SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,989 views

_2

Posts: 325

#2581 • • _2


Minä olen. *joo*



*eiei**hmph**eiei*

Täällä ei voi olla tyytyväinen....
Avatar
#2582 • • hyperventilaatio Guest

Lansetti:
---

Minä olen. *joo*

---


*eiei**hmph**eiei*

Täällä ei voi olla tyytyväinen....


Miksei? Tiedän monia, jotka eivät vaihtaisi nykyistä sinkkuiluaan seukkaamiseen. Riippuu kuitenkin jokaisen elämäntilanteesta, ja siitä, mikä nyt omalla kohdalla parhaalta tuntuu. Eivät kaikki sinkut suinkaan etsi itselleen vakituista tyttö/poikaystävää.
rZi

Posts: 587

#2583 • • rZi 42
Kuulun vielä toistaseks tähän luukkuun, ja varmuuden vuoks vois mainita että kuulun sinkkuHETEROluukkuun, ettei tule väärinymmärryksiä tai muita ei toivottuja avautumisia. Sitä on ollut liikkeellä, frendi kerto*nauru**piis*
Ei siin mitään, mut ei tähän reikään...exit only...hehehe...
rZi

Posts: 587

#2584 • • rZi 42

alien:
kuinka voit tietää seksuaalisuudestasi, ellet ole kokeillut?? *vink**uros**nauru*





Kuinka voit tietää ettet ole nainen, ellet ole koskaan ollut?
Paska haisee pahalle, eikä sitä tee mieli maistaa...jotkin asiat vaan tulee luonnostaan, kaikkee ei tarvii kokeellisesti todistaa...eihän erik eihän?
rZi

Posts: 587

#2585 • • rZi 42

alien:
mene nukkumaan *nauru*




HIHIHAHAHOHOHEHE*nauru**hih**vink*
Bi-Erik från Sverige*hahjust*
_2

Posts: 325

#2586 • • _2

hyperventilaatio[b/]

Miksei? Tiedän monia, jotka eivät vaihtaisi nykyistä sinkkuiluaan seukkaamiseen. Riippuu kuitenkin jokaisen elämäntilanteesta, ja siitä, mikä nyt omalla kohdalla parhaalta tuntuu. Eivät kaikki sinkut suinkaan etsi itselleen vakituista tyttö/poikaystävää.



Elämäntilanteesta riippuen tietty... but what`s the point living if not for trying to make offspring? Eli eihän sitä nyt seurustella tarvitse..........*nauru*

*yrittää hakea team*possu*:n*
Tizi

Posts: 166

#2587 • • Tizi
Noniin ompas tännekkin tullut paljon tekstiä sen jälkeen kun olen tänne viimeksi kirjoitellut loppu kesästä.. mutta nyt on taas aika palata tänne takaisin ja aloittaa kaikki melkein alusta.. *nyyh**nyyh* no kai se elämä jälleen voittaa *justjoo*
kilobitti

Posts: 2,419

#2588 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lansetti:
Täällä ei voi olla tyytyväinen....



Pitemmällä tähtäimellä tarvis kyllä löytää joku, mut tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuuteeni...Aikansa kutakin*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

cheat

Posts: 796

#2589 • • cheat

kilobitti:
---
Lansetti:
Täällä ei voi olla tyytyväinen....

---


Pitemmällä tähtäimellä tarvis kyllä löytää joku, mut tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuuteeni...Aikansa kutakin*joo*



Ennemmin täällä hieman vähemmän tyytyväisenä kun jossain sekundasuhteessa... *eiei* ikinä en vois seurustella vaan seurustelun tähden koska se on kivempaa kun sinkkuilu *sars*jotkut tekee niin, olen kuullut.Mä aion sitkistellä täällä just niin kauan että napsahtaa kunnolla, sitten iloisin mielin siirryn tuonne toiselle puolelle, whenever is that.*joo*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Tizi

Posts: 166

#2590 • • Tizi

cheat:
---
kilobitti:
---
Lansetti:
Täällä ei voi olla tyytyväinen....

---


Pitemmällä tähtäimellä tarvis kyllä löytää joku, mut tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuuteeni...Aikansa kutakin*joo*

---


Ennemmin täällä hieman vähemmän tyytyväisenä kun jossain sekundasuhteessa... *eiei* ikinä en vois seurustella vaan seurustelun tähden koska se on kivempaa kun sinkkuilu *sars*jotkut tekee niin, olen kuullut.Mä aion sitkistellä täällä just niin kauan että napsahtaa kunnolla, sitten iloisin mielin siirryn tuonne toiselle puolelle, whenever is that.*joo*




Mulla napsahti kunnolla, tuntui että kaikki menee hyvin, sitten se vaan tuli ja napsahti uudestaan.. ja kappas täällä ollaan taas.. ja voittaja fiilistä on nyt vaikea löytää.. *nyyh* Mut kyl se fiilis viel löytyy, jossei tänään niin sit joskus tulevaisuudessa...

”Yrittänyttä ei laiteta”
[Nuclear]

Posts: 5,855

#2591 • • [Nuclear] el aprendiz

Tizi:
---
cheat:
---
kilobitti:
---
Lansetti:
Täällä ei voi olla tyytyväinen....

