SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,955 views

KooKie

Posts: 4,338

#13143 • • KooKie aka. Petress Pan

Major Tom, 24.4.2007 16:52:
hei, haluutsä liittyä kadehdittavien kasvavaan joukkoon? *vink**vink*



Kiitos tarjouksesta, mutta mä olen jo EKJ:n (Erittäin Kadehdittavien Joukko [tm]) pysyvä jäsen. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Miika

Posts: 893

#13144 • • Miika

nini, 24.4.2007 14:53:
---
J-Gear, 23.4.2007 23:40:
---
Ongelmana onkin se, että nämä pop, rock ja hevi ihmiset ovat yleensä hyvinkin ahdasmielisiä muita genrejä kohtaan. Tai no... lähinnä rock ja hevi ihmiset. Okei... tämä on yleistys, mutta se perustuu täysin omiin havaintoihini.

---

Mäkin oon havainnut ton ilmiön. Varsinkin kun siihen liittää vielä viinan ja rokkariattituden ni eräänäkin iltana joskus taannoin oli kiva seurata kun mun "TEKNOPASKAJUMPUTUS"levyjä lens kaaressa ikkunasta pihalle. Mutta enpä nyt ala yleistämään kuitenkaan..


---

Bilettäjät ovat omassa maailmassaan kuten esim rokkarit ovat omassaan.

Eli kuten Mekekin tuossa aiemmin mainitsi, olisi helpompaa, että toinen ymmärtäisi konemusiikin maailmaa. Vähemmän ristiriitoja.

---

Word.



Kannattaa hankkia EBM:ää hevirokkareita varten. Voi syntyä pysyviä siltoja musiikinystävien välille. Siis jos synkempi soundi kolahtaa muutenkin kuin jonkin hårdstylen muodossa.. Ymmärrän kyllä että genrensä sisällä asuva tyyppi ei näe seiniensä ulkopuolelle, mutta jenkkipopparit/radionkuuntelijat voi samantien unohtaa.
Avatar
#13145 • • niomic Guest

KooKie, 24.4.2007 10:17:
---
$, 24.4.2007 10:11:
---
KooKie, 24.4.2007 10:05:
---
$, 23.4.2007 19:55:

Haluaisin kivan tyttöystävän joka ei pelkää terroristeja eikä lintuinfluenssaa.


---

Ennen en niinkään, mutta mua alkoi just pelottaa, pitäisköhän KRP:lle ilmoittaa tällaisista hepuista...?

---

Mä viihdyn Beirutissa ja Lähi-idässä sekä pidän luonnonvaraisista linnuista.

---


Explenation acceptable! Mun deittiCV:ssä lukisi, että etsin jätkää, joka ei pelkää BSE:tä. Tosin ei siksi, että pitäisin lehmistä...



Mon cheri, BSE oli lopulta niin chilli pisara et CV:s perusteel oot pelkkä lälläri! Joku parisataa jannuu sai roskan - varmaan enemmän jengii viiltelee jouluna Suomessa ranteensa vuosittain.

I myself, am more into real apocalyptic shit like African Killa Beez and black holes filled with supernovas and quasars. So dust off your Supastars and get with the program!
Avatar
#13146 • • niomic Guest

josbe, 24.4.2007 13:53:
---
Super-Kerttu, 24.4.2007 13:44:
---
Niin..eikös miehistä tulee vaan komeita ja karismaattisia vanhetessa ja naiset vaan rupsahtaa..*justjoo* Naurettavaa yleistystä todellakin..

---

Ja mitäs sanovatkaan naistenlehdet naisen kasvavasta tyytyväisyydestä seksielämäänsä iän myötä tjsp *vink**nauru*



Tyydyttyneisyyteen vaikuttaa varmaan kans se, et ne on vihdoinki oppinu nussimaan ja nauttimaan, eikä oo niin paskajäykkiä ja suorituskeskeisiä :F
KooKie

Posts: 4,338

#13147 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 25.4.2007 20:33:

Mon cheri, BSE oli lopulta niin chilli pisara et CV:s perusteel oot pelkkä lälläri!

I myself, am more into real apocalyptic shit



Meidän intressit ei taida oikein kohdata, painitaan ihan eri sarjassa! (Joka johtaa siihen, että painitaan myös eri sängyissä.)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

bubbelgum

Posts: 2,477

#13148 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~
Hihi, mä lähen pois täältä. *hihu*

Katotaan minne päädytään...
Mut tänne en ainakaan tunnusta enää kuuluvani! *pihkassa*

Edit: (Ja tällä kertaa tää ei edes oo huono aprillipila. *nauru*)

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#13149 • • cjet Guest

bubbelgum, 28.4.2007 21:33:
Hihi, mä lähen pois täältä. *hihu*

Katotaan minne päädytään...
Mut tänne en ainakaan tunnusta enää kuuluvani! *pihkassa*

Edit: (Ja tällä kertaa tää ei edes oo huono aprillipila. *nauru*)



