19,912 posts, 996 pages, 8,089,119 views
Rocca:
kannattaa tutustuu oikeen kunnolla ettei tule pettymyksiä Mutta omalla kohdalla se ulkokuorikin pettäää paskaa käteen vaan kaikille norm. ihmisille
mama_russia:
Viime aikoina biletys ja ylenpalttinen häröily on vienny kaikki mun voimat ja ajan....
MUT TURHAA ASIASTA ON ITKEÄ JOS JOKIN ON HUONOSTI NIIN SE TÄYTYY KORJATA........
NS. TARTUA HÄRKÄÄ SARVISTA!!!
Arc:
Joo´o...itsekkin kait pakko ilmoittautua tänne..
Kohta vuosi tullut sinnukkuna oltua ja rupeaa kyllä aika totaalisesti tympimään homma, vaikka edellinen suhde päättyi todella ikävästi ja suhteen toinen osapuoli teki jotain äärimmäisen inhottavaa. Olisi se taas kuitenkin mukava, kun olisi joku, muttakun ei niin ei. Ei sitä vain tunnu löytyvän itselleen sopivaa henkilöä ja lievä masennus hommaan on aiheuttanut sen, että ei enää oikein jaksa edes yrittää etsiä.. Ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Eikai sitä auta, kuin jatkaa sinkkuna oloa..
vopa:
---
Arc:
Joo´o...itsekkin kait pakko ilmoittautua tänne..
Kohta vuosi tullut sinnukkuna oltua ja rupeaa kyllä aika totaalisesti tympimään homma, vaikka edellinen suhde päättyi todella ikävästi ja suhteen toinen osapuoli teki jotain äärimmäisen inhottavaa. Olisi se taas kuitenkin mukava, kun olisi joku, muttakun ei niin ei. Ei sitä vain tunnu löytyvän itselleen sopivaa henkilöä ja lievä masennus hommaan on aiheuttanut sen, että ei enää oikein jaksa edes yrittää etsiä.. Ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Eikai sitä auta, kuin jatkaa sinkkuna oloa..
---
Jos yhtään lohduttaa niin minäkin olen sinkku, ei kunnon naisia ole unohda naiset, sinkkuna on mukavampaa
ripe:
Saaks tääl viitata niinku ala-asteel
_O/
Juu itel kävi kans tuol hallmark bileis sunnuntaina et meinas väsy pukkaa päälle ja kun vähiten odottaa ni sit tuli kiva tyttönen kyselee et mikäs miestä noin väsyttää kesken iltaa ja sit heti piristyin jamittaan tyttösen kans ...ainoo vaan et mä onneton menin hukkaamaan sen tyttösen ennenkuin kerkesin nuneroo jne kysellä
Timmo:
---
trusti:
En tiedä kumpi on oikein säälittävämpää... Se että olen ollut sinkkuna jo reilun vuoden päivät, vai se että postailen tämmöisiin demi-topikkeihin.
---
Jälkimmäinen.