19,912 posts, 996 pages, 8,090,276 views
---
Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.
---
---
Klept0man:
Ihanko totta? En usko!
---
---
Chatte:
Mitäs et usko? Taisit jostain kumman syystä kuitenkin olla eka joka tiesi...
---
Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.
---
Klept0man:
Ihanko totta? En usko!
---
Chatte:
Mitäs et usko? Taisit jostain kumman syystä kuitenkin olla eka joka tiesi...
---
MrP:
Huh, lopultakin tulitte kaapista ulos...
Puistokemisti:
---
remotion:
Olen ilmeisesti sittenkin niin paska jätkä ettei multa olekaan mitään asiaa täältä pois. Pitäisköhän sitä ajaa joltani sillalta alas*nyyh*
---
Älä hyvä mies tee mitään hätiköityä.
Kyllä se vielä iloksi muuttuu*lohduttel*
remotion:
---
No toivossa on hyvä elää mutta sais joskus muuttua ne toiveet todeksikin. Oli niin kivaa aikaa ja sitten viime yönä tipahti pommi ihan yllättäen.
de va läppä de. En mä ikinä varmaan riistäis henkeäni jonkun tytön takia, joku roti se sentään on oltava.
Lansetti:
AAaagh.... Mikä naisia vaivaa... kaiken teet.. olet kiltti, tarjoot juomat ja lämpimän paikan mutta EI...!! Agh.... mä oikeesti alan kohta keskittyyn omaan napaan pelkästään... mulla sentään on kaks veljee jatkamassa sukua jos se siitä on kiinni....
pHaze:
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja. Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä.....
pHaze:
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja.
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja. Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä. Jos mies on ystävällinen ja uhrautuva naista kohtaan, niin tämä luetaan yleensä epätoivoiseksi ja oman tason alittavaksi ja siirrytään sellaiseen joka ei pidä naista juuri minään. Tämän kai päätellään tarkoittavan sitä, että mies on niin paljon naisen tason yläpuolella, että tämä on hyvä saalis kun tämän ei tarvitse tekeytyä mukavaksi ja kiltiksi.
pHaze:
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja.
Olen jokseenkin samaa mieltä Mut aloin miettiä et onko tämä toiminta osa kognitiivistä perimää (nytpä en o varma ihan tosta nimikkeestä,jotenkin se noin meni) . Mut mitä itsevarmempi joka useimmiten ilmenee kusipäisyytenä, sitä kiehtovampi ja jännittävämpi tälläinen persoona tuntuu naisista olevan.
Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä. Jos mies on ystävällinen ja uhrautuva naista kohtaan, niin tämä luetaan yleensä epätoivoiseksi ja oman tason alittavaksi ja siirrytään sellaiseen joka ei pidä naista juuri minään.
Koska kiltit miehet ovat naisista tylsiä, mielenkiinnottomia persoonia. Heitä kiinnostaa väärä ihminen, heidän pitäisi keskittyä omien etujensa ajamiseen.
Tämän kai päätellään tarkoittavan sitä, että mies on niin paljon naisen tason yläpuolella, että tämä on hyvä saalis kun tämän ei tarvitse tekeytyä mukavaksi ja kiltiksi.
Alistaminen ja vallan voima.
Muistettava,että jokainen o erilainen ja blaa baa.. Eivätkä naiset halua myöntää yhteyttä, eivätkä aina edes huomaa sitä.. Mut emmepä me miehetkään kaikista kiinnostu piilotajunnallisista syistä..
Ps. Kerranki jotain hyvää siitä et oon kusipää*hahjust*
SilverJo:
Mun mielestä juuri miehillä se ongelma on! Ei tosin siinä iskuvaiheessa ja sanotaanko parin seuraavan kuukauden aikana, jolloin kyllä kyhnytellään ja vannotaan rakkautta. Ensin tulee esiin välinpitämättömyys ja eräänlainen kylmyys. Se johtaa itse ongelmaan, eli siihen ettei mies kerro mitä ajattelee, joko kaikki tulee liian itsestäänselväksi tai sitten mies yksinkertaisesti menettää kiinnostuksensa, muttei ystävällisesti vaivaudu kertomaan siitä tälle toiselle osapuolelle.
Epailija:
Älkää ihmiset turhaan seivailko. Jos jossain haluaa valitaa mennyttä tai nykyistä pahaa oloaan, niin tässä topikissa se käy päinsä varsin luontevasti.
Amma:
Edellisten tekstien perusteella en mielestäni tunnista itseäni naiseksi.. Vai? (Sehän ei toisaalta ole mitään uutta.. Minä ja muut äijät. )
Minkälaisiin naisiin miehet sitten ihastuvat/ rakastuvat, jos naiset edellä olevien esitysten perusteella kapsahtavat kusipäihin?
Ja jottei keskustelu olisi niin heteropainotteista säilyttäen kuitenkin yleistävän linjauksen, niin minkälaisista miehistä miehet pitää ja naiset naisista? Entäs bit?
anqqa:
voisin melkein allekirjoittaa tuon. senpä takia en nyt aiokaan päästää ketään liian lähelle, koska tiedän satuttavani tahtomattani. siispä toivottavasti tällä kertaa pitkä sinkkuus edessä, edellinen yritys kesti vain puolisen vuotta.