SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,216 views

Orfeus

Posts: 5,872

#3501 • • Orfeus

styrOX:
jaa kai munkin täytyy tänne nyt sit ilmoittautua....

mut onneks kesä on tulossa hauskaa on ainaski tiedossa


Mäki voisin ilmottautuu*jiihaa*
Uhuu

Posts: 844

#3502 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

a:

Vihjailetsä .)



pitäähänsitävähän ;)

-vinkuhuuvinksinvonksin

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Jna

Posts: 613

#3503 • • Jna

Howdy:
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa *nauru*



Kyllä kestää.*sydän*
T: 2 1/2 vuotta yhdessä
Avatar
#3504 • • astaroth Guest

aerasi:
Mikä se juttu on, että kun iskee silmänsä johonkin ”saaliiseen” (*nauru*) niin käykin sillä lailla että rupeaa niitä toisiakin ”saaliita” ilmestymään ja ne sitten torjuu alitajuntaisesti koska haluaa sen ensimmäisen? *justjoo* meni vähän ohi mullakin.. *taputapu*


Itse asiassa mä ymmärsin sua täydellisesti. Näin mulla on aina: Kun alkaa seurustelemaan, niin kaikki exät rupeavat soittelemaan, muijat jotka on joskus tavannu alkaa tekstailemaan jne.

Mikä siinä oikein on, että tällaista alkaa aina tapahtua kun ei pitäisi...?!*hmph*
Howdy

Posts: 7,955

#3505 • • Howdy Oldie

Roger Roger:
---
Howdy:
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa *nauru*

---

Ehkä ne vois toimia, jos oltais sokeita. Mun mielestä porukka katsoo liikaa siihen ulkonäköön *toruu*



Joo totta .. ei sen ulkonäön kanssa todellakaan eletä .. vaan sen luonteen ..

--
Käpy vailla vertaa

limE

Posts: 149

#3506 • • limE sex is my fuel
Mä voisin poistua tältä alueelta nyt... Tiedän kans toisen joka vois...*plur*

--
Rahalla saa ja taksilla kotiin...

Jussi Soro

Posts: 6,385

#3507 • • Jussi Soro choon!

Astaroth:
Itse asiassa mä ymmärsin sua täydellisesti. Näin mulla on aina: Kun alkaa seurustelemaan, niin kaikki exät rupeavat soittelemaan, muijat jotka on joskus tavannu alkaa tekstailemaan jne.

Mikä siinä oikein on, että tällaista alkaa aina tapahtua kun ei pitäisi...?!*hmph*


Ja ennenkaikkea, mihin ne katoo aina sillon kun on ite vapaa :)
vaavu

Posts: 1,324

#3508 • • vaavu vara-vana

Howdy:
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa *nauru*



Joskus kestää, joskus ei. Nimim. pokasin Illuista itselleni miehen 4,5 vuotta sitten. :)
Avatar
#3509 • • cuing Guest
Oon ollut reilut vuoden sinkkuna.
Rupee jo vituttamaan...
nibes

Posts: 165

#3510 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
en mä haluakkaan viihtyä täällä kauaa.*uuh*
niin tylsää..pakkO kOhta saada jOtain aikaiseksi!!*juonittel**joo*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

La Petite

Posts: 1,160

#3511 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Täällähän mäkin palloilen edelleen...
ja oon alkanu yllättäen viihtyä, tai ehkä mä oon täällä siks ku oon nirppanokka stadilainen *vink* *nauru*

*iihhih*

--
Rem tene, verba seqventur

Raoul Duke

Posts: 42

#3512 • • Raoul Duke Tarkoitus Pyhittää Keinot

>Lucid:
Jammailija:


---
Täs ois yx bilemies otettavax - napatkaa mut *pahis*
---


Ettäs kehtaat *släp*

*nauru*

juuu..aika namu *sydän*
Avatar
#3513 • • sakk303 Guest
Joooooh, täällä yhä *ding*
Laskeskelin tossa huvikseni minkä verran on nyt tullut sinkkuiltua putkeen, eli paljonko on aikaa edellisestä vakavasta surustelusuhteesta :
1341 päivää, 22 tuntia, 6 minuuttia ja 27 sekuntia ja koko ajan enemmän.. *hih*

jaa no mikskähän toi sit piti ees laskee..no emmä tiedä..ehdin tossa laskutoimitusta kaavaillessani vaan kelailla että on siinä sitten kaikkea lyhytaikaisempaa paskaa saanut kestää..tai no onhan siitä saanut aika ajoin nauttiakin, mutta taas vahvistuivat tunteet siitä että enää ei sinkkusähläys jaksa napata, tahdon vain olla jonkun hoikanpuoleinen halinalle *plur*

mut enpäs kitise enempää, eiköhän toi jostain tuolta putkahda, vielä, joskus. meikä ei ruinaa *iihhih*

1341 päivää, 22 tuntia, 9 minuuttia ja 59 sekuntia.
Howdy

Posts: 7,955

#3514 • • Howdy Oldie

vaavu:
---
Howdy:
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa *nauru*

---


Joskus kestää, joskus ei. Nimim. pokasin Illuista itselleni miehen 4,5 vuotta sitten. :)




Hienoa *joo* mutta luulen että noin pitkään yhdessä olleita on aikamoinen vähemmistö .. ihme jos vuodenkin suurin osa malttaa olla .. mutta mitäs tuosta .. ei se mulle kuulu .. eikä täs ole itsellä mennyt paljon sen paremmin *nauru*

[muokattu 27.4.2004 01:12]

--
Käpy vailla vertaa

p3T0

Posts: 386

#3515 • • p3T0 häslä
alkaa joo tympiä jo pikkuhiljaa.. :(
:D

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

skasi

Posts: 161

#3516 • • skasi
Minäkin oon taas väliks tääl. Luulin jo pääseväni pois mut sit tyttö hajoitti oikesti kaikki ajatukseni..

Nooh, olen toivottavasti päässyt siitä yli. Elämä jatkuu..

Tykkään teistä kaikki ihanat tytöt..=)

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Avatar
#3517 • • astaroth Guest

JussiS:
Ja ennenkaikkea, mihin ne katoo aina sillon kun on ite vapaa :)


Sanopa muuta! Nyt vain neidit kaikki käymään kännykästä sinkkujätkien puhelinnumeroita läpi ja piristämään heidän elämäänsä.*plur* Jospa vaikka mullekin soittaisi joku kohta...*taputapu*
Raoul Duke

Posts: 42

#3518 • • Raoul Duke Tarkoitus Pyhittää Keinot
heheheh mä seurustelin jonkuu kolme vuotta, vihdoin sinkku *pahis*
Väne

Posts: 139

#3519 • • Väne asennewamma

Raoul Duke:
heheheh mä seurustelin jonkuu kolme vuotta, vihdoin sinkku *pahis*



Jaa... no, mä oon kohta ollut ton 3v sinkkuna. *igor*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Raoul Duke

Posts: 42

#3520 • • Raoul Duke Tarkoitus Pyhittää Keinot

Väne:
---
Raoul Duke:
heheheh mä seurustelin jonkuu kolme vuotta, vihdoin sinkku *pahis*

---


Jaa... no, mä oon kohta ollut ton 3v sinkkuna. *igor*

alkaako vituttamaan jo, vai onko vieläkin hauskaa olla sinkku? *juonittel*