SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,571 views

Karski

Posts: 6,049

#5241 • • Edited Karski Pomon kätyri

Ana-5000:
"Women? FUCK women. Always when I try to quit, they pull me back in."



Just when I thought I was out
they pull me back in.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Rocca

Posts: 3,064

#5242 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Yes yes yes...Back in here...kattellaas taas sitten joskus taas jtn. suhteita mutten toviin *hymy* nyt vois ottaa semmosen jumalattoman kuntoilu kauden ni ehkä sitten joskus taas *hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5243 • • Aziz Combat Fighter

Tres:
---
Ana-5000:
"Women? FUCK women. Always when I try to quit, they pull me back in."
---
Just when I thought I was out
they pull me back in.



Sinnepäin.
Jazmine

Posts: 1,009

#5244 • • Jazmine Pösilö
Toisaalta.. toisaalta taas ei *ding* Sinkkuudessaki on puolensa... Ei oikein tiijä mitä täs tekis *uuh* Jospa sitä kuitenkin kattelis viä ympärilleen, mut se onkin eri juttu että kuin monta kerta tulee semmosii ihanii ihmisii vastaan, jotka natsaa??
Voeee voee....

--
Polcca on parasta *sydän*

inneah

Posts: 704

#5245 • • inneah ...Trust no one...

Garo:
Tuli just mieleen... eipähän tarvitse miettiä mitä ihmettä antaa tyttöystävälle joululahjaksi kun sellaista ei ole *hih*

- Garo



tää on kyl hyvä pointti,säästyypähän taas vähän rahaa ku ei tarvii toista "hemmotella" *joo*

--
nahkalakanat

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#5246 • • Kaaottisen mukava aka kamu
On kyl pakko muuttaa postit tulee tähän luukkuun. Eli älkää kattoko kieroon jos törmätään! *iloinen* Tuntuu vaan todella kummalta olla sinkku, kun en oo oikeestaan koskaan ennen päässy tähän vaiheeseen. Kaikki tää vapaus on todella outoo ja sinällään ihanaa, mut yksinäisyys joka tulee sen kylkiäisinä on taas niin *uuh*... Se on kyl plussaa et voi nähdä kaikkii frendejä paaaaaljon useemmin! (teinixlopetus *aplodit*, mut kuitenki totta )

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Capital

Posts: 45

#5248 • • Capital The FAT Kid

kimik:
---

Toisaalta ei sitä kalaakaan tule, ellei mato ole koukussa. Outo fisu on jos kyljestä kiinni jää... *nauru*

---



oon kerran mökillä saanu lahnan mato-ongella ja kylkeen oli koukku jääny.



Tuskinpa sitä kukaan itselleen lahnaa haluaa. Mulle kävis hyvin joku kirpakka pikkuahven. *nauru*
-P

Posts: 4,972

#5249 • • -P
tulkaas poimimaan vittuun täältä-

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

T-rex

Posts: 262

#5250 • • T-rex ku(i)va tomaatti

salaisinko?:
tulkaas poimimaan vittuun täältä-


oli niin kauniisti pyydetty, että miten olisi *vink* *nauru*
feeling lonely *hih*?

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Avatar
#5254 • • Marianne Guest

jaywink:
ilmottautuu o/



toivottavasti löydät pian jonkun kivan tytyn *hali*
Jazmine

Posts: 1,009

#5255 • • Edited Jazmine Pösilö
Ei täältä oo pois pääsyä, ku on kerran tänne ittensä ilmottanu. Ois pitäny jättää väliin *uuh*

Doom.....

Ja mitä hittoo mä tätä ruikutan? *ding* Vissiin tekemiset vähissä.. Sinkkuus *grr* Nytkin ois kiva viettää ylimääränen vapaapäivä jonku ihanan ihmisen kaa *sydän*
Ja huomenna on taas asiat toisin *nauru*

--
Polcca on parasta *sydän*

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#5256 • • Kaaottisen mukava aka kamu

Jazmine:
Ja mitä hittoo mä tätä ruikutan? *ding* Vissiin tekemiset vähissä.. Sinkkuus *grr* Nytkin ois kiva viettää ylimääränen vapaapäivä jonku ihanan ihmisen kaa *sydän*
Ja huomenna on taas asiat toisin *nauru*



Sinkkuudes on just toi huono puoli et sillon ku on meno päällä on aivan sairaan hauskaa (ja aina tulee tehtyy paljon asioita jotka ehkä kaduttaa myöhemmin*jiihaa*), mut jossain vaihees on aina pakko hieman rauhottaa tilannetta ja rupee taas huokailee... kunnes sit taas! Tylysti sanottuna ei oo sitä "plan B:tä" sateiselle päivälle... *iloinen**iloinen*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Jazmine

