SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,824,915 views

Kit^

Posts: 798

#12781 • • Kit^ ihme höpöttäjä
plaah, mä en haluu olla täällä.. *uuh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

_RixU_

Posts: 320

#12782 • • Edited _RixU_
Huomaa kyl et ois vähän kevättä rinnassa ku on HIRVEEEEE *hali*- ja *pus*-pula *tirsk* (jotku mahollisesti havainnukki jo tän...sorry guys *pepsodent*) Muuten melkeen viihynkiii täs luugus :P
Syce

Posts: 1,649

#12783 • • Syce

KooKie, 20.3.2007 21:18:
---
ALIEN, 20.3.2007 21:12:
sääliks käy kaikkia niitä leukavammaisia pikkupimperoita, jotka yrittävät tollaisia tyydyttää. Varmaan paikat aika... eiku! ai niin eihän dataajille heru ikinä!

---


Ei niin, mä runkkaan salaojaputkella.



*nauru**nauru**nauru**nauru*
Köpi

Posts: 46

#12784 • • Köpi

_RixU_, 21.3.2007 07:52:
Huomaa kyl et ois vähän kevättä rinnassa ku on HIRVEEEEE *hali*- ja *pus*-pula *tirsk* (jotku mahollisesti havainnukki jo tän...sorry guys *pepsodent*) Muuten melkeen viihynkiii täs luugus :P



Ton mäkin olen huomannut, että löytyy kyseiset pulat isolla kädellä itsestänikin, tosin mä kaipaan jo pois tästä luukusta.. *ding*
AlexS

Posts: 1,389

#12785 • • AlexS kummasetä

Morloc, 20.3.2007 22:22:
Hmmph... Jos ettis itelleen tommosen lievästi ylipainoisen, mitä noi tossa 4D dokkarissa ja syöttäis sitä vaan kotosalla. Se ei pääsisi edes juoksemaan pakoon. *igor*


Tai kuten Apulannan Toni ilmaisi asian V-lehden haastattelussa kun kysyttiin mitä kumppanisi pitää roolipelaamisestasi (esim. wow): "Ottaisitko sinä kumppaniksesi sosiaalisesti aktiivisen henkilön, joka pyrkii jatkuvasti tutustumaan uusiin ihmisiin, vai kotioloissa viihtyvän pikku myyräsen, joka kuvittelee olevansa velho?"

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

KooKie

Posts: 4,338

#12786 • • KooKie aka. Petress Pan

AlexS, 21.3.2007 11:51:
---
Morloc, 20.3.2007 22:22:
Hmmph... Jos ettis itelleen tommosen lievästi ylipainoisen, mitä noi tossa 4D dokkarissa ja syöttäis sitä vaan kotosalla. Se ei pääsisi edes juoksemaan pakoon. *igor*

---

Tai kuten Apulannan Toni ilmaisi asian V-lehden haastattelussa kun kysyttiin mitä kumppanisi pitää roolipelaamisestasi (esim. wow): "Ottaisitko sinä kumppaniksesi sosiaalisesti aktiivisen henkilön, joka pyrkii jatkuvasti tutustumaan uusiin ihmisiin, vai kotioloissa viihtyvän pikku myyräsen, joka kuvittelee olevansa velho?"



Tossa on imho kysymys huonosta itsetunnosta ja itseluottamuksen, sekä toiseen luottamisen puutteesta. Jos ei kykene elämään sen kanssa, että toisella on elämää "yhteisen kodin" ulkopuolella tai pelkää, että toinen tutustuu nopeasti itseään mielenkiintoisempiin henkilöihin ja dumppaa sen vuoksi, niin ehkä ne ihmiset eivät ole toistensa arvoisia tai se suhde mitenkään mielekäs? On ymmärrettävästi kiva tuudittautua siihen "turvalliseen" tunteeseen, että toinen nyhjää kotona tai töissä ja elää elämäänsä niin, että sä olet sen ainoa sosiaalinen suhde, mutta mä en todellakaan haluaisi niin tylsää elämää rakastamalleni ihmiselle. (Ei siis sillä, että mun kanssa olisi tylsää, I guarantee.x)

