kilobitti:
En oikein osaa laskea suhdetta, jossa toinen on vaan seksin takia, suhteeksi. EIkä ollut tarkoitus tehdä tästä mitään tieteellisesti pätevää yleistystä, vaan lähinnä selventää mun käsitystä - tähän käsitykseen johtanut empiirinen otoskin rajautuu mun kaveriporukkaan*hih* Sanotaanko näin; kaveriden pitkien suhteiden päätyttyä naisella on yleensä parissa kuukaudessa uusi, kun taas miehet tallustelevat ympäriinsä murheen murtamina pitiäkin aikoja.
En kyllä minäkään laskisi moista kunnolliseksi parisuhteeksi, mutta tuollaisissa tapauksissa naiselle se usein on sellainen. Tulee siis tilanne, jossa nainen kärsii kuin olisi juuri lopettanut suhteen ja mies taas ei kärsi, koska on vain vaihtamassa panoa uuteen. Noin muuten en osaakaan sitten erityisemmin asettaa kärsijöitä mihinkään yleiseen järjestykseen ainakaan omaan empiriaan perustuen. Joskus tosiaan naisella menee vain pari kuukautta löytää uusi kainalo miehen vielä ikävöidessä tyttönsä perään, joskus taas miehellä on seuraavana viikonloppuna uusi tyttöystävä näköpiirissä naisen riutuessa...
Toisaalta tämä voi todistaa jotain mun kavereista*nauru*
Omasta kaveripiiristä löytyy semmoisia tapauksia, ettei niistä kehtaa edes puhua. Tosin onneksi löytyy myös niitä, joiden takia uskoo miehilläkin olevan toivoa.