SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,813 views

Piider

Posts: 376

#11702 • • Piider Höpönpöppöö
Uuh, ihan nätti tyttö tuossa edellä...ja tisut todellakin ! *nauru*
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#11703 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Tissit!

--
suomen virallinen totuus

Kianoni

Posts: 357

#11704 • • Kianoni pomputtaako?
ärrimurri. prkl. nyt alkaa tuttaa tämä meininki.
Dave

Posts: 1,750

#11705 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Haitok, 14.12.2006 05:16:
Tissit!


Mainittu!!!11

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11706 • • WiljamiDzay Nyypiö
Eikös 715517-topicci ole olemassa erikseen *hih*

Joooo ja mulle kans ensisuudelmia pliis *joo*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

larzizi

Posts: 1,661

#11707 • • larzizi
On ne kaverit taas ihania.. Nyt yks toinen kaveri on keksinyt mulle uuden parituksen kohteen *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KooKie

Posts: 4,338

#11708 • • KooKie aka. Petress Pan
Ensisuudelmista puheen ollen sain sellaisen tänään yhdeltä kaveriltani. Meillä oli non-verbaalisen viestinnän harjoituksia ja opettaja harmitteli, ettei luokasta löytynyt seurustelevia pareja, joita olisi voinut pyytää koekaniineiksi pussaamaan luokan eteen. Reippaana ja ahkerana opiskelijana muru sitten ehdotti ihan tutkimusmielessä, että me voitaisiin suudella esimerkiksi. :D Helvetti, mikä sika.

Niin ja siis opiskelua edistääkseni ja yleisen hyvän nimissä mun oli tietenkin suostuttava. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#11709 • • ALIEN Guest

KooKie, 15.12.2006 10:58:
Niin ja siis opiskelua edistääkseni ja yleisen hyvän nimissä mun oli tietenkin suostuttava. :D



joopa jooo x)

Tuliks poikabakteereita vai oliko kyseessä naispuolinen kaveri, uuh uuhh *kuolaa* *jäykistel*
KooKie

Posts: 4,338

#11710 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 15.12.2006 11:30:

Tuliks poikabakteereita vai oliko kyseessä naispuolinen kaveri



Tuskinpa ketkään mun tyttökaverit alkaisi opiskelun varjolla mun pöksyihin pyrkimään - niillä katos on munaa tehdä se muutenkin. ;D

Tuli vaan tässä mieleen, että pitäisköhän tota bakteerikantaa nyt alkaa pitää yllä ihan vaan sellaisena rokotus -tyyppisenä suojauskeinona. o:)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lyylikki

Posts: 2,975

#11711 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

KooKie, 15.12.2006 12:03:
Tuli vaan tässä mieleen, että pitäisköhän tota bakteerikantaa nyt alkaa pitää yllä ihan vaan sellaisena rokotus -tyyppisenä suojauskeinona. o:)



Hah...tässäpä oiva iskurepliikki. "Moi, haluisitsä ylläpitää mun bakteerikantaa? Mun poikabakteerit on tällä hetkellä vähän vähissä." *tirsk*
KooKie

Posts: 4,338

#11712 • • KooKie aka. Petress Pan

Lyylikki, 15.12.2006 12:14:
Hah...tässäpä oiva iskurepliikki. "Moi, haluisitsä ylläpitää mun bakteerikantaa? Mun poikabakteerit on tällä hetkellä vähän vähissä." *tirsk*



Jos tolla ei heru, niin alan lesboksi! Tytöille on kyllä huono mennä selittämään, kuinka mun tyttöbakteerikanta on vähissä. Ei tosin tarvii olla niin ovela, riittää, kun sanoo, että haluan seurustella vakavasti. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

anton fine

Posts: 1,359

#11713 • • anton fine myspace.com/finethedj

KooKie, 15.12.2006 12:22:
---
Lyylikki, 15.12.2006 12:14:
Hah...tässäpä oiva iskurepliikki. "Moi, haluisitsä ylläpitää mun bakteerikantaa? Mun poikabakteerit on tällä hetkellä vähän vähissä." *tirsk*