Jos mies haluaisi mennä ja meinata meidän yhteisen ajan kustannuksella, niin menköön, ei sellainen mun rakkauden arvoinen olisikaan. Jos mies mennessään ja meinatessaan unohtaisi mut, niin unohtakoon, kyllä sellaisesta rentusta olisi hyväkin päästä eroon. Mä kuitenkin uskon, että kunnollisessa ja arvokkaassa suhteessa mun ei tarvitsisi pitää toista missään lieassa, vaan se viettäisi yhteistä aikaa mun kanssa, koska itse haluaa ja palaisi kotiin aina reissuiltaan, koska haluaa. Mä tiedän omasta takaa, että jos joku kiristäisi liekaa mun kaulassa, niin se napsahtaisi nopeasti poikki. Mä elän elämääni juuri, niin kuin haluan ja suhteessa mä varmasti olisin, koska haluaisin, joten kyllä mä menoiltani kotiin palaisin. Then again, mä en ole ikinä seurustellut, joten this's just my two naive cents.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

AlexS

Posts: 1,389

#12787 • • Edited AlexS kummasetä

KooKie, 21.3.2007 12:15:
teksti


Niin...kuitenkin jos yhtään Toni Wirtasta tuntee tai on kuullut/lukenut jampan haastatteluita niin tietää että kyseessä on huumorimies. Vaikka artikuloikin oudon selkeästi ja käyttää "hienoja sanoja".

Eli siis vähintään puolihuumorilla kannattaa ottaa tuokin juttu :) Tonihan viittasi lähinnä itseensä.
Ite sain ainakin hyvät naurut kyseisestä haastiksesta.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Epailija

Posts: 5,636

#12788 • • Epailija Physicist, 2nd class.

AlexS, 21.3.2007 12:43:
Niin...kuitenkin jos yhtään Toni Wirtasta tuntee tai on kuullut/lukenut jampan haastatteluita niin tietää että kyseessä on huumorimies. Vaikka artikuloikin oudon selkeästi ja käyttää "hienoja sanoja".



Oudon selkeästi? x) Kuuden (muistaakseni) ällän ylioppilaalta ei varmaan vähempää kannata kuule odottaakaan. ;) En ole ihan hirveästi Wirtasen haastiksia lukenut etenkään kun Apulannan vaiheet eivät juuri kiinnosta, mutta niistä vähistäkin tosiaan paistaa usein läpi se, että kyseessä on välkky ja jopa sivistynyt ihminen. Ei mikään stereotyyppinen "en keskittynyt kouluun kun jahtasin unelmaa"-muusikko, siis.

Eli siis vähintään puolihuumorilla kannattaa ottaa tuokin juttu :) Tonihan viittasi lähinnä itseensä.



Todellakin. Itseironia rokkaa ja Wirtaselta sitä löytyy. Besides, velhot ovat symppiksiä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Ozie

Posts: 1,389

#12789 • • Edited Ozie

Kit^, 21.3.2007 07:37:
plaah, mä en haluu olla täällä.. *uuh*



Kyllä tää luukku pikkuhiljaa iloksi muuttu, huomannu sen itekki. Se vaan vie hetken aikaa *hali*

JA KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT *sydän*
Epailija

Posts: 5,636

#12790 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 21.3.2007 12:15:
Tossa on imho kysymys huonosta itsetunnosta ja itseluottamuksen, sekä toiseen luottamisen puutteesta. Jos ei kykene elämään sen kanssa, että toisella on elämää "yhteisen kodin" ulkopuolella tai pelkää, että toinen tutustuu nopeasti itseään mielenkiintoisempiin henkilöihin ja dumppaa sen vuoksi, niin ehkä ne ihmiset eivät ole toistensa arvoisia tai se suhde mitenkään mielekäs?



Sitäkin, mutta toisaalta tuo asenne on osin ihan realistinen. On ylimielestä ja suorastaan virheellistä kuvitella, että itse olisi toiselle se kaikista paras kumppani ja mitä useampaan henkilöön toinen tutustuu, sitä suuremmaksi kasvaa riski paremman kumppanin löytymisestä. Se ei tosin tietenkään tarkoita, että homma olisi sillä selvä. Ihmissuhteet kun kuitenkin harvemmalle ovat kuin autokauppaa (tässä on aavistuksen parempi motti ja päheemmät puskurit, saat vanhan vaihdossa). Ei sitä kuitenkaan tarvitse olla mitenkään erityisen huonolla itsetunnolla varustettu, että pelkää mahdollisesti menettävänsä toisen. Pelottomuus vaatii elämistä hetkessä ja silmien sulkemista varsin epävarmalta tulevaisuudelta tai esim. sitä että toinen ei olekaan kovin tärkeä.

