SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,889 views

Avatar
#12821 • • astaroth Guest

Morloc, 22.3.2007 16:23:
Pitänee tuota penkkitulosta sitten pikkasen vielä petrata *blush*


nainen on aivan liian ruipelo, jos sen päältä pääsee pois alle kolmella kierähdyksellä
Kit^

Posts: 798

#12822 • • Kit^ ihme höpöttäjä
hmm.. ehkä sitä vois jo pikkuhiljaa alkaa taas katella ympärilleen.. siinä samalla nauttia siitä, ettei kukaan rajoita menoja tai valita siitä ettei koskaan tehdä mitään yhdessä. Keskittyy niihin asioihin nyt, joista ite tykkää ja koittaa keräillä ihteään.

Onneks on huippuystäviä, jotka auttaa ku maailma runnoo.. mut kai se on nii, että pitää käydä pohjalle, jotta voi taas nousta pinnalle. Ja vastoinkäymisistä aina oppii.. Vaikka sillä hetkellä tuntuukin, että ei niitä haluis läpikäydä..

Onneks on kevät ja kohta kesä. Pian pääsee terassilleki *sydän* Selkeesti aurinko ja lämpö sulattaa vähä vähältä pois sen ahdistuksen ja pahan mielen, jota tänne muuttaminen aiheutti. Eiköhän tää tästä.

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Ozie

Posts: 1,389

#12823 • • Ozie
Paree olis viikonloppuna terassien aueta! *hymy*
Janisa

Posts: 2,226

#12824 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Ozie, 22.3.2007 17:27:
Paree olis viikonloppuna terassien aueta! *hymy*



Kuulostaa silta etta siella rupee kanssa ne pakkaset hellittaa..! Saan vihdoin laitettua sun sinkku-selviytymispaketin matkaan... *tirsk*

Tuossa se mun hyllylla on komistellut siita lahtien kun lupasin sen sulle... En ma lupaustani ole unohtanut... *iloinen*

Niin ja muuten, muutamat likkakaverit oli taalla etkoilee viime vkoloppuna ja lainas sita mun tahnaa ennen ulos lahtoa... -toimi JALLEEN kerran....! *nauru* Ja sehan on vain ja ainoastaan sen tahnan ansiota... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Ozie

Posts: 1,389

#12826 • • Ozie

Janisa, 22.3.2007 18:55:

...paljon tekstiä...



hahah, ihanaa *sydän*
oon jo odotellu sitä kun kuuta nousevaa *nauru*

tääl rupee päivisin olee jo joku 10 'C

toi on kyl yks ihmehammastahna, voit pistää koht oman firman pystyyn joka rupee tuomaan sitä tänne!
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12827 • • WiljamiDzay Nyypiö

Janisa, 22.3.2007 18:55:
---
Ozie, 22.3.2007 17:27:
Paree olis viikonloppuna terassien aueta! *hymy*

---
Niin ja muuten, muutamat likkakaverit oli taalla etkoilee viime vkoloppuna ja lainas sita mun tahnaa ennen ulos lahtoa... -toimi JALLEEN kerran....! *nauru* Ja sehan on vain ja ainoastaan sen tahnan ansiota... *vink*



Tahnaa*täh**ding*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

zaler

Posts: 1,545

#12828 • • zaler e h k i s

Unik, 21.3.2007 14:30:
---
Super-Kerttu, 21.3.2007 14:27:
---
Unik, 21.3.2007 14:25:


Kaksi ihmistä kuolee yhdessä&yhtäaikaa? Aika epätodennäköistä elleivät kuole yhdessä jossain onnettomuudessa tai jotain. Olisiko se sit muka onnellinen loppu?

---


No ei varmaan muiden läheisten puolesta..Mut eipähän jäis ainakaan suremaan jompikumpim toista. *ding* Ja eiks sitten olis niinku yhdessä aina! Mun mielestä ainakin! Parantumaton romantikko, kun olen! *joo* *sydän*

---


Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?


*nauru* haha

--
let´s eat to the beat!

Lyylikki

Posts: 2,975

#12829 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

WiljamiDzay, 23.3.2007 09:46:
Tahnaa*täh**ding*



Busted! Et oo seurannu Sinkkuluukkua tarpeeksi aktiivisesti. Tuosta lähtee tahnakeskustelu.

