SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,818,750 views

Avatar
#12761 • • ALIEN Guest
.
Slim_Jim

Posts: 573

#12762 • • Slim_Jim
Itte olen sinkkuna viettänyt vasta....23.5. syntymäpäivä ja sinkkuna 2 vuotta.
Onhan tämä rauha jees kun muistelee miten helvetinmoista nalkutusta joutui kuuntelemaan mutta kun Kuopioon olen muuttanut eikä täällä kavereita ole niin välillä tuntuu vähän yksinäiselle kun ei ole oikein ketään.

Juottoloista ei ole kyllä tullut kokeiltua sen jälkeen kun minua epäiltiin vammaiseksi (ääni vähän paskana kirurgisen toimenpiteen jäljiltä niin meikä on aika raspikurkku) kun suuni avasin.
Olisi yksi söpö neiti joka kyllä vahinko vain lopetti opiskelun kolme viikkoa sitten, tekisi mieli soittaa kun numerokin on tiedossa että jos lähtisi alkuun ihan viattomasti kahville mutta ei se kuitenkaan lähde niin mitä sitä turhia...On se kumma kun tuntee itsensä yhtä epävarmaksi kuin teiniaikoina.
Avatar
#12763 • • astaroth Guest

Slim_Jim, 20.3.2007 19:57:
Olisi yksi söpö neiti joka kyllä vahinko vain lopetti opiskelun kolme viikkoa sitten, tekisi mieli soittaa kun numerokin on tiedossa että jos lähtisi alkuun ihan viattomasti kahville mutta ei se kuitenkaan lähde niin mitä sitä turhia...


ei kysyminen mitään maksa, tuskin se tyttö tulee kavereidensa kanssa nauramaan sun oven taakse. jos tulee, niin tiedätpähän, ettei sitä tyttöä tarvitse enää ajatella.

ajattele, että kävi miten kävi, niin voit vain voittaa :)
Nightmare

Posts: 137

#12764 • • Edited Nightmare
Kaipa se jostain kolosta esiin tuppaantuu, se pikku peikko jota on kaivattu. Onhan tuossa yksi josta olen kiinnostunut, mutta katsoo mitä tuuli tuo tullessaan.
Avatar
#12765 • • niomic Guest

Mönnä, 20.3.2007 18:57:
Varsinkin kun on täysi mahdottomuus tavata muunlaisia miehiä kuin idiootteja ja pilluhaukkoja *hmph*.. vatipäitä suurin osa tyystin *dissaa*



Ehkä täs on kans hyvä miettiä et minkälaista kuvaa antaa ulospäin ja missä pyörii, jos vain tämmösiä ehdokkaita on. Ja onko esim. itse aktiivinen asian suhteen vai kattoo mitä tulee just nenän eteen.

Mut pikaista paranemista, kipeenä oleminen on 10x perseemmästä ku sinkkuilu :/
KooKie

Posts: 4,338

#12767 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 20.3.2007 19:49:
.



Tyhjentävä postaus.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#12769 • • KooKie aka. Petress Pan

burma, 20.3.2007 20:38:
I LOVE THIS GAME!



*sydän* Motorhead - The Game *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#12770 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 20.3.2007 20:40:
---
KooKie, 20.3.2007 20:38:
Tyhjentävä postaus.

---


putosit persiilles siitä jumppapallolta? *bump*



Mä tietenkin dataan sängyltäni, en mä nyt nettiseksiä jumppapallolla harrasta.

edit. kun ei osaa runkata ja kirjoittaa samaan aikaan ilman typoja.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12771 • • WiljamiDzay Nyypiö

burma, 20.3.2007 20:38:
---
burma, 17.3.2007 18:52:
Viekää mut treffeille.
pliis.

---


2 päivää ja HETI natsas treffit!!!

I LOVE THIS GAME!



Ai noinko se toimiikin *ding**nauru* (itse asiassa huomasin lauantaina ettei tartte olla kun suht selvinpäin ja pistää persoonaa peliin himppusen ni niinhän se toimii... aktiivisuutta, ihmiset!*tirsk*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#12772 • • ALIEN Guest

KooKie, 20.3.2007 20:46:
---
ALIEN, 20.3.2007 20:40:
---
KooKie, 20.3.2007 20:38:
Tyhjentävä postaus.

---


putosit persiilles siitä jumppapallolta? *bump*

---


Mä tietenkin dataan sängyltäni, en mä nyt nettiseksiä jumppalallolla harrasta.



