SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,252 views

domi

Posts: 7,069

#3481 • • domi Työn sankari.

typ0:
---
DominikH:
---
typ0:
paskat sanon mina...
joskus hulluudessani kavin sanomassa etta sinkkuilu on iha jees... thoh... haluun naiseeeen!!!!!! sellasen sulosen kivan mukavan pehmeen tyttosen tuohon kainaloon... onko liikaa vaadittu!!! *nyyh*

---

Tuo sieltä itelles, ja samalla mullekkin ........*blush*

Alkaa vituttaa tää sinkkuilu*nyyh*

---


nii kai sita pitas rekkalastillinen halukkaita aasialaisia tuua... mut hemmetti ku ei naakaa tajua elamasta sitte yhtaa mitaa... opiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskelu sit ku on valmistuttu mennaan kiirella tyo elamaan etta voidaan elattaa vanhemmat.. aika loistavaa *hahjust* *kivatsulle*

mut todella... tuntuu se olevan liikaa vaadittu.. mites ois alkoholisoitunu juoppo teinipissis jostain aseman nurkalta?



Niitä on täällä liikaakin :)
nina¤

Posts: 364

#3482 • • nina¤ -eläinlaps
Jammailija:

Täs ois yx bilemies otettavax - napatkaa mut *pahis*



Ettäs kehtaat *släp*

*nauru*

--
..for me to POOP ON..

inorbit

Posts: 23

#3483 • • inorbit Big Daddy
Täynnä on pian 200 sivua sinkkujen \'vuodatusta\'... luulisi jo kohta jonkinlaista pariutumista tapahtuvan Klubituksen sisällä. *plur*

Vai päteekö täälläkin vanha sääntö ”kuormasta ei syödä”? *nauru*

[muokattu 22.4.2004 16:39]

--
Learning music by reading about it is like making love by mail.

Howdy

Posts: 7,955

#3484 • • Howdy Oldie
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3485 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Jammailija:
Täs ois yx bilemies otettavax - napatkaa mut*pahis*



Mut..mitenkäs se meidän juttu menikään??!! *vink* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Roger Roger

Posts: 3,372

#3486 • • Roger Roger Kentti

Howdy:
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa *nauru*


Ehkä ne vois toimia, jos oltais sokeita. Mun mielestä porukka katsoo liikaa siihen ulkonäköön *toruu*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3487 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Nyt kun kevät taas tekee tuloaan ja kesä kurkkii jo kulman takaa..Niin olen erittäin onnellinen, että olen sinkkuna!! *joo* Mikäs sen mukavampaa kuin viettää kesää ihanien ystävien kanssa. Tietenkään en sulje kesäheilaa pois..Mutta luulen etten sellaista tarvitse.. Syliin pääsee kuitenkin aina tarvittaessa.. Niin että nautitaas sinkut olostamme ja iki-ihanasta tulevasta kesästä!! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Howdy

Posts: 7,955

#3488 • • Howdy Oldie

nibes:
se On kumma juttu että sillOin kun seurustelee ”tOsissaan”, niin Olis menOO vaikka muille jakaa. mutta sitten kun pitkä ja piinaava suhde On Ohi..kaikki On hävinny ku pieru saharaan!*hmph*
eli ilmeisesti sitä On vain keskityttävä itseensä.
seurustelua en tOdellakaan ikävöi, haluun pysyä tällä puOlella pitkään.*jiihaa*



No jaa en mä tiedä .. eipä meikällä ole ainakaan ollu vientiä seurustellessa .. *nauru* kai mä oon sit niin perkeleen ruma vanha pieru ettei ketää kiinnosta *nauru**iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

Orfeus

Posts: 5,872

#3489 • • Orfeus

Howdy:
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa *nauru*


Toisaalta luulis että natsais hyvinkin kun ei tulis ainakaan kiistaa viikonloppu menoista tai Justin Timberlake vs. Proteus taistoo?
Etya

