Eipä tässä, seksiä en kyl kaipaa keneltä tahansa...vaatii tunteita ja kemiaa ja synkkausta monella tasolla. Ja luottamustakin... ton kyseisen pojan kanssa oli noita kaikkia, ja enemmän kuin seksin menetys harmittaa sen menetys läheisimpänä ihmisenä. Ystäviä tavoite olla, mutta ei voida nähdä eikä soitellakaan, tulee liian ikävä
Kai sitä pitäs malttaa olla täällä hetki vuoden seukkaamisen/ eroamisen/ säätämisen jälkeen ... ois vaan niin kiva ihastua
Ja oikeesti enemmän kuin seksiä mä kaipaan jonkun syliä, halausta ja helliä sanoja, en vaan myönnä sitä...
no joo vähän sama "ongelma" mullakin. kylhän sitä aina jotain randompanoi varmaan sais, mutta mulle sen ihmisen pitää olla jollain tasolla läheinen ja tutumpi.
---
Oikeastaan itse seksi ei ole niinkään ihmeellistä, mutta kun sitä touhuaa jonkun ihmisen kanssa, josta oikeasti välittää, niin puhutaankin jo ihan eri asiasta. Sitä on muutenkin ihan erilailla läsnä siinä touhussa, kun on tunteitakin pelissä. Uskallanpa luulla, että aika moni on samalla aaltopituudella tämän asian suhteen, että mitä enempi tunteita pelissä, oli sitten ihastus tai rakkaus, niin sitä parempi. Ainakin minä olen. Tietenkään en nyt teilaa ihan puhtaan himonkaan voimaa, mutta omista kokemuksista sanoisin, että kiintymyksen tunne on tossa lajissa ehdottomasti kovinta valuuttaa.
Itse kans ollu tässä jo pidemmän aikaa niin, että koittanut ihan vältellä tiettyjä tilanteita ja ihmisiä siks, että ne olettaa kuitenkin että pitäis olla jotain fyysistä, ja vaikka joskus onkin kivaa seikkailla tai harrastaa jotain "tunnevapaata" seksiä, niin valtaosin on vaan kyllästynyt sellaiseen seksiin, joka ei herätä mitään itsessä... On kiva nähdä kun toinen nauttii, mutta jos itse ei saa irti paljoa sen enempää kuin omakaan käsi voi suoda, niin eipä se oikein inspaa... Sit taas kun löytäis jonkun josta oikeasti välittää, niin vois kyllä innostua taas kunnolla...
Tässä luukussa edelleen... toisaalta on ihan kivaa yksikseenkin... mutta kyl sitä alkaa taas kaipailla toisen syliä ja ihmistä kenen kanssa mennä ja tehdä :) (toki sitä voi yksikseenkin tehdä, mut on se paljon kivempaa toisen kanssa ).
Olis kiva löytää ihminen, johon ihastua (ja viel kivempaa ois, kun sekin ihastuis munhun) ja sit taas sitä tutustumista ja hihittelyy ja katseiden vaihtoo
Koittakaas ny hyvät ihmiset keksiä sinkkuilusta jotain valoisiaki puolia, kun tätä foorumia lukee ni päivä vaan synkkenee muitten murheellisista ajatuksista..
Mua ei ainakaan tämä sinkkuilu ole vielä pistäny viiltämään ranteita auki*hymy*