Jonulih:
Kuis sie nyt jälleen tänne tupsahdit?
Mä en vaan osaa...
19,912 posts, 996 pages, 8,092,661 views
Jonulih:
Kuis sie nyt jälleen tänne tupsahdit?
Avernian:
Dementation on näistä oikeimmassa.
Muista : anteeksi vain, mutta edelleen ihan uskomatonta paskapuhetta. En tiedä kuka tämän "odota vain, kyllä joku sut kelpuuttaa"-ideologian on keksinyt, mutta ansaitsisi kutsun tuomiolle ihmisten passivoimisesta ja turhan toivon kylvämisestä.
Make your own destiny.
Jazmine:
Vieläkin täälä...
Vaikka joskus tää on ihan jeeskin. Mut ei silloin ku on tylsää... Se plan 2 puuttuu *muhaha*
Dementation:
---
Jazmine:
Vieläkin täälä...
Vaikka joskus tää on ihan jeeskin. Mut ei silloin ku on tylsää... Se plan 2 puuttuu *muhaha*
---
Hei meri on täynnä kaloja, ja jos ei halua iskeä ketään niistä jotka koukkuun jää, niin aina niiden kanssa voi pitää hauskaa... Ei kaiken ihmisten välisen tarvitse olla niin vakavaa ja sitä "oikeaa" odotellessa, niin kannattaa harjoittaa hauskanpitoa roppakaupalla... Joka kalan jonka saa voi aina heittää takaisin mereen... Ja kun on tarpeeksi hellä, niin se kala ei edes satuta itseään...
Cride:
Cride:
...
voi kun kaikki ajattelis noin mutta kun
pistää vihaks oman edun tavottelijat...
Fyraett:
Nii just! *roadrunnerMIIP-MIIP* *juokseepakoonpiiloo*
Sade*:
Shhh.... Mä en ehkä pian enää ole täällä. Haluu ainaki pois niin tajuttomasti, mut katellaan.
Juzba:
---
Sade*:
Shhh.... Mä en ehkä pian enää ole täällä. Haluu ainaki pois niin tajuttomasti, mut katellaan.
---
Joo morjens vaan.. *on täällä vielä ikuisuuden*