Posts: 35

#3490 • • Etya

Viola81:
Nyt kun kevät taas tekee tuloaan ja kesä kurkkii jo kulman takaa..Niin olen erittäin onnellinen, että olen sinkkuna!! *joo* Mikäs sen mukavampaa kuin viettää kesää ihanien ystävien kanssa. Tietenkään en sulje kesäheilaa pois..Mutta luulen etten sellaista tarvitse.. Syliin pääsee kuitenkin aina tarvittaessa.. Niin että nautitaas sinkut olostamme ja iki-ihanasta tulevasta kesästä!! *sydän*



Joutuu yhtymään tähän *heiii*
Emulator

Posts: 213

#3491 • • Emulator The Lost Soul

Lene:

Mä oon maalta kotoisin. *blush**iihhih* Eikä mene yhtään sen paremmin. *vink* Ei silloin, ei nyt. *nauru* All hope is lost.

[muokattu 22.4.2004 18:01]



Hih, oon huomannu et maalta olevat tytöt on normaalia mukavempia :P ainakin tähän asti mitä oon tavannu ni on ollu :)

--
<3

Avatar
#3492 • • ALIEN Guest

blaine:
---
Lene:

Mä oon maalta kotoisin. *blush**iihhih* Eikä mene yhtään sen paremmin. *vink* Ei silloin, ei nyt. *nauru* All hope is lost.
---
Hih, oon huomannu et maalta olevat tytöt on normaalia mukavempia :P ainakin tähän asti mitä oon tavannu ni on ollu :)



Jokseenkin samaa mieltä. Lande-tytsyillä, kun näyttää olevan enemmän tota itsevarmuutta... Stadin naiset kävelee nokat pystyssä, vaikka moiseen ei ole mitään syytä *hahjust*

edit> pienta yleistysta ei kannata ottaa itseensa *hymy*

[muokattu 23.4.2004 00:25]
Avatar
#3493 • • ALIEN Guest
200 sivua sinkkuluukkua... heh.. *hih*
Avatar
#3494 • • astaroth Guest

alien:
samaa mieltä. Lande-tytsyillä, kun näyttää olevan enemmän tota itsevarmuutta... Stadin naiset kävelee nokat pystyssä, vaikka moiseen ei ole mitään syytä *hahjust*


Tähän minäkin yhdyn! Ja ne tajuaa ”sen hyvän” päälle. Kun ei pihtaa, niin molemmat voittaa...*vink*
ella_

Posts: 1,329

#3495 • • ella_

blaine:

Hih, oon huomannu et maalta olevat tytöt on normaalia mukavempia :P ainakin tähän asti mitä oon tavannu ni on ollu :)



no täähän selittää sen, miksi niin monet luulee mun alunperin olevan maalta *lmao*

[muokattu 23.4.2004 07:13]

--
Elementary, my dear.

Uhuu

Posts: 844

#3496 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
totta herra a.... niin totta =)
mut sama käy kyllä kaikille kaupunkilaistytöillekin... kerran... toista kertaa ei enää satukaan niin pahasti

-maalaismakkarauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Uhuu

Posts: 844

#3497 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
huoks... kun oliskin vielä maalla ja 14v....
nyt mä sit vaan odottelen laatuapajana sitä 30v-juoksuaikaa... olis jotakin vaihtelua elämässä =)

-laatuuhuuapajattomana

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Uhuu

Posts: 844

#3498 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
julkihuuto on paras huuto.... =)

-eikskukaantajuuhähuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Uhuu

Posts: 844

#3499 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

a:

Kysyntää mainostetaan kun tarjontaa ei ole .)



Tai toisinpäin...

-uhuutarjottimellakysyy

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

styrOx

Posts: 485

#3500 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
jaa kai munkin täytyy tänne nyt sit ilmoittautua....

mut onneks kesä on tulossa hauskaa on ainaski tiedossa

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!