SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,730 views

Nega

Posts: 851

#5261 • • Nega Mental, Progress

zenny:
Kyl joo täält pikkuhiljaa alkas haluta pois.. no ehkä karsivällisyys palkitaa jossaa vaihees elämää... *ding*



Mahdollisuuksien maahan -> Turkuun? :)
zenny

Posts: 1,145

#5262 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

negatiivi:
---
zenny:
Kyl joo täält pikkuhiljaa alkas haluta pois.. no ehkä karsivällisyys palkitaa jossaa vaihees elämää... *ding*

---


Mahdollisuuksien maahan -> Turkuun? :)



joo-o.. vai olis turus mahollisuuksii.. hmm.. *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

anton fine

Posts: 1,359

#5263 • • anton fine myspace.com/finethedj
no niiin.. yritin tässä seurustella, mut eihä siitä tullu hevon vittua. taas ollaan täällä ja selibaatis! pitäis vissiin alkaa harrastamaan näitä yhen illan juttui..
Avatar
#5264 • • . Guest
Yx ihana tyttö palas kuviohin ja kahveet ois tiedossa...hieman varauksella
kyllä koska muistan mukavat oharit mutta kokeillaan mitä tällä kertaa
tän kauniin tytön kanssa käy*hih* Ehkä pääsen kenties pois
täältä...
Lallu

Posts: 356

#5265 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

Rocca:
kannattaa tutustuu oikeen kunnolla ettei tule pettymyksiä *uuh* Mutta omalla kohdalla se ulkokuorikin pettäää *uuh* paskaa käteen vaan kaikille norm. ihmisille *eiei*



*täh* siiiiis ou mai gaaaaaaad..en tie pitäskö nauraa vai nauraa tosi kovaa, mut siis voi ***** sen takia jos hommat ei pelitä ni et oo mitään arvostelemaan muita ja asettamaan itteäs jollekin korokkeelle!!!! emmä ees tajuu miks mä tähän kommentoin... hohhoijaa
Mellu-

Posts: 4,006

#5266 • • Mellu-
tehääks tästä ikisinkku-luukku ? *juonittel* *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

BeastY

Posts: 67

#5267 • • BeastY häiriintynyt sekopää
On pakko myöntää et itsekkin kuulun tänne, vaikka tää on kivaa ois sitä mukavaa rauhottua hetkeks ja ehkä saada jotain fisua aikaseks.... ja rankan päivän jälkeen olla jonkun läheisen kaa. Katsoa yhdes hyvää leffaa sohvalla sateisena päivänä ja viettää ikimuistoisia vapaapäiviä tehden jotain mahtavaa. Mut valoisia puolia ei tarvitse huolehtia kenestäkään eikä mistään jos ei tahdo. Voi olla pois pidemmänki aikaa himast ku siel ei odota muu ku tiskivuori ja jääkaapin valo. Ja tottakai sinkuuden ehkä paras puoli voi sekoilla kenen ja miten tahansa ja niin paljon ku sielu sietää tuntematta olevansa pettäjä ja kokematta syylisyyttä. Täs on jokasen omatunto on vain rajana..... Viime aikoina biletys ja ylenpalttinen häröily on vienny kaikki mun voimat ja ajan.... Noo, ehkä käy tuuri ja joku löytää mut eikä mun tarvitse aina lähteä etsimään häntä. Katsotaan mitä aika tuo tullessaan!! Joka hetki on uusi madollisuus muuttaa elämää...*nauru*
MUT TURHAA ASIASTA ON ITKEÄ JOS JOKIN ON HUONOSTI NIIN SE TÄYTYY KORJATA........
NS. TARTUA HÄRKÄÄ SARVISTA!!!

--
Elämä on paras keksintö. Se on jokaisen ulottuvilla,
mutta ei kenenkään patentoitavissa.

FAIRI

Posts: 558

#5268 • • FAIRI

mama_russia:
Viime aikoina biletys ja ylenpalttinen häröily on vienny kaikki mun voimat ja ajan....
MUT TURHAA ASIASTA ON ITKEÄ JOS JOKIN ON HUONOSTI NIIN SE TÄYTYY KORJATA........
NS. TARTUA HÄRKÄÄ SARVISTA!!!



sanos muuta, kait se lähtee itsestään jos huomaa et jokin on vialla.
ei saa odottaa että joku auttaa, kaikki lähtee syvältä itsestä ja siitä että rakastaa itseään.
*piis*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Arc

Posts: 69

#5269 • • Arc Lurker
Joo´o...itsekkin kait pakko ilmoittautua tänne..
Kohta vuosi tullut sinnukkuna oltua ja rupeaa kyllä aika totaalisesti tympimään homma, vaikka edellinen suhde päättyi todella ikävästi ja suhteen toinen osapuoli teki jotain äärimmäisen inhottavaa. Olisi se taas kuitenkin mukava, kun olisi joku, muttakun ei niin ei. Ei sitä vain tunnu löytyvän itselleen sopivaa henkilöä ja lievä masennus hommaan on aiheuttanut sen, että ei enää oikein jaksa edes yrittää etsiä.. Ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Eikai sitä auta, kuin jatkaa sinkkuna oloa.. *igor*

--
You sunk my battleship!