No et sä oikeastaan osaisikaan :)

Vaatii aikaa oppia muffaa sellaisen päällä varsinkin, jos omistaa saman kokoisen vehkeen mitä sulla on kivittyneenä siellä lahkeessasi. Hyvä balanssi ennenkaikkea, ettei hyllyt kaadu ja posliinit mene paskaks,,
KooKie

Posts: 4,338

#12773 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 20.3.2007 20:59:
---
KooKie, 20.3.2007 20:46:

Mä tietenkin dataan sängyltäni, en mä nyt nettiseksiä jumppalallolla harrasta.

---

No et sä oikeastaan osaisikaan :)

Vaatii aikaa oppia muffaa sellaisen päällä varsinkin, jos omistaa saman kokoisen vehkeen mitä sulla on kivittyneenä siellä lahkeessasi. Hyvä balanssi ennenkaikkea, ettei hyllyt kaadu ja posliinit mene paskaks,,



Niin no tietty sä pystyt herneenpalkosi kanssa vaikka mihin suorituksiin, mihin me halonkantajat ei kyetä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#12774 • • Edited ALIEN Guest

KooKie, 20.3.2007 21:03:
Niin no tietty sä pystyt herneenpalkosi kanssa vaikka mihin suorituksiin, mihin me halonkantajat ei kyetä.



sääliks käy kaikkia niitä leukavammaisia pikkupimperoita, jotka yrittävät tollaisia tyydyttää. Varmaan paikat aika... eiku! ai niin eihän dataajille heru ikinä!

terv. hernepalkoksi 1998, kun mulle kasvoi nämä eduskuntatalon pylväiden kokoiset reisilihakset.
KooKie

Posts: 4,338

#12775 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 20.3.2007 21:12:
sääliks käy kaikkia niitä leukavammaisia pikkupimperoita, jotka yrittävät tollaisia tyydyttää. Varmaan paikat aika... eiku! ai niin eihän dataajille heru ikinä!



Ei niin, mä runkkaan salaojaputkella.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#12776 • • niomic Guest

KooKie, 20.3.2007 21:18:
---
ALIEN, 20.3.2007 21:12:
sääliks käy kaikkia niitä leukavammaisia pikkupimperoita, jotka yrittävät tollaisia tyydyttää. Varmaan paikat aika... eiku! ai niin eihän dataajille heru ikinä!

---


Ei niin, mä runkkaan salaojaputkella.



This just in! Rooms at the luxurious hotel Kämp now only 120 EUR if you use your Diner's Club card.

Be sure to take your laptops and massively toned legs - workout balls and toys are on the house.
Morloc

Posts: 78

#12777 • • Morloc Onko mun koti täällä?
Hmmph... Jos ettis itelleen tommosen lievästi ylipainoisen, mitä noi tossa 4D dokkarissa ja syöttäis sitä vaan kotosalla. Se ei pääsisi edes juoksemaan pakoon. *igor*
Tarsu

Posts: 2,449

#12778 • • Tarsu

KooKie..mä runkkaan salaojaputkella..


kamalaa txtiä, LOPETA!!!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Mönnä

Posts: 190

#12779 • • Mönnä

niomic, 20.3.2007 20:26:
---
Mönnä, 20.3.2007 18:57:
Varsinkin kun on täysi mahdottomuus tavata muunlaisia miehiä kuin idiootteja ja pilluhaukkoja *hmph*.. vatipäitä suurin osa tyystin *dissaa*

---


Ehkä täs on kans hyvä miettiä et minkälaista kuvaa antaa ulospäin ja missä pyörii, jos vain tämmösiä ehdokkaita on. Ja onko esim. itse aktiivinen asian suhteen vai kattoo mitä tulee just nenän eteen.

Mut pikaista paranemista, kipeenä oleminen on 10x perseemmästä ku sinkkuilu :/



Haha, sitten pitäis varmaan lopettaa bileissä käyminen, noooooo, onko pakko jos ei taho *nauru*

Mutta oikiassa oot kyllä, että pitäähän sitä kattoo itteäänkin välillä peilistä. Ja minä oon kyllä hankalista hankalin jos vaan sille päälle satun, mikä ei aina välttämättä ole niin positiivista..

Kiitoksia, eiköhän tässä henkiin jäähä kummassakin tapauksessa *vink*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.