---


Pitemmällä tähtäimellä tarvis kyllä löytää joku, mut tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuuteeni...Aikansa kutakin*joo*

---


Ennemmin täällä hieman vähemmän tyytyväisenä kun jossain sekundasuhteessa... *eiei* ikinä en vois seurustella vaan seurustelun tähden koska se on kivempaa kun sinkkuilu *sars*jotkut tekee niin, olen kuullut.Mä aion sitkistellä täällä just niin kauan että napsahtaa kunnolla, sitten iloisin mielin siirryn tuonne toiselle puolelle, whenever is that.*joo*

---



Mulla napsahti kunnolla, tuntui että kaikki menee hyvin, sitten se vaan tuli ja napsahti uudestaan.. ja kappas täällä ollaan taas.. ja voittaja fiilistä on nyt vaikea löytää.. *nyyh* Mut kyl se fiilis viel löytyy, jossei tänään niin sit joskus tulevaisuudessa...

”Yrittänyttä ei laiteta”


Itse ihmettelen kun moni sinkku sanoo tyyliin \”Sit vasta alan seukkaa ku se mun unelmien prinssi tulee vastaan joka vie jalat alta samantien!\”. Kuinka moni teistä uskoo tähän jenkkisarjojen luomaan \”illuusioon\”? Varmasti tälläisiä tapauksia voi olla, mutta uskallan väittää että ne ovat kovin harvassa. Myös useasti kuullut kuinka se joku on vienyt jalat alta ensisilmäyksellä, mut sit pienen ajan yhessä oltuaan huomasikin kuinka erilaisia sitä oltiin...sitä suhdetta pystyy rakentamaan, myös hieman heikommista kuin \”unelmien prinssi\”-asetelmasta.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#2592 • • hallucinogen Edain
Tähän väliin sanon ,että vaikka toinen on paperilla just perfect niin jos se toinen ihminen ei viel jalkoja alta niin ei siitä voi mitään tullakaan, itselläni on tästä kokemusta *joo*

--
pikku-*possu*

Avatar
#2593 • • pipa Guest
hmmh...*justjoo*
Avatar
#2594 • • HRDance Guest
Täällä ollaan vielä.. ja syvemmälle kuoppaan tunnun vaan joutuvani*eiei*
Claquesous

Posts: 3,206

#2595 • • Claquesous viidettä kolonnaa

hallucinogen:

Tähän väliin sanon ,että vaikka toinen on paperilla just perfect niin jos se toinen ihminen ei viel jalkoja alta niin ei siitä voi mitään tullakaan, itselläni on tästä kokemusta *joo*



Siis *täh*

Tarkoittaako toi nyt jotain yksipuolista ihastumista...

--
32. of December

Avatar
#2596 • • Taika Guest

[HRD]ance:
Täällä ollaan vielä.. ja syvemmälle kuoppaan tunnun vaan joutuvani*eiei*


Se on vaan tää joulu mikä saa tuntumaan olon paljon pahemmalta mitä normaalisti..*joo*
Ja joulu on kohta onneksi ohitse..*hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#2597 • • hallucinogen Edain

mikkihiiri:
Siis *täh*

Tarkoittaako toi nyt jotain yksipuolista ihastumista...



Tarkoitin sitä et vaikka toinen olisi kaikkea sitä mitä haluisit tyttöystävän olevan mutta jos ei heti ihastu niin ei sitä kyllä ihastu jälkeenpäinkään, ainakin näin minun kohdallani.

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#2598 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mikkihiiri:
---
hallucinogen:

Tähän väliin sanon ,että vaikka toinen on paperilla just perfect niin jos se toinen ihminen ei viel jalkoja alta niin ei siitä voi mitään tullakaan, itselläni on tästä kokemusta *joo*
---
Siis *täh*

Tarkoittaako toi nyt jotain yksipuolista ihastumista...



If I may be so bold... Hallu tarkoittanee, että homma ei toimi vaikka toinen kuinka täyttäisi ihannenaisen kriteerit, jos sitä jalkojen alta vientiä l. kansankielellä retkahtamista ei tapahdu.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

misjah

Posts: 3,373

#2599 • • misjah Team Sika

MissyKiss:
Ja onnellinen? *ankka*


parempi näin ku se että ois sellanen tyttö jota ei rakasta..
vaikka vois toi toinenki luukku olla kyl ihan kiva jos joskus sellasen ihanan naisen löytää..*hmph*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#2600 • • MissyKiss Guest

misjah:
---
MissyKiss:
Ja onnellinen? *ankka*

---

parempi näin ku se että ois sellanen tyttö jota ei rakasta..
vaikka vois toi toinenki luukku olla kyl ihan kiva jos joskus sellasen ihanan naisen löytää..*hmph*



Minkäslainen tyttö se sitten pitäis olla, että sunkin sinkkupäivät on ohi?
Ja joo, samaa mieltä, kyllä sen pitää olla sitten aitoa, ja
oikeat tunteet pelissä, eikä vaan olemista olemisen ilosta.... *hali*