---
riittää, kun sanoo, että haluan seurustella vakavasti. :D



dream on
Avatar
#11714 • • Edited ALIEN Guest

KooKie, 15.12.2006 12:03:
Tuli vaan tässä mieleen, että pitäisköhän tota bakteerikantaa nyt alkaa pitää yllä ihan vaan sellaisena rokotus -tyyppisenä suojauskeinona. o:)



Pitäis.

Ja siihen sä tarvitset enemmän kuin munallisia tyttöjä.

Esimerkiksi sulle tähän työhön voi uhrautua nuori ja viriili ALIEN x)
KooKie

Posts: 4,338

#11715 • • KooKie aka. Petress Pan

fine, 15.12.2006 12:29:

dream on



Dääm, mä oon aina luullut, että me ollaan niin helppoja. :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

RainChild

Posts: 909

#11716 • • RainChild

KooKie, 15.12.2006 10:58:
Ensisuudelmista puheen ollen sain sellaisen tänään yhdeltä kaveriltani. Meillä oli non-verbaalisen viestinnän harjoituksia ja opettaja harmitteli, ettei luokasta löytynyt seurustelevia pareja, joita olisi voinut pyytää koekaniineiksi pussaamaan luokan eteen.
-clips-



Ömm... mun sisäpikalukutaito kukoistaa taas.. semmone nopea vilkaisu tost tekstistä ja luin "sain opettajaltani" *igor**lmao*

p.s. rivitys menee eri tavalla kun quottaa, niin on ehkä vähän vaikee keksii, miten mä tosta sain vedettyy tommosen lauseen :P

--
Rainchild is back home

Umbala

Posts: 769

#11717 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Sinkkuilu on kyl siinä mielessä perseestä, että kun pitää tehdä jotain mihin tarvii useemman henkilön ku 1, ni pitää aina soittaa kaverit hätiin. Nytkin pitäis saada kaappi kasattuu eikä oikeen onnistu yksin.
Mitenköhän toimis tän illan teemana: "Läheks mun luo kasaan vaatekaappii" *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Kianoni

Posts: 357

#11718 • • Kianoni pomputtaako?
hah. mä oon liian mukava kaveri aina. siis mä oon kaveri. se mä olen. kaveri sanoi mulle eilen samaa, mun pitäis kuulenma enempi heruttaa.
Mimir

Posts: 1,366

#11719 • • Mimir Rouva Yninä

Umbala, 15.12.2006 15:55:
Sinkkuilu on kyl siinä mielessä perseestä, että kun pitää tehdä jotain mihin tarvii useemman henkilön ku 1, ni pitää aina soittaa kaverit hätiin. Nytkin pitäis saada kaappi kasattuu eikä oikeen onnistu yksin.
Mitenköhän toimis tän illan teemana: "Läheks mun luo kasaan vaatekaappii" *nauru*



Mulla on sama ongelma, kämpässä olis "miehen hommia" tehtävänä (ei, minulle ei todellakaan kannata antaa poraa käteen) ja nyt ku isäkin satutti selkänsä ni hiljasta on. Vois tietty jonkun kaverin houkutella tekemään ne, mut voishan tota iskulauseenaki testata, aamuyöllä paikallisessa räkälässä "Moi, ootsä hyvä käsittelemään poraa?" *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

-andy-

Posts: 352

#11720 • • Edited -andy- genuine dancefloor geezer

KooKie, 15.12.2006 14:27:


Dääm, mä oon aina luullut, että me ollaan niin helppoja. :(




Varo vaan noiden lauseiden kanssa. Tuun joskus murjaseen ton sulle, niin katsotaan miten suu sitten laitetaan.. *tirsk*

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---