SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,991 views

kilobitti

Posts: 2,419

#2601 • • kilobitti 1-2-3 techno

[Nuclear]:
Itse ihmettelen kun moni sinkku sanoo tyyliin ”Sit vasta alan seukkaa ku se mun unelmien prinssi tulee vastaan joka vie jalat alta samantien!”. Kuinka moni teistä uskoo tähän



Njoo, ei tuota tarvi kärjistää noin pahasti*nihkeilyä*. Ainakin omalla kohdalla; pystyn karsimaan kättelyssä helposti 90% potentiaalisista prinsessoista pois, koska kemiat ei vaan kolahda. Tiedä sitten onko tämä merkki tarkkuudesta, nirsoudesta vai puhtaasta typeryydestä*nauru*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2602 • • [Nuclear] el aprendiz

kilobitti:
Njoo, ei tuota tarvi kärjistää noin pahasti*nihkeilyä*. Ainakin omalla kohdalla; pystyn karsimaan kättelyssä helposti 90% potentiaalisista prinsessoista pois, koska kemiat ei vaan kolahda. Tiedä sitten onko tämä merkki tarkkuudesta, nirsoudesta vai puhtaasta typeryydestä*nauru*


Kenties merkki ihmisten erilaisuudesta (siinä voi olla niin tarkkuutta, nirsoutta kuin puhdasta typeryyttä). *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jaques

Posts: 1,390

#2603 • • Jaques HUGC / So Nice!
Onhan niitä vaikka kuinka monta tapaa tavata se oikea. Joskus tietää heti ensi kättelyssä että just hän on se oikea ilman että tarvitsee edes sanoa sanaakaan mutta joskus siihen menee hirveesti aikaa ennen kuin tunteet lyö pesarilla päähän ja yhtäkkiä huomaa että toi ihminen jonka olen tuntenut vaikka kuinka kauan on se oikea. ”Different strokes for different folks.”

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

cheat

Posts: 796

#2604 • • cheat
Lähinnä tarkotin tämän asian just niinkun Hallu sen ymmärsi, eli jos ei alussa heti kolahda kunnolla, en mä ainakaan pysty kehittelee mitään elämää suurempia tunteita myöhemminkään, siksi mä ehkä olen sinkku jatkuvasti. Mun mielestä ei kannata tehdä kompromisseja tässä asiassa, miks ihmeessä seukata jos ei oo kunnolla lovessa?*ding*
varmaan se unelmien prinssi tai prinsessa muuttuu ärsyttäväksi jossain vaiheessa, mutta hei, eikös tämä ole se syy miksi me ollaan täällä..?*uuh*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2605 • • [Nuclear] el aprendiz

cheat:
Mun mielestä ei kannata tehdä kompromisseja tässä asiassa, miks ihmeessä seukata jos ei oo kunnolla lovessa?*ding*


Koska rakkaus syntyy ajan kanssa, ei ensi silmäyksellä? Itse ainakin olen hyvin naiivi ensisilmäyksellä rakastumiseen, itse näkisin ihmisen joka näin kokee lähinnä helposti ihastuvana toisen ihmisen ulkonäköön (koska muuta et tuossa tilanteessa juuri tiedä).

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

cheat

Posts: 796

#2606 • • cheat

[Nuclear]:
---
cheat:
Mun mielestä ei kannata tehdä kompromisseja tässä asiassa, miks ihmeessä seukata jos ei oo kunnolla lovessa?*ding*
---

Koska rakkaus syntyy ajan kanssa, ei ensi silmäyksellä? Itse ainakin olen hyvin naiivi ensisilmäyksellä rakastumiseen, itse näkisin ihmisen joka näin kokee lähinnä helposti ihastuvana toisen ihmisen ulkonäköön (koska muuta et tuossa tilanteessa juuri tiedä).