Ja meitsi raahaa ahterin bäkkiin. Ja tääkään ei oo mikään huono aprillipila. *uuh*
Caro²

Posts: 5,301

#13150 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Karski, 26.3.2007 11:59:
---
Daverian, 26.3.2007 11:53:
Taidan kohta olla täällä taas. Tai siis nyt olen pienellä miettimis tauolla. Täytyy miettiä vähän että mikä on fiksua. Kun saatan kesän lopulla siirtyä opiskelemaan tampereelle ammattikorkeaan ja tyttöystävä opiskelee lohjalla. Niin onko suhteen jatkamisessa mitään järkeä? Kun kummallakin on mahdollisuus nähdä vain viikonloppuisin. Että saa nähdä mitä tulee järkeiltyä. Suhteen lopettaminen vaikuttaisi kaikkein järkevimmältä tällä hetkellä. Koska onko järkevää olla suhteessa jossa vain nähdään viikonloppuisin ja siitäkin suurin osa ajasta menee varmaan nukkumiseen rankan kouluviikon jälkeen. No ei mahda mitään. Pitää ajatella asiaa.

---


Jos alkaa miettimään parisuhteen jatkamista
pelkillä 'järkisyillä' on jo ratkaisunsa tehnyt.



Jännä miten eri tavalla eri ihmiset käsittelee ja/tai käsittää tekstin sisällön. Mie ajattelin tuon tekstin niin, että Daverian miettii (mahdollisia) tulevia ongelmia sen ennakkokäsityksen pohjalta, ettei suhde toimi etäsuhteena. Ei niin, että etsittäisiin järkisyitä suhteen ylläpitämiseen/lopettamiseen.

Useamman vuoden (viiden) etäsuhteen eläjänä tuohon voisi kommentoida, että se etäsuhde toimii juuri niin hyvin ja huonosti kuin voi kuvitella. Viikonloppunäkemiset menee helposti siihen, ettei ole aikaa kavereille - tämähän toimii erittäin hyvin jos ei ole montaa kaveria, tai kaveripiirit on samat. Jos taas käy töissä, opiskelee ja seurustelee, niin aikaa ei riitä enää juuri mihinkään muuhun - itse ainakin olen sellainen, että kaipaan aikaa itselleni sillointällöin. Ne on sellaisia hetkiä, että vituttaa jos "oma kulta" edes soittaa, tai lähettää tekstarin. Toisaalta, ei se suhde kovin hyvissä kantimissa itselläni ollutkaan ja jos joku "oikea" löytyy - niin en osaa sanoa, vituttaisiko häiriöt "väärällä hetkellä" vai ei..

Joo.. olen edelleen sinkkukinkku *lmao*
Karski

Posts: 6,049

#13151 • • Karski Pomon kätyri

Caro², 1.5.2007 20:27:
---
Karski, 26.3.2007 11:59:

Jos alkaa miettimään parisuhteen jatkamista
pelkillä 'järkisyillä' on jo ratkaisunsa tehnyt.

---


Jännä miten eri tavalla eri ihmiset käsittelee ja/tai käsittää tekstin sisällön. Mie ajattelin tuon tekstin niin, että Daverian miettii (mahdollisia) tulevia ongelmia sen ennakkokäsityksen pohjalta, ettei suhde toimi etäsuhteena. Ei niin, että etsittäisiin järkisyitä suhteen ylläpitämiseen/lopettamiseen.



Öö:

Täytyy miettiä vähän että mikä on fiksua.


Niin onko suhteen jatkamisessa mitään järkeä?


Että saa nähdä mitä tulee järkeiltyä.


Suhteen lopettaminen vaikuttaisi kaikkein järkevimmältä tällä hetkellä.


Koska onko järkevää olla suhteessa



Missä tulkinnanvara? Minusta tässä tuo järkevyysaspekti
on hyvin korostunut, ja jos tuolle linjalle lähdetään
niin voidaan rationalisoida koko parisuhde - tosin tällaistahan
se nykyään tuppaa muutenkin olemaan että tunne jää
järjen jalkoihin.

Joka tapauksessa, jos tunne olisi kyllin voimakas niin
eiköhän alkaisi löytyä keinoja etäsuhteen ylläpitämiseen.
Yleensä kun kuitenkin parisuhteissa etävaihe on tilapäinen
jos molemmilla osapuolilla on samat tavoitteet parisuhteen
osaltalta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ezzy

Posts: 8,060

#13152 • • ezzy Droid-pappa

cjet, 29.4.2007 22:04:
---
bubbelgum, 28.4.2007 21:33:
Hihi, mä lähen pois täältä. *hihu*

Katotaan minne päädytään...
Mut tänne en ainakaan tunnusta enää kuuluvani! *pihkassa*

Edit: (Ja tällä kertaa tää ei edes oo huono aprillipila. *nauru*)

---


Ja meitsi raahaa ahterin bäkkiin. Ja tääkään ei oo mikään huono aprillipila. *uuh*