Ja sitten viisaita sanoja:

If you love something, turn it loose. If it doesn't come back, kill it!

-Doug Horton

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

KooKie

Posts: 4,338

#12791 • • KooKie aka. Petress Pan

AlexS, 21.3.2007 12:43:
Niin...kuitenkin jos yhtään Toni Wirtasta tuntee tai on kuullut/lukenut jampan haastatteluita niin tietää että kyseessä on huumorimies. Vaikka artikuloikin oudon selkeästi ja käyttää "hienoja sanoja".

Eli siis vähintään puolihuumorilla kannattaa ottaa tuokin juttu :) Tonihan viittasi lähinnä itseensä.
Ite sain ainakin hyvät naurut kyseisestä haastiksesta.



:) En mä tossa viestissäni nyt Wirtasesta ja tuosta haastattelusta niinkään puhunutkaan, vaan ylipäätänsä siitä ilmiöstä, että seurustellessa haluaa puoliskon olevan kiinni lieassa ja olevan vain ja ainoastaan sun omasi jne.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#12792 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 21.3.2007 13:09:
Sitäkin, mutta toisaalta tuo asenne on osin ihan realistinen. On ylimielestä ja suorastaan virheellistä kuvitella, että itse olisi toiselle se kaikista paras kumppani ja mitä useampaan henkilöön toinen tutustuu, sitä suuremmaksi kasvaa riski paremman kumppanin löytymisestä. Se ei tosin tietenkään tarkoita, että homma olisi sillä selvä. Ihmissuhteet kun kuitenkin harvemmalle ovat kuin autokauppaa (tässä on aavistuksen parempi motti ja päheemmät puskurit, saat vanhan vaihdossa). Ei sitä kuitenkaan tarvitse olla mitenkään erityisen huonolla itsetunnolla varustettu, että pelkää mahdollisesti menettävänsä toisen. Pelottomuus vaatii elämistä hetkessä ja silmien sulkemista varsin epävarmalta tulevaisuudelta tai esim. sitä että toinen ei olekaan kovin tärkeä.



Tohon kursivoituun kohtaan sen verran viitaten, että ehkä se johtuu mun nuoruudestani ja kokemuksen puutteesta, mutta kyllä mä haluan seurustella ihmisen kanssa, joka on mulle paras, ja jolle mä olen paras kumppani - mutta mä olenkin romantikko luonnoltani.

Mun mielestä pieni mustasukkaisuus on suhteessa hyväksi sen takia, ettei tule välinpitämättömyyden tunnetta, mutta mä en tosiaan usko sellaisen suhteen kestävyyteen, jossa kumppani ei pysty luottamaan sun omaan arvostelukykyysi ja sun "rakkauteen", vaan valvoo niitä herkeämättä. Mä en näe seurustelua tilana, jossa eletään yhteistä elämää ja jossa kokemusten tulee olla samoja ja sosiaalisten suhteiden yhteisiä, vaan tilana, missä joku ihminen on luonnollinen ja hyvä osa sun omaa elämääsi, ja jonka elämässä sä olet samanlainen osa. Tietenkin tällainen tilanne voi sitten niiden uusien tuttavuuksien myötä vaihtua, sitä mä en missään nimessä kiellä, mutta sekin on sitten vain luonnollista. Mä olen kuitenkin egoisti ja näen, että ihmisen tulee tehdä elämässään asioita, mitä itse haluaa.

