19,912 posts, 996 pages, 8,089,642 views
Lansetti:
---
Minä olen.
---
Täällä ei voi olla tyytyväinen....
hyperventilaatio[b/]
Miksei? Tiedän monia, jotka eivät vaihtaisi nykyistä sinkkuiluaan seukkaamiseen. Riippuu kuitenkin jokaisen elämäntilanteesta, ja siitä, mikä nyt omalla kohdalla parhaalta tuntuu. Eivät kaikki sinkut suinkaan etsi itselleen vakituista tyttö/poikaystävää.
kilobitti:
---
Lansetti:
---
Pitemmällä tähtäimellä tarvis kyllä löytää joku, mut tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuuteeni...Aikansa kutakin*joo*
cheat:
---
kilobitti:
---
Lansetti:
---
Pitemmällä tähtäimellä tarvis kyllä löytää joku, mut tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuuteeni...Aikansa kutakin*joo*
---
Ennemmin täällä hieman vähemmän tyytyväisenä kun jossain sekundasuhteessa... ikinä en vois seurustella vaan seurustelun tähden koska se on kivempaa kun sinkkuilu *sars*jotkut tekee niin, olen kuullut.Mä aion sitkistellä täällä just niin kauan että napsahtaa kunnolla, sitten iloisin mielin siirryn tuonne toiselle puolelle, whenever is that.
Tizi:
---
cheat:
---
kilobitti:
---
Lansetti:
---
---
Ennemmin täällä hieman vähemmän tyytyväisenä kun jossain sekundasuhteessa... ikinä en vois seurustella vaan seurustelun tähden koska se on kivempaa kun sinkkuilu *sars*jotkut tekee niin, olen kuullut.Mä aion sitkistellä täällä just niin kauan että napsahtaa kunnolla, sitten iloisin mielin siirryn tuonne toiselle puolelle, whenever is that.
---
Mulla napsahti kunnolla, tuntui että kaikki menee hyvin, sitten se vaan tuli ja napsahti uudestaan.. ja kappas täällä ollaan taas.. ja voittaja fiilistä on nyt vaikea löytää.. Mut kyl se fiilis viel löytyy, jossei tänään niin sit joskus tulevaisuudessa...
Yrittänyttä ei laiteta
hallucinogen:
Tähän väliin sanon ,että vaikka toinen on paperilla just perfect niin jos se toinen ihminen ei viel jalkoja alta niin ei siitä voi mitään tullakaan, itselläni on tästä kokemusta
[HRD]ance:
Täällä ollaan vielä.. ja syvemmälle kuoppaan tunnun vaan joutuvani*eiei*
mikkihiiri:
Siis
Tarkoittaako toi nyt jotain yksipuolista ihastumista...
mikkihiiri:
---
hallucinogen:
Tähän väliin sanon ,että vaikka toinen on paperilla just perfect niin jos se toinen ihminen ei viel jalkoja alta niin ei siitä voi mitään tullakaan, itselläni on tästä kokemusta
---
Siis
Tarkoittaako toi nyt jotain yksipuolista ihastumista...
misjah:
---
MissyKiss:
Ja onnellinen?
---
parempi näin ku se että ois sellanen tyttö jota ei rakasta..
vaikka vois toi toinenki luukku olla kyl ihan kiva jos joskus sellasen ihanan naisen löytää..