19,912 posts, 996 pages, 8,089,152 views
Noista suunnitelmien tekemisestä... itse ainakin olen heti alkanut ajattelemaan että jätkä ei halua mitään vakavaa, kun on kertonut mitä aikoo tehdä vuoden -parin vuoden sisällä.. "ollaan varattu parin kaverin kanssa liput ens kesän festareille roomaan ja ollaan siellä pari viikkoa"
Siis hän ei ole suunnitellut kenenkään olevan täällä häntä odottamassa tai joka tahtoisi mukaan.. tai tahtooko hän silloin lähteä mun luota pois. Miehen tekemät suunnitelmat ovat uhka naiselle! -ainakin sellaiselle joka tahtoo, että tulevaisuus rakennetaan yhdessä...
pHaze:HardSpanky:Voi tyttörukkia ;)
Yhdyn Kristoon. Tai siis ainakin kommenttiin
Musta tytöil on varsin hyvin lähtenyt tää kausi käyntiin. *nauraa*
mun mielestä mä kyl junnaan jossain mudassa..en pääse taakse- enkä eteenpäin!! jos joku pliide vois auttaa!
Roger Roger:Täällähän on kivaa... Ei valittamista*vink*
Joku tykkää maksalaatikosta, joku pastasta.
Marski:
mun mielestä mä kyl junnaan jossain mudassa..en pääse taakse- enkä eteenpäin!! jos joku pliide vois auttaa!
Mä olen onnistuneesti saanut itseni sekoitetuksi tahmeaan soppaan. Jos oon kiinnostunu niin niitä on sit kerralla ainakin kaks ja jos joku on kiinnostunut musta niin en oo enää tai koskaan ollutkaan kiinnostunut siitä. Ja jos saan päätettyä että kuka kiinnostaa eniten niin se ei ookaan kiinnostunut ja sit menetän muutkin mahikset tai en vaan enää jaksa kelaa. Ja jos luotan johonkin niin taatusti saan paskaa käteen ja jos pidän hauskaa niin jään kiinni ja ihastun ja jos..ääääääk!!
Onneksi seksiä on helppo saada..huh
[muokattu 8.1.2003 14:42]
Noista suunnitelmien tekemisestä... itse ainakin olen heti alkanut ajattelemaan että jätkä ei halua mitään vakavaa, kun on kertonut mitä aikoo tehdä vuoden -parin vuoden sisällä.. "ollaan varattu parin kaverin kanssa liput ens kesän festareille roomaan ja ollaan siellä pari viikkoa"
Siis hän ei ole suunnitellut kenenkään olevan täällä häntä odottamassa tai joka tahtoisi mukaan.. tai tahtooko hän silloin lähteä mun luota pois. Miehen tekemät suunnitelmat ovat uhka naiselle! -ainakin sellaiselle joka tahtoo, että tulevaisuus rakennetaan yhdessä...
Ja jos saan päätettyä että kuka kiinnostaa eniten niin se ei ookaan kiinnostunut ja sit menetän muutkin mahikset tai en vaan enää jaksa kelaa. [/i]
Sen takia mikään ei koskaan onnistukaan kun kaikki ovat mustasukkasia ja omistushaluisia, minä mukaan lukien ja kavereiden aknssa juteltu niin samoja suuntauksia havaittu.
Seurustelua pastan kanssa? Hmm, miks ei!
*nauraa*