Toisaalta mä olen myös romantikko, joka uskoo, että voi olla se ihminen, joka on ylitse muiden ja jonka kanssa haluaa olla ja elää ulkoisista houkutuksista huolimatta. Eikä se tarkoita, että niitä houkutuksia pitäisi vältellä tai toista pitäisi varjella. Mutta mulla onkin mielestäni ollut aina rautainen itsekuri ja hyvä arvostelukyky. ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Epailija

Posts: 5,636

#12793 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 21.3.2007 13:29:
Tohon kursivoituun kohtaan sen verran viitaten, että ehkä se johtuu mun nuoruudestani ja kokemuksen puutteesta, mutta kyllä mä haluan seurustella ihmisen kanssa, joka on mulle paras, ja jolle mä olen paras kumppani - mutta mä olenkin romantikko luonnoltani.



Tulet siinä tapauksessa todennäköisesti ajautumaan ongelmiin (jos oletetaan, että ikisinkkuus on ongelma). Oletetaan, että löydät ihmisen, jonka kanssa haluat seurustella. Mikä on todennäköisyys, että maailmasta ei löydy ihmistä, joka ei täyttäisi seuraavia ehtoja

1. Missä kumppaniehdokas on hyvä, on henkilö b parempi
2. Missä kumppaniehdokas on huono, on henkilö b vähemmän huono

Oletetaan nyt, että olet kuin oletkin löytänyt sen parhaimman mahdollisimman kumppanin itsellesi. Kun otetaan huomioon se, miten usein pelkkä kiinnostus on yksipuolista, kuinka todennäköistä on että olet kumppaniehdokkaalle se paras mahdollinen yksilö? Disclaimerina sanottaakoon nyt kuitenkin, että kumppaniehdokkaiden laittaminen paremmuusjärjestykseen on vähintäänkin haastavaa. Paljon riippuu siitä, miten käsittää termin "paras". Joku henkilö voi lisäksi olla sopivin yhtenä hetkenä ja epäsopivin toisena, mikä taas toisaalta vain antaa aihetta siihen kuuluisaan pelkoon: Milloin minä lakkaan olemasta se sopivin?

Lisäksi perinteinen: Jos haluat myös olla toiselle se paras kumppani, mistä voit tietää olevasi sellainen? Sanoisiko toinen sen sinulle suoraan, jos et olisi?

Lisähuomautus: Jos määritellään "paras" sellaisena, että ei halua parempaa, eikä tunnu siltä, että tyytyy johonkin, olen kyllä kanssasi ihan samoilla linjoilla.

Mun mielestä pieni mustasukkaisuus on suhteessa hyväksi sen takia, ettei tule välinpitämättömyyden tunnetta, mutta mä en tosiaan usko sellaisen suhteen kestävyyteen, jossa kumppani ei pysty luottamaan sun omaan arvostelukykyysi ja sun "rakkauteen", vaan valvoo niitä herkeämättä.



Jos johonkin voi luottaa, niin ihmisten arvostelukyvyn puutteeseen. :D Olen kyllä samaa mieltä siitä että jos toisen luottamusta pitää erikseen valvoa, niin sitten on kyllä aihetta arvioida tilannetta uudestaan. Mustasukkaisuus on vain luonnollista, mutta sen pitää antaa tunteena olla omassa arvossaan tai tarpeen tullen puhdistaa ilmaa keskustelemalla.

Mä en näe seurustelua tilana, jossa eletään yhteistä elämää ja jossa kokemusten tulee olla samoja ja sosiaalisten suhteiden yhteisiä, vaan tilana, missä joku ihminen on luonnollinen ja hyvä osa sun omaa elämääsi, ja jonka elämässä sä olet samanlainen osa.



Toisaalta tuosta yleensä myös seuraa se, että nimenomaan halutaan elää yhteistä elämää, kokea yhdessä ja viettää sosiaalista elämää yhdessä. Ei tietenkään yksinomaan yhdessä, mutta aika usein suurelta osin.

Mä olen kuitenkin egoisti ja näen, että ihmisen tulee tehdä elämässään asioita, mitä itse haluaa.



Joskus se saattaa paradoksaalisesti johtaa siihen, että tekee asioita, mitä ei halua tehdä. Parisuhteen ylläpito vaatii pidemmän päälle työtä, jolloin lähes väjäämättä joutuu ajoittain tekemään asioita, joita itsessään ei halua tehdä, ihan vain sen takia, että haluaa vaalia suhdetta. Kannattaa siis miettiä mitä haluaa lyhyellä ja mitä pitkällä tähtäimellä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

maiu

Posts: 328

#12794 • • maiu ..miau..