Siis...missä tilanteessa en muuta tiedä?
Ei kukaan ole puhunut mistään rakkaudesta ensisilmäyksellä...vaan yleensä siitä kohtaako kemiat...eli ton sun teorian mukaan sä voisit alkaa seurustelemaan ihan kenen tahansa kanssa koska on mahdollista että rakkaus tulee myöhemmin...*pilkunviilaus*
Mulle seurustelun aloittaminen on pitkä prosessi, tässä yhteydessä oli ehkä väärin puhua seurustelusta, ehkä deittailusta...tai siis että alkaa säännöllisemmin deittailla...kyllä aika paljon voi ihmisestä sanoa ensitapaamisen perusteella, kolahtaako vai ei. En mä jatka tapailemista sellasen ihmisen kanssa joka ei yksinkertaisesti ole alkuunkaan sellanen mitä haen, saati alotan seurustelua.*piis*
ja btw, kun otit puheeksi, ulkonäkö on tietyssä mielessä mulle tärkeä, mutta kehenkään en vielä tänä päivänä ole sen perusteella ihastunut.*hymy*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2607 • • [Nuclear] el aprendiz

cheat:
Siis...missä tilanteessa en muuta tiedä?
Ei kukaan ole puhunut mistään rakkaudesta ensisilmäyksellä...vaan yleensä siitä kohtaako kemiat...eli ton sun teorian mukaan sä voisit alkaa seurustelemaan ihan kenen tahansa kanssa koska on mahdollista että rakkaus tulee myöhemmin...*pilkunviilaus*
Mulle seurustelun aloittaminen on pitkä prosessi, tässä yhteydessä oli ehkä väärin puhua seurustelusta, ehkä deittailusta...tai siis että alkaa säännöllisemmin deittailla...kyllä aika paljon voi ihmisestä sanoa ensitapaamisen perusteella, kolahtaako vai ei. En mä jatka tapailemista sellasen ihmisen kanssa joka ei yksinkertaisesti ole alkuunkaan sellanen mitä haen, saati alotan seurustelua.*piis*
ja btw, kun otit puheeksi, ulkonäkö on tietyssä mielessä mulle tärkeä, mutta kehenkään en vielä tänä päivänä ole sen perusteella ihastunut.*hymy*


Niin no joo, puhuin ekaks ja nyt hieman eri asiasta ku luin uudestaan, vanhuus tulee ja niin dementiakin. *vink* Olen siis aika naiivi sen suhteen, että seurustelun aloittamiseksi kumppanin täytyy antaa ”täydellinen” kuva muutamalla ekalla tapaamiskerralla. Näin ite tulkitsin muutamien henkilöiden viestit tuolla aikaisemmin. Ja mitä sun teorias mun seurustelun aloittamisesta, paljon sitä pilkkua viilasitkin. Mun mielestä ihminen josta olet kiinnostunut ei tarvitse omata täydellisiä ominaisuuksia vaan niitä pystyy kehittämään molempien tahtoamaan suuntaan suhteen aikana (= suhteen kehittyminen), molemmat lähestyy toisiaan. Toki voi odottaa aina ajattelemalla ”En mä ton kanssa ala seukkaa ku ollaan pikkasen eri mieltä ja varmasti löydän paremman”. Ite uskon aika vahvasti, että aina löytää parempaa, kyse on enää siitä mihin sitä itse tyytyy. Ostan normaalin perheauton, ostettuani pidän sitä täydellisenä, ohi ajaa Ferrari: ”Hei tää mun on ihan p*ska, mä haluun tollasen!”.

Ja mitä ulkonäöstä, itse koen, että ulkonäköön on kutakuinkin helppo ihastua, sisältöön rakastutaan (kuten joku taisi tossa juuri pari viestiä aiemmin mainita [tai sitten oli kaunis nainen topikissa]).

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#2608 • • hallucinogen Edain

[Nuclear]:
Koska rakkaus syntyy ajan kanssa, ei ensi silmäyksellä? Itse ainakin olen hyvin naiivi ensisilmäyksellä rakastumiseen, itse näkisin ihmisen joka näin kokee lähinnä helposti ihastuvana toisen ihmisen ulkonäköön (koska muuta et tuossa tilanteessa juuri tiedä).



Rakkaus syntyy ajan kanssa mutta ei se ainakaan omalla kohdallani synny ilman ihastumista ja jollei se ihastuminen ole jo alussa tarpeeksi voimakas niin on turha edes yrittää.

