljaa kunnes molemmat rupes nauraa.. ja sit alettiin juttelee ja deittailtiinki jokunen kuukaus*plur* et kyl sitä aina jotain keksii jos haluu mennä juttelee.. :)
Avatar
#1785 • • Taika Guest
Täällä taas..
*nyyh**uuh**blush*...
hallucinogen

Posts: 8,190

#1786 • • hallucinogen Edain
Moi taika *pahis* kiinnodtaako se abc-ajokortti? *vink*

--
pikku-*possu*

Avatar
#1787 • • Taika Guest

hallucinogen:
Moi taika *pahis* kiinnodtaako se abc-ajokortti? *vink*


*iloinen**vink*
äm

Posts: 2,376

#1788 • • äm
Jep, äm palaa tänne.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#1789 • • hallucinogen Edain
Äm, mä voin tulla pökkimään sut pois täältä *vink**pahis*

--
pikku-*possu*

Riku

Posts: 3,187

#1790 • • Riku The Little Prince
Hei, nyt jo jotaan rajaa tohon epätoivoisuuteenkin (Ei siis ettei Äm olisi pokaamisen arvoinen, mutta tuo jatkuva, säälittävä yrittäminen... *igor* *ding*) Get yourself together man!

--
Kyseenalaista aina kaikki.

hallucinogen

Posts: 8,190

#1791 • • hallucinogen Edain
Huumoria phaze, huumoria *vink*

--
pikku-*possu*

terrae

Posts: 454

#1792 • • terrae

Hyzenthlay
mulla oli ennen vielä pahempi syndrooma - juoksin karkuun jos mut yritettiin iskeä. Vaikka ois ollut mielenkiintoinen mies ja kaikkea, mutta silti..




Mitäs Avernian teki kun et selvästikkään sitä karkuun juossut? =)
Riku

Posts: 3,187

#1793 • • Riku The Little Prince

hallucinogen:
Huumoria phaze, huumoria *vink*

Niin juuri ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

hallucinogen

Posts: 8,190

#1794 • • hallucinogen Edain
Hyvä, muuten oisin lainannu sulle phaze sukkapuikkoa et oisit voinu kaivaa ne herneet sieltä nenästä *vink**nauru*

--
pikku-*possu*

Lachesis

Posts: 190

#1795 • • Lachesis

eonik:
kuka oli se iiiihihana tumma pörröafrotyttö kaapelilla jolla oli pinkki ”pappa betalar” t-paita? tahtoo!! *pihkassa**plur*



Haha, lasse, laitoit :D

toivottavasti löytyy ;)
Avatar
#1796 • • Arto Guest
liittyy klubiin..
lumen

Posts: 2,398

#1797 • • lumen lumelääke
ai tääl on tämmönen luukku kans... pien puusilmä mäki oon *hih*
tähän luukkuun minäkin kuulun *nauru*

hallu, huomasitkos, abc-tutkinto alkaa tulla jo tutuksi ja suosituksi *vink**nauru*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

abcdtatu

Posts: 136

#1798 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
tiedän jo että kuolen sinkkuna... ei kukaan mua huoli.... *uuh*
eonik

Posts: 182

#1799 • • eonik graafinen suutelija

Lachesis:
---
eonik:
kuka oli se iiiihihana tumma pörröafrotyttö kaapelilla jolla oli pinkki ”pappa betalar” t-paita? tahtoo!! *pihkassa**plur*

---


Haha, lasse, laitoit :D

toivottavasti löytyy ;)


joo mikään ei voita humalaisen epätoivoa *hih*

--
Unts, unts, unts...

fadeout

Posts: 171

#1800 • • fadeout NoStatus
En oo aivan varma kuulunko tänne, mutta mitään virallista näyttöä seurustelustakaan ei ole *iloinen*

Järjellä ajateltuna sinkkuus on mulle paras vaihtoehto, mutta koska en oo järkevä niin aattelen sitten *sydän*:llä. Kumpi tahansa, mutta tuskaa ja ahdistusta on vaikea välttää *uuh*

--
tamppauskone - se olen minä