SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,751 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#11721 • • [Nuclear] el aprendiz

KooKie, [...]
riittää, kun sanoo, että haluan seurustella vakavasti. :D


No hyvä juttu, niin mäkin! Aletaaks seurustelee, OK hyvä! Huomen sit mennää kattoo hääpukuja ja maanantaina lastenvaatteita!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#11722 • • ALIEN Guest

[Nuclear], 15.12.2006 19:15:
---
KooKie, [...]
riittää, kun sanoo, että haluan seurustella vakavasti. :D
---

No hyvä juttu, niin mäkin! Aletaaks seurustelee, OK hyvä! Huomen sit mennää kattoo hääpukuja ja maanantaina lastenvaatteita!



Too late mate! KeKsi on jo kidnapattu ja survottu mun matkalaukkuun, ollaan matkalla Argentiinaan viininmaistelu -kursseille!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#11723 • • [Nuclear] el aprendiz

ALIEN,
Too late mate! KeKsi on jo kidnapattu ja survottu mun matkalaukkuun, ollaan matkalla Argentiinaan viininmaistelu -kursseille!


No perkele! Ei kait se oo toi AY1234? Ette pääse ohjaamoon, nännännääää! :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#11724 • • Edited ALIEN Guest

[Nuclear], 15.12.2006 19:22:
No perkele! Ei kait se oo toi AY1234? Ette pääse ohjaamoon, nännännääää! :D



Ei. Se romu tonne lennä :D

Palkkasin John Travoltan pienlentokoneeni kapteeniks. ^^
Billow

Posts: 107

#11725 • • Edited Billow
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#11726 • • Aziz Combat Fighter

Billow, 15.12.2006 20:27:
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)



voi olla myös sellane "älä soittele"-taktiikka..

mut näätää touhua joka tapauksessa. Ikkunasta alas tollaset.
Avatar
#11727 • • Edited cjet Guest

Billow, 15.12.2006 20:27:
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)



Naiset on nykyää petoja. *piis* Mul on ainaki palanu kaikkiin naisii luotto.. *grr* *nauru*
Billow

Posts: 107

#11728 • • Edited Billow

cjet, 15.12.2006 20:30:
---
Billow, 15.12.2006 20:27:
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)

---


Naiset on nykyää petoja. *piis* Mul on ainaki palanu kaikkiin naisii luotto.. *grr* *nauru*



Joo se on kyllä totta, Nykyään on vaikea löytää luotettavaa kumppania rinnalle. Itse asiassa koko tämä vuosi on ollut tosi outo naisille. Ainakin minun kaveri piirissä on tänä vuona rankalla kädellä kaatunut pari suhteet.. Naisten toimesta.

En ole katkera, vain pohtiva :)
muZZle^

Posts: 305

#11729 • • muZZle^

Billow, 15.12.2006 20:27:
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)



ota ens kerralla selvä? ;)
-andy-

Posts: 352

#11730 • • -andy- genuine dancefloor geezer
Ei näin, ei todellakaan näin...*hmph*
Miksi baarissa saan huomiota vain epätoivoisimmilta ja häiriintyneimmiltä ihmiskohtaloilta?!?
Miksein edes kerran elämässä joku edes kohtalaisen tervejärkinen ja kaunis ihminen voisi tulla tekemään tuttavuutta? Onko liikaa vaadittu ymmärtää, että: "mun mies suuttui mulle ja lähti kotiin, ootsä sinkku? Tai "mulla on kaksi lasta ja poikaystävä josta en tykkää" ei vaan toimi iskurepliikkeinä?? Voisiko joku joskus lähestyä sen verran selvinpäin että seuraavana päivänä muistaa edes sen minkänäköistä tyyppiä on pyytänyt tanssiin???
Jos kaikki tämä tuntuu ylivoimaiselta, niin voisitteko edes osoittaa vähän myötätuntoa, sitten kun olen saanut kerättyä koko illan rohkeutta ja yritän tulla tekemään tuttavuutta, ettekä heti karkota luotanne?
Epätoivo iskee aamuyöstä, tahdon 37 asteisen lämpöpatterin kainaloon. *nyyh*

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

Ozma

Posts: 867

#11731 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Olisit perkele kiitollinen, että edes tulee puhumaan jotain(!) Täällä saatanan mettänkeskellä ei perkele sisäsiittolan mimmeistä irtoa muuta, kuin "hmph" ja katseen käännös. MIETI PERKELE!

Miten IHMEESSÄ sä voit itkeä tommosesta. Joka helvetin ilta (ilmeisesti) sä saisit sen 38 asteisin patterin siihen viereen, ellet olisi niin helvetin nuuka. Mikä helvetin ahneus ja täydellisyys ihmisiin iskee?!