TAAS sinä :D
Sand3

Posts: 1,157

#13153 • • Sand3 satuolento

bubbelgum, 28.4.2007 21:33:
Hihi, mä lähen pois täältä. *hihu*

Katotaan minne päädytään...
Mut tänne en ainakaan tunnusta enää kuuluvani! *pihkassa*

Edit: (Ja tällä kertaa tää ei edes oo huono aprillipila. *nauru*)


*plur* *hali* ihana kuulla *joo*

mäkin haluun poikaystävän *nyyh*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Caro²

Posts: 5,301

#13154 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Karski, 2.5.2007 08:45:
Öö:
---
Täytyy miettiä vähän että mikä on fiksua.
---
Niin onko suhteen jatkamisessa mitään järkeä?
---
Että saa nähdä mitä tulee järkeiltyä.
---
Suhteen lopettaminen vaikuttaisi kaikkein järkevimmältä tällä hetkellä.
---
Koska onko järkevää olla suhteessa
---

Missä tulkinnanvara?


Tulkinnanvara on miun mielestä siinä, että Suomenkielessä ei ole futuuria :) Jotenkin näen asian silti niin, että kyseessä olevat ajatukset koetaan ennemminkin pakonomaisiksi ja tuleviksi tilanteiksi johtuen tulevan paikkakunnanmuutoksen johdosta - Mikäli henkilöt eivät vaihtaisi paikkakuntaa, niin tätä mietintäprosessia ei välttämättä käytäisi laisinkaan. Eli vähän niinkuin tuleva tilanne pakottaa ajattelemaan tuolta kannalta asiaa, vaikka muuten tarvetta moiseen ajatteluun ei olisi.


Minusta tässä tuo järkevyysaspekti
on hyvin korostunut, ja jos tuolle linjalle lähdetään
niin voidaan rationalisoida koko parisuhde


Kyllä ihminen on semmonen eläin, että se pyrkii järkeilemään kaikki asiat.
Myös ne, joita ei pitäisi järjellä ajatella. Se taas aiheuttaa tilanteita, joita ei pitäisi
tulla, ajatuksia, joita ei pitäisi olla. Jollainen tämäkin tilanne voi mahdollisesti olla :)


tosin tällaistahan se nykyään tuppaa muutenkin olemaan
että tunne jää järjen jalkoihin.


Niinpä, niinpä..


Joka tapauksessa, jos tunne olisi kyllin voimakas niin
eiköhän alkaisi löytyä keinoja etäsuhteen ylläpitämiseen.


Näinpä, näinpä.

Aikoinaan intissä ollessani, yksikköupseeri, joka piti puhuttelua alokkaille, mainitsi notta elkää olko huolissanne siitä emännästä tai isännästä joka teillä kotona odottaa. Jos se ei malta siellä teidän palveluksen loppua odottaa ja tyytyä näkemään teitä viikonloppuisin - niin se ei silloin voi olla suhteenne arvoinen.

Viisaita sanoja, sano.
KooKie

Posts: 4,338

#13155 • • KooKie aka. Petress Pan

Caro², 2.5.2007 10:53:
elkää olko huolissanne siitä emännästä tai isännästä joka teillä kotona odottaa. Jos se ei malta siellä teidän palveluksen loppua odottaa ja tyytyä näkemään teitä viikonloppuisin - niin se ei silloin voi olla suhteenne arvoinen.



Word'y word!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Tiia

Posts: 352

#13156 • • Tiia
Kyllähän kaukosuhteen saa toimimaan, jos sen laittaa toimimaan. Molemmilla pitäis vaan olla tarpeeksi halua tehdä töitä suhteen eteen. Järjestää tasapuolisesti aikaa kavereille ja kumppanille.
Valitettavasti näin ei meillä ole enää.. Plöts.
larzizi

Posts: 1,661

#13157 • • larzizi
Totesin muutama päivä sitten, että olen luultavasti niin tykästynyt tähän sinkkuiluun, että en edes halua seurustella. Mahdollisuuksia toisen luukun puolelle on/olisi ollut, mutta tullut aika pitkälti torjuttua ne *justjoo*

Mutta minkäs sille mahtaa, jos tykkää olla villi ja vapaa *pepsodent* Ehkä sitten joskus jaksan asettua aloilleni.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

pululu

Posts: 1,102

#13158 • • pululu .jemmutti.
sitä oletti että täällä ois kivaa mutta ei tää vaan mulle sovi.

no se on vaan kestettävä *hymy*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

ezzy

Posts: 8,060

#13159 • • ezzy Droid-pappa
blah taas vaihteeks paskakautta täälläki. Ainoa säpinäkin kohtelee ku paskaa.
Flügel

Posts: 212

#13160 • • Flügel Leicht begeistert

ezzy, 7.5.2007 21:12:
blah taas vaihteeks paskakautta täälläki. Ainoa säpinäkin kohtelee ku paskaa.



Oi, word mate. *eiei*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali