Galrav:
---
Mellu-:
hassu juttu, vaikka tässäkin kylässä on ihmisiä melko palijon.. ja lahessa tossa vieres viel lisää ni ei tunnu vaa tapaavan oikeen ketään varteenotettavaa...tai jos tapaa niin ne on varattuja tai loppujelopuksi- tyyppejä, eli ystävystyy liian hyvin... tai sit mä oikesti vaa oon vääris paikoissa väärään aikaan
ja hanakala oikeen löytää ketään samanhenkistä ihmistä, koska mun pienes päässä on niin palijon kaikkii asioita ja ajatuksia niin tuntuu et porukka tipahtaa kärryiltä ensimmäisen 5min jälkeen
ehkä mä oon ainakin nastolalaisille liian kova pala
---
HOHOHOHOHO
syö se pääs jo
ku toi on ihan totta
- tyyppejä, eli ystävystyy liian hyvin... tai sit mä oikesti vaa oon vääris paikoissa väärään aikaan
ja hanakala oikeen löytää ketään samanhenkistä ihmistä, koska mun pienes päässä on niin palijon kaikkii asioita ja ajatuksia niin tuntuu et porukka tipahtaa kärryiltä ensimmäisen 5min jälkeen 

Vaikka suhteessa eläminen tarkottaakin komprommissien tekemistä, ja sitä väkisinkin menettää osan siitä ”vapaudestaan” mitä jotku täällä hehkuttaa, niin ei mulla kyllä oo sitä mitenkään ikävä. Enemmän mä jäisin kaipaamaan sitä luottamusta, rakkautta ja turvallisuutta mitä suhteessa koen, kun mitään ”vapauden” tunnetta ikinä!
, tosin on sellanen hytinä, et jos mä koskaan olisin menossa sinne, mut varmaan potkittais sieltä pellolle alta aikayksikön*iihhih**muhaha*...
. On vapaata riistaa ja metsästäjä yhtäaikaa. Se mikä täällä parilla tuntuu olevan ongelmana, on se että ne metsästää omaa häntäänsä
... Mutta tiedän tämän, kaikki toimii parin kahvikupin jälkeen varmasti paremmin. *iihhih*

tänäänkin meinas hajota pää..tuli hirvee olo ku kuunteli yhtä kunnon dremdreamtrancebiisiä..
(ehkä jotain hyvää tai toivossa sopii elää ainakin