Posts: 1,009

#5257 • • Edited Jazmine Pösilö

Kaaottisen mukava:
---
Jazmine:
Ja mitä hittoo mä tätä ruikutan? *ding* Vissiin tekemiset vähissä.. Sinkkuus *grr* Nytkin ois kiva viettää ylimääränen vapaapäivä jonku ihanan ihmisen kaa *sydän*
Ja huomenna on taas asiat toisin *nauru*

---


Sinkkuudes on just toi huono puoli et sillon ku on meno päällä on aivan sairaan hauskaa (ja aina tulee tehtyy paljon asioita jotka ehkä kaduttaa myöhemmin*jiihaa*), mut jossain vaihees on aina pakko hieman rauhottaa tilannetta ja rupee taas huokailee... kunnes sit taas! Tylysti sanottuna ei oo sitä "plan B:tä" sateiselle päivälle... *iloinen**iloinen*



Näin se vähä menee *hihu* Mut en mä tiijä.. loppujenlopuks (vaik ois kuin hauskaa bilettää ja ördätä), ni ainakin meikkis kaipaa kauniita asioitakin *joo* Välil tuntuu et tää puol vuotta alkaa jo riittään. Toisaalta taas tuntuu et se on liian vähän aikaa sinkkuna. Doh, ehkä se ratkee sit joskus *hymy* Jos vaan uskaltaa sen antaa ratketa. .*uuh* Turvallisuus ennen kaikkea...

--
Polcca on parasta *sydän*

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#5258 • • Kaaottisen mukava aka kamu

Jazmine:

Näin se vähä menee *hihu* Mut en mä tiijä.. loppujenlopuks (vaik ois kuin hauskaa bilettää ja ördätä), ni ainakin meikkis kaipaa kauniita asioitakin *joo* Välil tuntuu et tää puol vuotta alkaa jo riittään. Toisaalta taas tuntuu et se on liian vähän aikaa sinkkuna. Doh, ehkä se ratkee sit joskus *hymy* Jos vaan uskaltaa sen antaa ratketa. .*uuh* Turvallisuus ennen kaikkea...



Niin no joskus sitä menee mokaa niin pahasti et päätyy suhteeseen. Mut sitä "mokaa" odotellessa sit!*nauru* Täl hetkel tuntuu vaan mun mielipiteet vaihtelevan viikon välein siitä et haluisko seurustella. Ei haluu tehdä mitään ratkasevaa ennen ku saan oman pollan suoraan. Varsinkaan kun siitä vois aiheuttua jotain epämukavaa jollekin toiselle eikä vaan mulle. *justjoo* Sitä ennen biletys & känniääliöhäröily & sikailu & yhden yön jutut & kaikki muut hauskuudet saa luvan kelvata mulle. Kunnes taas mieli muuttuu... *hmph*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Jazmine

Posts: 1,009

#5259 • • Jazmine Pösilö

Kaaottisen mukava:
---
Jazmine:

Näin se vähä menee *hihu* Mut en mä tiijä.. loppujenlopuks (vaik ois kuin hauskaa bilettää ja ördätä), ni ainakin meikkis kaipaa kauniita asioitakin *joo* Välil tuntuu et tää puol vuotta alkaa jo riittään. Toisaalta taas tuntuu et se on liian vähän aikaa sinkkuna. Doh, ehkä se ratkee sit joskus *hymy* Jos vaan uskaltaa sen antaa ratketa. .*uuh* Turvallisuus ennen kaikkea...

---


Niin no joskus sitä menee mokaa niin pahasti et päätyy suhteeseen. Mut sitä "mokaa" odotellessa sit!*nauru* Täl hetkel tuntuu vaan mun mielipiteet vaihtelevan viikon välein siitä et haluisko seurustella. Ei haluu tehdä mitään ratkasevaa ennen ku saan oman pollan suoraan. Varsinkaan kun siitä vois aiheuttua jotain epämukavaa jollekin toiselle eikä vaan mulle. *justjoo* Sitä ennen biletys & känniääliöhäröily & sikailu & yhden yön jutut & kaikki muut hauskuudet saa luvan kelvata mulle. Kunnes taas mieli muuttuu... *hmph*


*joo* Yhdyn sun kanssas, kaikkeen muuhun paitsi tohon baaripano-juttuun. Ei oo mun heiniäni *eiei* Nyt vaan eletään viinalle, bileille ja kavereille. Kunnes taas meitsinkin mieli muuttuu.. Ehkä jo taas huomenna *nauru* Toistan vissiin samaa?? *ding*

--
Polcca on parasta *sydän*

zenny

Posts: 1,145

#5260 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kyl joo täält pikkuhiljaa alkas haluta pois.. no ehkä karsivällisyys palkitaa jossaa vaihees elämää... *ding*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin