SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,824,098 views

Pätkis

Posts: 1,038

#3561 • • Pätkis Pikkis

Amma:
---
hallucinogen:
Ois se kyllä kiva jos ois joku kiva typy jonka kanssa kieriä vähän nurmikolla

yusu::
Olishan se kiva et ei olis yksin, ku on kesä ja kaikkee.. *vinkvinkläähpuuh* ;-)

kiiki:
yhdyn edellisiin...

---


No mut eiks tää homma oo sitten tällä selvä: 1 + 2 = te 3?! *justjoo**iloinen*


ja 1+1 on ME? oliskin noin yksioikoista... *hmph*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Cassu

Posts: 634

#3562 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Kyl se noin menee.....yksinkertaisesti....et jatketaan suunnitelmii kuinka valloittaa jonkun sydän nykyajan keinoilla...*vink* *nauru* *iloinen*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

kiiki

Posts: 491

#3563 • • kiiki hankala

Amma:
---

No mut eiks tää homma oo sitten tällä selvä: 1 + 2 = te 3?! *justjoo**iloinen*



nonni, ratkeshan tämäkin. lähetään pojat kieriskelemään nurmikolle! *joo* *iihhih*
Coon--

Posts: 640

#3564 • • Coon-- 5,2 mmol/l
kinkku, ja niin pirun ahdistunut...

...tai sitten en. Menen tulen ja olen, eikä ole kokoaikaa joku komentamassa tai tappelemassa mustasukkaisuuden riivaamana *hih*

toisinaan kaipaan ehkä jotakin... syvällisempää, vakavampaa ja varmempaa... well time will tell...

[muokattu 5.5.2004 22:48]
-P

Posts: 4,972

#3565 • • -P
Moni ei kyl tajua miten hyvältä täällä pysyminen tuntuu. Et ole tilivelvollinen kellekään, pystyt vapaasti tekemään asioita ilman että kukaan itkisi tekemisiäsi yms. En suosittele kellekään päätäpahkaan ryhtymään mihinkään vaan aluksi frendi -> ystävä ja sitten vasta jos edes enää haluat mitään kyseisen ihmisen kanssa. On kivaa jos on todella loistavia ystäviä (he/she) joiden kanssa olemisesta nautit ja pidät. Tutustut siihen ihmiseen pidemmän aikaa ja sitten jotain tulee jos on tullakseen

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#3566 • • astaroth Guest
Mä lähden menee täältä...*jiihaa*
Skrapa

Posts: 157

#3567 • • Skrapa
Liian kaun ollu sinkkuna, kyl sitä aina välil viikoks pääsee pois mut sit takas... No kesä fiilikset/bileet/rannat nii kyl joku kainaloon pidemmäksikin aikaa toivottavast löytyy. :)

--
No more pain, I'm floating away..

styrOx

Posts: 485

#3568 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
pitäsköhän järjestää jotku sinkku bileet tai jotain tämän tapaista kun toi kesäkin tulee

yksinhän vaan on tyhmää olla!!!

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

ella_

Posts: 1,329

#3569 • • ella_

styrOX:
pitäsköhän järjestää jotku sinkku bileet tai jotain tämän tapaista kun toi kesäkin tulee



eikö sellaset ole jotenkin vaivauttavia?

--
Elementary, my dear.

kAiStA

Posts: 229

#3570 • • kAiStA
Voi itku ja hammastenkiristys, tässä nyt neljättä kuukautta oon sinkkuna ja kesäheilaa mieli tekisi, mutta syksyllä muutto Helsinkiin enkä ole kaukorakkausihmisiä... *huoh* Täytyy ettiä joku halinalle jostain kesäksi, mutta yleensä siinä tuppaa vaan jonkun sydän murenemaan eron hetkellä... *hali* *nyyh*. Pahinta vielä se että entinen sattuu olemaan samassa kaveriporukassa ja pyörimme usein samassa porukassa. Ei o helppoo.

--
Let the music be your only God..

Avatar
#3571 • • niomic Guest

ella_:
---
styrOX:
pitäsköhän järjestää jotku sinkku bileet tai jotain tämän tapaista kun toi kesäkin tulee


---


eikö sellaset ole jotenkin vaivauttavia?



Yleensä se vaivautuneisuus johtuu ennakkoasenteista ja -asennoitumisesta.

Kutsutaan porukkaa, ei kerrota, pelataan peleij, sammutetaan valot <3

Tommonen toimi ainaki viidennel luokal ihan mahtavasti, miksei nyt?
Avatar
#3572 • • jesus Guest

kAiStA:
Pahinta vielä se että entinen sattuu olemaan samassa kaveriporukassa ja pyörimme usein samassa porukassa. Ei o helppoo.



Onpa. Ainaski mulla ja mun exällä. En näe mitään syytä kaivella vanhoja riitoja, kun voi olla ihan kavereita.
Tää nyt riippuu ihan ihmisestä kyllä.
Amma

Posts: 2,383

#3573 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

styrOX:
pitäsköhän järjestää jotku sinkku bileet tai jotain tämän tapaista kun toi kesäkin tulee


-xx- järkkäs sellaset joskus viime syksynä.. Kivaa oli, vaikkei vissiin hirveesti muodostunukaan uusia pareja.
Periaatteessa on ollu pienen pientä ajatusta ilmassa, josko yrittäs järkätä sinkkubileet nimikkeellä ”Kesäheila-bileet”..
Mut jos joku muu ehtii ensin, niin siitä vaan. *joo* Tai sitten pidetään monet bileet. *aplodit*

--
*etsiskel*

hallucinogen

Posts: 8,190

#3574 • • hallucinogen Edain
Joo vaikka sinkkubileissä ei pareja muodostunutkaan(mä muuten pääsin pussaileen pussauskoppiin hähähäää) niin silloin kyl tuli kasa uusia frendejä ja oli kyl tosi hauskaa *iloinen*

--
pikku-*possu*

styrOx

Posts: 485

#3575 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
No nii eiköhän järjestetä pileet sitten kuka haluu veto vastuun....

mä oon ainakin messissä, vaikka myös järkkäämässä

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party &#039;till you die... I stick to my style!

lostgone

Posts: 2,493

#3576 • • lostgone

styrOX:
No nii eiköhän järjestetä pileet sitten kuka haluu veto vastuun....

mä oon ainakin messissä, vaikka myös järkkäämässä


Mä en viimex ehtin mukaan,joten jos tässä tulee jokin uusintaotto, ni hyvissä ajoin tietoa..pääsen nurkkaan murjottamaan*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

N`hrive

Posts: 17

#3577 • • N`hrive
Yarr... Sinkkuluukku, en irl haluis nähä ton nimistä kämppää mut kai täällä ny hetken viihtyy *vink*

--
\"Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole niin tärkeää."\

Uhuu

Posts: 844

#3578 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
hei, mä kans haluun sinkkubileet...
voin sit tulla nipisteleen nuoria poikia ja herättään vanhana tätinä pahennusta =)

-sinkkukinkkuuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

N`hrive

Posts: 17

#3579 • • N`hrive
Mua saa nipistellä! *jiihaa* Erityisesti vähä vanhemmat, tahtoo joo!

--
\"Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole niin tärkeää."\

Uhuu

Posts: 844

#3580 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

N`hrive:
Mua saa nipistellä! *jiihaa* Erityisesti vähä vanhemmat, tahtoo joo!



Jee jee!!! =)

-onmeillähauskatätituotätiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"