SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,816,845 views

nina¤

Posts: 364

#1821 • • nina¤ -eläinlaps
Angelus:

Ujos näyttää olevan helvetin iso ongelma mullakin, siitä en vaan koskaan pääse eroon. Toinen mitä pelkään aivan helvetisti on se, etten ulkonäöltäni esim. kelpaa jollekin ja kun kysyn joltain niin he alkavat nauraa typerille yrityksilleni



Ei saa pelätä!!!!! *eiei* jos joku nauraa, niin se johtuu vaan omasta tyhmyydestään!*uuh*
Joka ei pelaa, se ei voita *piis*

--
..for me to POOP ON..

dirtyface

Posts: 344

#1822 • • dirtyface rok.

Angelus:
Toinen mitä pelkään aivan helvetisti on se, etten ulkonäöltäni esim. kelpaa jollekin ja kun kysyn joltain niin he alkavat nauraa typerille yrityksilleni *uuh*



Kannattaa miettiä ”pidänkö minä tuosta” sen sijaan, et miettis ”pitääkö toi musta” sillon ku tutustuu johonkin tai lähestyy jotain. Ainakin mulla se helpotti jännitystä vähäsen. Muuten oon tosi ujo, ei mikään ongelma olla ihan hiljaa vaan*uuh*

Mut hei, nyt saatoin saada vihiä portista, joka vie ulos täältä.. Paha sanoa mitään varmaa tässä vaiheessa, mut hyvältä näyttää*pihkassa**plur*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Chatte

Posts: 4,085

#1823 • • Chatte Team Teknolipat :)

dirtyface:
Kannattaa miettiä ”pidänkö minä tuosta” sen sijaan, et miettis ”pitääkö toi musta” sillon ku tutustuu johonkin tai lähestyy jotain.


Juuh, toi on munkin ”taktiikkani” *vink*. Mut oikeesti sinkkuilusta noin yleensäkin, että aika aikaansa kutakin... välillä on sikasiistii olla sinkku ja välillä sikasiistii seukata... *plur*.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Defiz

Posts: 717

#1824 • • Defiz
mulle kanssa joku tytteli kaikkuun *blush**iloinen*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

hallucinogen

Posts: 8,190

#1825 • • hallucinogen Edain
Pysytään sinkkuna, naiset on kuin huono yksikätinen rosvo *nauru*

--
pikku-*possu*

Amma

Posts: 2,383

#1826 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Joo.. Sinkku-kuilu, josta ei pääse ylös eikä ulos... Vai pääseekö sittenkin*täh*

--
*etsiskel*

Blues

Posts: 5,414

#1827 • • Blues Koning van Afrika

Amma:
Joo.. Sinkku-kuilu, josta ei pääse ylös eikä ulos... Vai pääseekö sittenkin*täh*



Kunhan vain löydät sen ”avaimen” niin pääset pois *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

bissei

Posts: 212

#1828 • • bissei mr. b
ei kait tässä auta muuta kuin ilmottautu kans tänne....*igor**uuh*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1829 • • hallucinogen Edain

Avernian:
Totta, ite on parempi yksikätinen. *nauru*



Tämän allekirjoitan vuosien kokemuksella *nauru*

--
pikku-*possu*

Duris

Posts: 677

#1830 • • Duris lil L
sinkkuilu o perseest mut nii o (monet) miehetki

--
*pupu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#1831 • • hallucinogen Edain
Mä oon ainakin just ihana, monet naiset tuntuu olevan vaan sokeita *vink**nauru*

--
pikku-*possu*

Riku

Posts: 3,187

#1832 • • Riku The Little Prince

duracell-pupu:
sinkkuilu o perseest mut nii o (monet) miehetki

Hei, niin on monet naisetkin, mutta mitä sitten? ”The only constant in all your failed relationships is you”. Yleensä on paljon hedelmällisempää tajuta mikä itsessään on vialla ja pyrkiä korjaamaan se kuin ruveta syyttelemään kaikkia muita ja katkeroitua maailmalle.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Unik

Posts: 4,117

#1833 • • Unik
Itse yhä sinkku olen ja uskon et tulen olemaan vielä pitkään. Oikeastaan se ei ole edes välttämättä huono asia. Itseasiassa viihdyn aika hyvin näin, ei tarvitse selitellä mitään kenellekkään ja saa mennä ja tulla just niinkuin itse haluaa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#1834 • • hallucinogen Edain
No eipä sellainen suhde ole kovinkaan hyvä missä joutuu koko ajan selittämään menemisiään, eikös suhteen yksi peruspilari ole luottamus *vink*

--
pikku-*possu*

Riku

Posts: 3,187

#1835 • • Riku The Little Prince

ÞurisaZ:
?? Miksi ihmisten pitäisi korjata itsestään mitään?