--
pikku-*possu*

Avatar
#2609 • • Taika Guest

hallucinogen:
Rakkaus syntyy ajan kanssa mutta ei se ainakaan omalla kohdallani synny ilman ihastumista ja jollei se ihastuminen ole jo alussa tarpeeksi voimakas niin on turha edes yrittää.


Juuri näin..*joo*
-P

Posts: 4,972

#2610 • • -P
mitäs tänne kuuluilee? *pahis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2611 • • [Nuclear] el aprendiz

hallucinogen:
Rakkaus syntyy ajan kanssa mutta ei se ainakaan omalla kohdallani synny ilman ihastumista ja jollei se ihastuminen ole jo alussa tarpeeksi voimakas niin on turha edes yrittää.


Joillakin varmasti näinkin. Ite oon vaan nähny niin paljon enemmän välirikkoja sellaisissa suhteissa missä on alussa oltu ihan in lööv ja sit ku vähän aikaa ollaan eletty ja se arki alkanut syntymään, niin sit on erimielisyydetkin ja sit on laitettu poikki. Omakohtaista kokemusta myös jonnin verran. Ite lähen ainakin pikkasen sukkasillaan tutustumaan enkä laita odotuksia tähtitieteelliselle tasolle.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#2612 • • hallucinogen Edain

[Nuclear]:
Ite lähen ainakin pikkasen sukkasillaan tutustumaan enkä laita odotuksia tähtitieteelliselle tasolle.



No enhän mä puhunut mitään odotuksien laittamisesta mihinkään järjettömiin mittasuhteisiin vaan se on se käsittämätön ihastumisen tunne(perhoset masussa) *hih* tai mitä nyt sit onkaan kun en oo sitä enään pariin vuoteen tuntenu *uuh*

--
pikku-*possu*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2613 • • [Nuclear] el aprendiz

hallucinogen:
No enhän mä puhunut mitään odotuksien laittamisesta mihinkään järjettömiin mittasuhteisiin vaan se on se käsittämätön ihastumisen tunne(perhoset masussa) *hih* tai mitä nyt sit onkaan kun en oo sitä enään pariin vuoteen tuntenu *uuh*


Joo no sanoin turhan karrikoidusti, yleensä vaan kun niitä perhosia alkaa tulemaan mahaan, niin silloin on myös odotuksia suhteesta suht paljon, näin ainakin mulla. Sit taasen joutunu pettymään menneisyydessä, niin eipä niitä perhosia enää samalla tavalla siellä pörräile kun tapaa jonkun.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#2614 • • hallucinogen Edain

membrane:
mulla ei o sitten ala-asteen tota ”perhos” tunnetta ollu *iihhih*, saattaa olla ettei sitä salli itelleen, q elämän monet kriisit ja kolhut turruttaa tunteet ja sitä tulee kyyniseksi.
ei uskalla antaa mennä täysii... :(



Oiskohan itselläkin joku itsesuojelumekanismi päällä kun joskus tullu siipeen enemmän kun tarpeeksi mut toisaalta vois kyllä antaa mennä koska jos ei pelaa niin ei voi voittaa *iloinen*

--
pikku-*possu*

kuu

Posts: 1,174

#2615 • • kuu tyttttö
Mulla perhosia on masussa harva se päivä.. *plur* Olen sellainen hassu ihastuja. Ois se ihan kiva, jos joku minuunkin pihkaantuisi. *iihhih*

--
köh köh

cheat

Posts: 796

#2616 • • cheat
Mä en muista koska mulla olis viimeks ollu perhosia masussa ihastumisen takia...ei oo tullu semmosta, oishan se kiva, mutta mä en kyllä kans laske suhdetta vaan niitten perhosten varaan...mä en jaksa mitään sekundasuhteita enää, kai mä olen naivii ja tätä menoa kudon liian isoja villasukkia yksikseni vanhapiika-keinutuolissani mutta...toivon että ikä tois tullessaan jotain järkeä tähän hommaan...jos jostain löytyis semmonen mies, jonka kanssa arki olis kivaa, olis tasa-arvoinen suhde, molemminpuolinen kunnioitus ja luottamus...se olis buoeno.eniten mä varmaan kaipaan suhteelta sitä että se toinen todella tuntis mut, että sillä olis sitä kiinnostusta ottaa selvää kuka mä olen eikä pelkästään loputonta hauskanpitoa ja säätöä vaan sitä hyvää arkea...ja kun se ihminen sais mut vielä nauramaan...*pihkassa*
näitä ei vaan liiemmin ole.parempi käydä terotteleen sukkapuikkoja.*uuh*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Progress