Pyh pah ... Olis perkele ees, joku ketä vinkkaa silmää(!)
Tapas

Posts: 34

#11732 • • Tapas
joo ei...

--
no rush no loss no lies, this journey is our love.

bubbelgum

Posts: 2,477

#11733 • • bubbelgum ~sylikissa~

loremipsum, 11.12.2006 12:25:
ihastumiset o iha perseest.

a) joko ihastuu väärää ihmisee tai
b) väärät ihmiset ihastuu suhun



Kyllä. Ihastumiset on perseestä.

Kohta b) on tullut vastaan hyvin moneen otteeseen sinkkuuntumisen jälkeen.

Ja sitten kun lopultakin annoin itelleni luvan tuntea jotain, niin tapahtuu kohta a)

Mites se sanonta menikään... "Life sucks. And then you die."

Perseestä kaikki, sanon minä.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Samael Mighty

Posts: 102

#11734 • • Samael Mighty ((( no comments )))
Sinkkuna oltu n. 1½v, eikä haittaa menoo, yhtää. (vielä ainakaa)

--
Innocue vivite, numen adest

Ozie

Posts: 1,389

#11735 • • Ozie

Billow, 15.12.2006 20:36:

Joo se on kyllä totta, Nykyään on vaikea löytää luotettavaa kumppania rinnalle. Itse asiassa koko tämä vuosi on ollut tosi outo naisille. Ainakin minun kaveri piirissä on tänä vuona rankalla kädellä kaatunut pari suhteet.. Naisten toimesta.

En ole katkera, vain pohtiva :)



Toi on muuten ihan totta... en tiiä onko hirveen montaa kaveria joilla ei oo suhde menny poikki tänä vuonna. Naisten on selkeesti ollu julmalla päällä tänä vuonna, jännä nähä mitä ens vuosi tuo tullessaan. Pitää vaan uudenvuoden toivomuksissa pyytää naisista vähän normaalempia *hymy*
Jazmine

Posts: 1,009

#11736 • • Jazmine Pösilö
Guantanamo *jiihaa* *sydän*

Nojoo.. mutta asiaan.
Jos (taas) menis tonne ovelle päin.. ainakin näin alkuun.... *vink*

Time will tell rest of it.

--
Polcca on parasta *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#11737 • • larzizi

Ozma, 16.12.2006 03:59:
Miten IHMEESSÄ sä voit itkeä tommosesta. Joka helvetin ilta (ilmeisesti) sä saisit sen 38 asteisin patterin siihen viereen, ellet olisi niin helvetin nuuka. Mikä helvetin ahneus ja täydellisyys ihmisiin iskee?!



Kyllä mä ainakin olisin mieluummin kokonaan ilman sitä patteria kuin ottaisin joka ilta uuden varatun ihmisen, jonka suhde ei juuri sinä kännisenä hetkenä ole miellyttänyt häntä.

Että enpä tiedä onko ihminen muka sitten niin helvetin ahne, jos sille ei kelpaa känniset ihmiset, jotka valittelevat, että kumppani on ihan perseestä kun jätti sen sinne yksin ja sen jälkeen yrittää iskeä sua.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

-andy-

Posts: 352

#11738 • • -andy- genuine dancefloor geezer

Ozma, 16.12.2006 03:59:

Miten IHMEESSÄ sä voit itkeä tommosesta. Joka helvetin ilta (ilmeisesti) sä saisit sen 38 asteisin patterin siihen viereen, ellet olisi niin helvetin nuuka. Mikä helvetin ahneus ja täydellisyys ihmisiin iskee?!




*tirsk* No sitä vaaraa ei ole, että näin kävisi useasti. Eilisilta oli kyllä hyvin erikoinen poikkeus, yleensä joutuu kyllä ihan itse tekemään aloitteen ja kärsimään sitten seurauksista (rukkasista..) *uuh*

Ja minä etsin sitä vakavaa seurustelusuhdetta, ei tässä jaksa ketään kotiin raahata, tai pyrkiä ihan vain paremman puutteessa. (ja jos ette usko niin valehtelen lisää) *nauru*

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

KooKie

Posts: 4,338

#11739 • • KooKie aka. Petress Pan

-andy-, 16.12.2006 12:12:
---
(ja jos ette usko niin valehtelen lisää) *nauru*



:D Herralla jäi tää "haluan seurustella vakavasti" nyt päälle ja pahasti.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

-andy-

Posts: 352

#11740 • • -andy- genuine dancefloor geezer
No se kuulemma toimii! *lmao*

vai...?

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---