Siksi että ihmisissä on vikoja, ja niiden korjaamisen tarpeellisuuden ihmisen omankin onnellisuuden ja kehityksen kannalta pitäisi olla itsestäänselvää. Mitä helvetin järkeä ja hyötyä on tajuta että itsessäänkin on jotain vikaa ja silti olla tekemättä mitään asialle? Tai jos mielestäsi sinussa ei ole mitään vikaa, olet sokea.

Ei suhteet aina lopu siihen että sinussa on jotain vikaa..

Eivät aina, mutta joskus.

Ite oon joskus tehny sen virheen, että oon yrittäny olla joku muu kuin oma itseni, luullu että ei kelpais sellasenaan ja yrittäny muuttua tai ”korjata jotain vikoja”

Ai. No minä en yritä olla muuta kuin oma itseni ja korjata ne viat jotka omassa itsessäni ovat olemassa ja kehittyä ihmisenä. Ehkäpä kannattaisi yrittää sitä seuraavaksi.

Siitä ei seuraa muuta kun rukkaset tai tossun alle joutuminen. *hymy*

Joudu sä tossun alle, tussun alla on kuitenkin mukavampaa kuten sanonta kuuluu.

”Those, who do not learn from their mistakes, are doomed to repeat them”.

[muokattu 8.10.2003 02:30]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

kuu

Posts: 1,174

#1836 • • kuu tyttttö
Voi vittu. *dissaa*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#1837 • • kuu tyttttö

alien:
---
kuu:
Voi vittu. *dissaa*

---


*ding* ... haluu, ei haluu, haluu, ei haluu... vai mistäs moinen? *hymy*



Emmä tiiiiä. *hahjust*

--
köh köh

Riku

Posts: 3,187

#1838 • • Riku The Little Prince
Noniin, nyt alkaa selkenemään tämä näkemysero ja sen syy...

ÞurisaZ:
Mussa mitään vikaa oo..! *nauru* Ei vaiskaan, luin viestisi aluksi nopeasti, vastaus oli sen mukainen.. Tarkoitin, että joskus ihmisessä itsessään ei ole mitään vikaa, kuvittelee vaan. Sitten jos ko. tyyppi yrittää muuttaa itseään tai ”omia vikojaan”, hän ei ole enää oma itsensä. On niitä kusipäisiä naisia sattunu itsenikin kohdalle.. Sillon ei edes kannata etsiä itsestään vikoja, lähtee vaan kävelemään.. Uusia löytyy aina.

Muutenkin, jos toinen osapuoli joutuu muuttumaan sen takia että suhde kestäisi, eikö kannattaisia hakeutua muuhun seuraan?

Minä siis puhuin kokoajan siitä, että jos suhteet ovat jo menneet pieleen, niin kannattaa miettiä mikä meni aikanaan pieleen ja yrittää oppia siitä. En siis toki tarkoita että kannattaa suhteessa ollessaan loputtomiin hakata päätä seinään ja antaa toisen tehdä mitä haluaa ja vaatia mahdottomia. Kompromissit toki tiettyyn rajaan asti ovat tarpeellisia jokaisessa suhteessa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Amma

Posts: 2,383

#1839 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

ÞurisaZ:
On niitä kusipäisiä naisia sattunu itsenikin kohdalle.. Sillon ei edes kannata etsiä itsestään vikoja, lähtee vaan kävelemään.. Uusia löytyy aina.


Toi ”Uusia löytyy aina” pisti vaan silmään.. Tässä luukussa se ei nimittäin taida olla kaikille itsestäänselvyys... *hahjust*

--
*etsiskel*

Duris

Posts: 677

#1840 • • Duris lil L

pHaze:
---
Minä siis puhuin kokoajan siitä, että jos suhteet ovat jo menneet pieleen, niin kannattaa miettiä mikä meni aikanaan pieleen ja yrittää oppia siitä.




mut mitäs sitten jossei tiedä että mikä meni pieleen, ni miten sitä sit voi ettiä itestään vikoja joita lähteä muuttamaan ja oppia virheistään

--
*pupu*