Posts: 955

#2617 • • Progress

cheat:
Mä en muista koska mulla olis viimeks ollu perhosia masussa ihastumisen takia...ei oo tullu semmosta, oishan se kiva, mutta mä en kyllä kans laske suhdetta vaan niitten perhosten varaan...mä en jaksa mitään sekundasuhteita enää, kai mä olen naivii ja tätä menoa kudon liian isoja villasukkia yksikseni vanhapiika-keinutuolissani mutta...toivon että ikä tois tullessaan jotain järkeä tähän hommaan...jos jostain löytyis semmonen mies, jonka kanssa arki olis kivaa, olis tasa-arvoinen suhde, molemminpuolinen kunnioitus ja luottamus...se olis buoeno.eniten mä varmaan kaipaan suhteelta sitä että se toinen todella tuntis mut, että sillä olis sitä kiinnostusta ottaa selvää kuka mä olen eikä pelkästään loputonta hauskanpitoa ja säätöä vaan sitä hyvää arkea...ja kun se ihminen sais mut vielä nauramaan...*pihkassa*
näitä ei vaan liiemmin ole.parempi käydä terotteleen sukkapuikkoja.*uuh*



Heh, juu, terottele vaa..mut älä liian terävix...Kato se mies sit voi terotella ne loppuun.*vink*
Kyl noin ihqulla hymyllä varustettu immeinen löytää miehen ja saa sellasen, kun vaan sormia napsauttaa. *hymy*
Tollanen suhde, mistä haaveilit, on aika unelma...joskus on tullu koettuu toikin ja toiv. viel joskus uudellee. *hymy*

ISO *hali* ja onnea bongailuun!!! *sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

misjah

Posts: 3,373

#2618 • • misjah Team Sika

MissyKiss:
Minkäslainen tyttö se sitten pitäis olla, että sunkin sinkkupäivät on ohi?
Ja joo, samaa mieltä, kyllä sen pitää olla sitten aitoa, ja
oikeat tunteet pelissä, eikä vaan olemista olemisen ilosta.... *hali*


sittenhän sen näkee ku sellanen joskus eteen kävelee ja menee ihan sanattomaksi.. vaikee vaan sanoo et millanen sen pitäis olla.. kyllähän sitä alux ulkokuoreen ihastuu ja sit vasta alkaa sisäisen kauneuden katsominen..*plur*

--
www.team*possu*.tk

Amma

Posts: 2,383

#2620 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Dj Jaques:
Onhan niitä vaikka kuinka monta tapaa tavata se oikea. Joskus tietää heti ensi kättelyssä että just hän on se oikea ilman että tarvitsee edes sanoa sanaakaan mutta joskus siihen menee hirveesti aikaa ennen kuin tunteet lyö pesarilla päähän ja yhtäkkiä huomaa että toi ihminen jonka olen tuntenut vaikka kuinka kauan on se oikea. ”Different strokes for different folks.”


Eiks ”se oikea” ole se, jonka kanssa viettää loppuelämänsä? Että sellanen tulee vaan kerran eläessä vastaan ja että sitä ei ole tavannut, jos on sinkkuluukussa? Vai? Matti Nykäsellä vois olla eriävä mielipide tähän...*iihhih*

No juuh. Yleensä ihastun salamaniskusta, menetän sydämeni ja maailma menee ihan sekasin. Sitten vasta hetken kuluttua tajuan että ei hitto, eihän tää homma vois mitenkään toimia. Mutta tätä tajuamista edeltää se, että ihastuminen on ykspuolista ja että särjen sydämeni enempi tahi vähempi pahasti. Siis varsin helppoa ja näppärää. *nyyh*

Tällä hetkellä on ensimmäistä kertaa eläessäni tapahtumassa tämä ystävyyden syventyminen joksikin vielä merkityksellisemmäksi. Mutta sinkkuluukkuun kuulun silti. *hih*

--
*etsiskel*