Epailija, 21.3.2007 13:09:
---
KooKie, 21.3.2007 12:15:

Ja sitten viisaita sanoja:

If you love something, turn it loose. If it doesn't come back, kill it!

-Doug Horton



Hehee. paras! ..tost tulee mun uus slogan.. ;)

--
sitä saa, mitä tilaa

Unik

Posts: 4,117

#12795 • • Unik
"Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, onnellista loppua ei ole."
Tuota kun hetken aikaa miettii niin tajuaa kuinka viisaasti tuo on sanottu ja kuinka oikeassa.
KooKie

Posts: 4,338

#12796 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 21.3.2007 13:56:
teksti



Joo, meidän aatteet ei edellä nähdyn mukaan kyllä osu yksiin, mutta onhan noita asioita, joista ollaan samaakin mieltä ainakin jossain määrin. Mä en mielestäni odota ihmisiltä turhaan liikoja, enkä mä toidellakaan sokeasti usko mihinkään ihmisten hyvyyteen, vaikka romantikko olenkin. Mä ehkä olen mainintasi mukaan ylimielinen, kun uskon itseeni ja kykyyni olla niin hyvä toiselle, että hän ei halua muita. Jos hän sitten haluaa, niin ei mun maailmankuva mitenkään romahda, vaan näen, ettei suhde ollut kestämisen arvoinen. Naiivia ehkä, toisaalta kyynistä... Loppupeleissä kuitenkin paras mahdollinen elämänkatsomus mun kannalta, koska mä näen elämän ruusunpunaisten silmälasien läpi - vaikka sitten ikisinkuksi jäisinkin. :)

edit. hankin lukutaidon ja muutin tekstiä hieman sen mukaan. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#12797 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Unik, 21.3.2007 14:17:
"Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, onnellista loppua ei ole."
Tuota kun hetken aikaa miettii niin tajuaa kuinka viisaasti tuo on sanottu ja kuinka oikeassa.



Mun mielestä on silloin, jos kaksi ihmistä rakastaa ja ne kuolee yhdessä onnellisina yhtä aikaa.. Eikös se oo aika onnellinen loppu!?*ding* Mun mielestä ainakin..*joo* Mut mä oonkin naivi!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

KooKie

Posts: 4,338

#12798 • • KooKie aka. Petress Pan

Unik, 21.3.2007 14:17:
"Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, onnellista loppua ei ole."
Tuota kun hetken aikaa miettii niin tajuaa kuinka viisaasti tuo on sanottu ja kuinka oikeassa.



Niin totta, mä en millään keksi hirveämpää asiaa, kuin sen, että loppujenlopuksi menettää kaikki läheisensä. :(((

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Unik

Posts: 4,117

#12799 • • Unik

Super-Kerttu, 21.3.2007 14:21:
---
Unik, 21.3.2007 14:17:
"Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, onnellista loppua ei ole."
Tuota kun hetken aikaa miettii niin tajuaa kuinka viisaasti tuo on sanottu ja kuinka oikeassa.

---


Mun mielestä on silloin, jos kaksi ihmistä rakastaa ja ne kuolee yhdessä onnellisina yhtä aikaa.. Eikös se oo aika onnellinen loppu!?*ding* Mun mielestä ainakin..*joo* Mut mä oonkin naivi!



Kaksi ihmistä kuolee yhdessä&yhtäaikaa? Aika epätodennäköistä elleivät kuole yhdessä jossain onnettomuudessa tai jotain. Olisiko se sit muka onnellinen loppu?
-Kerttu-

Posts: 4,542

#12800 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Unik, 21.3.2007 14:25:


Kaksi ihmistä kuolee yhdessä&yhtäaikaa? Aika epätodennäköistä elleivät kuole yhdessä jossain onnettomuudessa tai jotain. Olisiko se sit muka onnellinen loppu?



No ei varmaan muiden läheisten puolesta..Mut eipähän jäis ainakaan suremaan jompikumpim toista. *ding* Ja eiks sitten olis niinku yhdessä aina! Mun mielestä ainakin! Parantumaton romantikko, kun olen! *joo* *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..