Janisa, 20.2.2007 22:21:
Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...? *nauru*



Mut emmäsitte tiiä, että oliko tää mun kannaltani hyvä tieto *vink*
Janisa

Posts: 2,226

#12830 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Ozie, 23.3.2007 09:23:
---
Janisa, 22.3.2007 18:55:

...paljon tekstiä...
---


hahah, ihanaa *sydän*
oon jo odotellu sitä kun kuuta nousevaa *nauru*

tääl rupee päivisin olee jo joku 10 'C

toi on kyl yks ihmehammastahna, voit pistää koht oman firman pystyyn joka rupee tuomaan sitä tänne!



Juuh, kylla silla on nyt niin moni tuloksia saanut aikaan, etta jotain taikaa siina taytyy olla...! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Janisa

Posts: 2,226

#12831 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

WiljamiDzay, 23.3.2007 09:46:
---
Janisa, 22.3.2007 18:55:
---
Ozie, 22.3.2007 17:27:
Paree olis viikonloppuna terassien aueta! *hymy*

---
Niin ja muuten, muutamat likkakaverit oli taalla etkoilee viime vkoloppuna ja lainas sita mun tahnaa ennen ulos lahtoa... -toimi JALLEEN kerran....! *nauru* Ja sehan on vain ja ainoastaan sen tahnan ansiota... *vink*

---


Tahnaa*täh**ding*



Taa on naita sinkut tukee toisiansa-juttuja... *vink* *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Morloc

Posts: 78

#12832 • • Morloc Onko mun koti täällä?
Nyt laitat laatikollisen sitä ihmetahnaa tulemaan ja sitten järjestetään ainoastaan sinkuille bileet, joihin pääsyvaatimuksena sillä harjatut hampaat...
Voipi kyllä olla, että niissä meno karkaisi kokonaan käsistä *iloinen*
Lyylikki

Posts: 2,975

#12833 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olen päättänyt, että en lähde tänään mihinkään ulos. Haluaisin vain möllöttää sohvalla, dippailla vihanneksia ja katsoa telkkarista hömppäelokuvaa. Yksin se on vähän tyhmää, mutta minkäs tekee.

Toisaalta mun sohva on kyllä vähän pieni jo yhdellekin.
Jocular

Posts: 1,359

#12834 • • Jocular Janni
Tää alkaa jo kypsyttää. Missä SE on :/

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

juska

Posts: 89

#12835 • • juska

Lyylikki, 23.3.2007 20:38:


Toisaalta mun sohva on kyllä vähän pieni jo yhdellekin.



Sulla sentään on sohva, multa puuttuu sekin vielä *nauru*
plink

Posts: 1,405

#12836 • • plink team paska

Lyylikki, 23.3.2007 20:38:
Olen päättänyt, että en lähde tänään mihinkään ulos. Haluaisin vain möllöttää sohvalla, dippailla vihanneksia ja katsoa telkkarista hömppäelokuvaa. Yksin se on vähän tyhmää, mutta minkäs tekee.



what?! tossahan on paras seura kasassa mitä voi olla.:) kuulostaa ihan mun illalta myös (toisaalta hieman hävettää kertoa kattovansa akkojen leffoja... )

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Lyylikki

Posts: 2,975

#12837 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

plink, 23.3.2007 21:45:
what?! tossahan on paras seura kasassa mitä voi olla.:) kuulostaa ihan mun illalta myös (toisaalta hieman hävettää kertoa kattovansa akkojen leffoja... )



No siinä vaiheessa ku ne pussali ja otti paitaa pois, niin olis tehny mieli itsekin pussailla ja ottaa paitaa pois. Mutta eihän se pussailu nyt yksinään kovin hyvin onnistu tai no, kämmenselkään, mut ei se oo niin kivaa.

Taitaa toi hellyydenpuutos (minkä hellyyden *pahis*) olla pahimman laatuista tällä hetkellä, kun tuommoiset elokuvat saa koneen käyntiin *vink*
Pyr0n

Posts: 617

#12838 • • Pyr0n Metsänpeikko
Kesä ja kärpset tulloo, jos se kultaki tulis jostain *pepsodent*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

AnssiV

Posts: 1,798

#12839 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

juska, 23.3.2007 20:49:
---
Lyylikki, 23.3.2007 20:38:
Toisaalta mun sohva on kyllä vähän pieni jo yhdellekin.
---
Sulla sentään on sohva, multa puuttuu sekin vielä *nauru*



Täällä olis kyllä sohvatilaa viidellekkin mut yksinpä noissa joutuu röhnöttää..
Birgie

Posts: 1,311

#12840 • • Birgie Kikati

Jocular, 23.3.2007 20:44:
Tää alkaa jo kypsyttää. Missä SE on :/



Lopeta ettiminen niin se hyppää sun syliin *pihkassa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.