SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,706 views

Avatar
#3521 • • Equalizer Guest
*hih*
Avatar
#3522 • • mc emilia Guest
täällä oli viimeksikin kivaa, joten taidan palata tänne! *hih*
ja uutena mottona, miehet on pepusta..siksi teenkin oman!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3523 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mc emilia:
täällä oli viimeksikin kivaa, joten taidan palata tänne! *hih*
ja uutena mottona, miehet on pepusta..siksi teenkin oman!



Oikea asenne Emilia!!!! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#3524 • • mc emilia Guest
kiits viola! on uskomattoman mahtava tajuta piiiiitkästä aikaa, et oon vihdoin onnellinen. *sydän*
styrOx

Posts: 485

#3525 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!

mc emilia:
täällä oli viimeksikin kivaa, joten taidan palata tänne! *hih*
ja uutena mottona, miehet on pepusta..siksi teenkin oman!



puusta vai?*nauru* mä kans oo ajatellu tehä oman naisen

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

artturi

Posts: 446

#3526 • • artturi
sinkkuna on hyvä olla..
Väne

Posts: 139

#3527 • • Väne asennewamma

Raoul Duke:

alkaako vituttamaan jo, vai onko vieläkin hauskaa olla sinkku? *juonittel*



Kyllä tää alkaa jo aika pahasti puulta maistumaan. *uuh*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Avatar
#3528 • • mc emilia Guest

styrOX:
puusta vai?*nauru* mä kans oo ajatellu tehä oman naisen



mistäköhän ne pienet pojat ja tytöt on tehty? *nauru* pienet pojat tais olla sammakoista ja muusta sellasesta.
styrOx

Posts: 485

#3529 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
mistäköhän ne pienet pojat ja tytöt on tehty? *nauru* pienet pojat tais olla sammakoista ja muusta sellasesta.
[/quote]

Toisaalta kyllä kaikki naiset on tehty hunajasta. Ja minä pikku puh pidän hunajasta. Puusta saa tikkuja kieleen*nauru*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

ella_

Posts: 1,329

#3530 • • ella_

mc emilia:

mistäköhän ne pienet pojat ja tytöt on tehty? *nauru* pienet pojat tais olla sammakoista ja muusta sellasesta.



what are little girls made of? - of sugar and spice and all things nice

what are little boys made of? - of jotain and snails and puppydog tails


\o/ long live kindergarten :DD

--
Elementary, my dear.

Avatar
#3531 • • sakk303 Guest

styrOX:
---
mc emilia:
täällä oli viimeksikin kivaa, joten taidan palata tänne! *hih*
ja uutena mottona, miehet on pepusta..siksi teenkin oman!

---


puusta vai?*nauru* mä kans oo ajatellu tehä oman naisen



mulla on kanssa semmonen puhallettava akkeli mutta eihän se perhana puhu sanaakaan eikä se osaa tiskata.
noena

Posts: 3,138

#3532 • • noena first breath after coma

Astaroth:
---
aerasi:
Mikä se juttu on, että kun iskee silmänsä johonkin ”saaliiseen” (*nauru*) niin käykin sillä lailla että rupeaa niitä toisiakin ”saaliita” ilmestymään ja ne sitten torjuu alitajuntaisesti koska haluaa sen ensimmäisen? *justjoo* meni vähän ohi mullakin.. *taputapu*

---

Itse asiassa mä ymmärsin sua täydellisesti. Näin mulla on aina: Kun alkaa seurustelemaan, niin kaikki exät rupeavat soittelemaan, muijat jotka on joskus tavannu alkaa tekstailemaan jne.

Mikä siinä oikein on, että tällaista alkaa aina tapahtua kun ei pitäisi...?!*hmph*



ajoitus ihmiset, ajoitus! *nauru*
Ja sellaistakin tapahtuu että moni rupeaa soittamaan ja että haluavat tavata ja yht äkkiä huomaat että olisi monta muuta ketkä sut huolisi mutta ei se kenet itse haluisit? eikös sitä pitäisi olla silmät avoinna, eikä kulkea kuin joku vetojuhta laput silmillä? *hahjust* tapahtuuko muille. . .? *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Cassu

Posts: 634

#3533 • • Cassu Vieras omassa elämässä
siis mul on aina ton ajoituksen kanssa ongelmia....mut ei mulle kukaan perään soittele....mut ei pidä ottaa itseensä...kyl se oikeanlainen tyyppi tulee vastaan sit kun tulee.......
Mut nyt uhrataan aika uralle ja ystäville....eli ollaan niiiiiin vaikeasti tavoitettavissa ettei ehdi soitella takaisin kun on muka niin kiire...mut mulle pitää löytää sellanen ymmärtäväinen tyttö.....muttei niitä joka kannon alta löydy.....mut mä yritän hioa tota ajoitustani kohdalleen ni ehkä törmättäis päämme yhteen kun ei katsota eteemme ja olisimme nostamasssa samaa kantoa ylös.....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

P|astic

Posts: 249

#3534 • • P|astic
haluisko joku antaa mulle vähä rakkautta?*hali*

Tai vaikka vähä enemmänkin

--
Naturalbornloverman

KaveriTavara

Posts: 440

#3535 • • KaveriTavara pyryharakka
ehkä olen valmis ihastumaan, ehkä olen valmis rakstumaan, ehkä olen valmis luottamaan, ehkä olen valmis tutustumaan ja uskomaan että rakkaus on muutakin kuin valheita ja petoksia.

--
hyvässä lihassa ei harmita

Avatar
#3536 • • seagt Guest
aika valmistautunu tahan :((
1975

Posts: 13

#3537 • • 1975

La Petite:
Täällähän mäkin palloilen edelleen...
ja oon alkanu yllättäen viihtyä, tai ehkä mä oon täällä siks ku oon nirppanokka stadilainen *vink* *nauru*

*iihhih*



Mukana ollaan!
Avatar
#3538 • • bLobo Guest

mikkihiiri:
---
bLobo:

Tein just selibaattipäätöksen.
---

Hullu! Viet kaiken ilon sinkkuilusta ja jätät kaiken kehnon kuten yksinäisyyden ja ahdistuneisuuden..



Nojoo.. se päätös kesti 24 tuntia. Mut hei, eihän se ookaa mikään aikaan sidottu juttu;)
T-rex

Posts: 262

#3539 • • T-rex ku(i)va tomaatti

P|astic:
haluisko joku antaa mulle vähä rakkautta?*hali*

Tai vaikka vähä enemmänkin



*hali* *pus* *hali* ihan vähän vaan *hymy*

Ja jos jollain on liikaa rakkautta, niin otan mielelläni hellyydenosoituksia vastaan *hymy*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Keniro

Posts: 369

#3540 • • Keniro
Mä oon tyytyväinen että en oo sinkku, kun on oma kulta kainalossa on turvallinen ja hyvä olo *blush*