Avatar
#5270 • • Dorka Guest
...vois kyllä harkita oikeasti vakavissaan täältä muuttoa jonnekkin muualle. *hellokitty*
vopa

Posts: 3

#5271 • • vopa

Arc:
Joo´o...itsekkin kait pakko ilmoittautua tänne..
Kohta vuosi tullut sinnukkuna oltua ja rupeaa kyllä aika totaalisesti tympimään homma, vaikka edellinen suhde päättyi todella ikävästi ja suhteen toinen osapuoli teki jotain äärimmäisen inhottavaa. Olisi se taas kuitenkin mukava, kun olisi joku, muttakun ei niin ei. Ei sitä vain tunnu löytyvän itselleen sopivaa henkilöä ja lievä masennus hommaan on aiheuttanut sen, että ei enää oikein jaksa edes yrittää etsiä.. Ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Eikai sitä auta, kuin jatkaa sinkkuna oloa.. *igor*



Jos yhtään lohduttaa niin minäkin olen sinkku, ei kunnon naisia ole unohda naiset, sinkkuna on mukavampaa *joo*
Arc

Posts: 69

#5272 • • Arc Lurker

vopa:
---
Arc:
Joo´o...itsekkin kait pakko ilmoittautua tänne..
Kohta vuosi tullut sinnukkuna oltua ja rupeaa kyllä aika totaalisesti tympimään homma, vaikka edellinen suhde päättyi todella ikävästi ja suhteen toinen osapuoli teki jotain äärimmäisen inhottavaa. Olisi se taas kuitenkin mukava, kun olisi joku, muttakun ei niin ei. Ei sitä vain tunnu löytyvän itselleen sopivaa henkilöä ja lievä masennus hommaan on aiheuttanut sen, että ei enää oikein jaksa edes yrittää etsiä.. Ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Eikai sitä auta, kuin jatkaa sinkkuna oloa.. *igor*

---


Jos yhtään lohduttaa niin minäkin olen sinkku, ei kunnon naisia ole unohda naiset, sinkkuna on mukavampaa *joo*



Ei sitä tässä tilanteessa voi oikein muuta itselleen yrittää toitottaa. *hmph*
Täsmentäisin tuota sanomaasi sen verran, että "kunnon naisia ON, muttei tänne saakka." *poks*

--
You sunk my battleship!

[Ripe]

Posts: 8

#5273 • • [Ripe]
Saaks tääl viitata niinku ala-asteel *ding*

_O/

Juu itel kävi kans tuol hallmark bileis sunnuntaina et meinas väsy pukkaa päälle ja kun vähiten odottaa ni sit tuli kiva tyttönen kyselee et mikäs miestä noin väsyttää kesken iltaa ja sit heti piristyin jamittaan tyttösen kans *aplodit*...ainoo vaan et mä onneton menin hukkaamaan sen tyttösen ennenkuin kerkesin nuneroo jne kysellä *nyyh*
-P

Posts: 4,972

#5274 • • -P
ptruu ptruu.. *piis*. jahas, väärä pysäkki heppasella selkeesti.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

AlexS

Posts: 1,389

#5275 • • AlexS kummasetä

ripe:
Saaks tääl viitata niinku ala-asteel *ding*

_O/

Juu itel kävi kans tuol hallmark bileis sunnuntaina et meinas väsy pukkaa päälle ja kun vähiten odottaa ni sit tuli kiva tyttönen kyselee et mikäs miestä noin väsyttää kesken iltaa ja sit heti piristyin jamittaan tyttösen kans *aplodit*...ainoo vaan et mä onneton menin hukkaamaan sen tyttösen ennenkuin kerkesin nuneroo jne kysellä *nyyh*



Oon kade *hih* *igor* *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#5276 • • trusti Guest
En tiedä kumpi on oikein säälittävämpää... Se että olen ollut sinkkuna jo reilun vuoden päivät, vai se että postailen tämmöisiin demi-topikkeihin.
Timmo

Posts: 657

#5277 • • Timmo

trusti:
En tiedä kumpi on oikein säälittävämpää... Se että olen ollut sinkkuna jo reilun vuoden päivät, vai se että postailen tämmöisiin demi-topikkeihin.



Jälkimmäinen.

--
Elämä On Raato

Capital

Posts: 45

#5278 • • Capital The FAT Kid

Timmo:
---
trusti:
En tiedä kumpi on oikein säälittävämpää... Se että olen ollut sinkkuna jo reilun vuoden päivät, vai se että postailen tämmöisiin demi-topikkeihin.

---


Jälkimmäinen.



1½ vuotta and counting...

Ja ehdottomasti jälkimmäinen... Tässä sen huomaa kuinka äärettömän paljon tekemistä sinkuilla noin keskimäärin on.
Capital

Posts: 45

#5279 • • Capital The FAT Kid

Avernian:
---
Mellu-:
tehääks tästä ikisinkku-luukku ? *juonittel* *vink*

---


Tehdään vaan.



Ikisinkkuluukku... Kuullostaa ihan luostarilta... *hymy*
Verottaja

Posts: 1,174

#5280 • • Verottaja no-life / luuviulu

Avernian:
---
Mellu-:
tehääks tästä ikisinkku-luukku ? *juonittel* *vink*

---


Tehdään vaan.



Count me in. *hmph*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.