19,912 posts, 996 pages, 8,102,698 views
cjet, 21.11.2006 00:06:
---
Ei kandee ihastua liikaa. Tulee vaa nenille. Mut onnee vaa.
gohome, 21.11.2006 20:07:
Ton voin kyllä allekirjoittaa.
Mikäköhän siinä on, että järki lähtee ihan täysin, kun joku ihana naisihminen saa vallan korvien välissä. Tässä (toistaiseksi) lyhyen sinkkuilu-uran aikana on sekin tullut havaittua.
Ja seuraukset ovat helposti tuhoisia, kun vielä on vähän liian "innokas".
Infiana, 21.11.2006 20:14:
Sinkkuilu oli musta ihanaa, ja nautin siitä täysillä, mut nyt näyttää siltä että mua ei kiinnosta sinkkuilu kyllä enään yhtään. Oon niin ihastunut etten pysty tekemään töitä päivisin.
Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista. sille. :D:D
Flügel, 21.11.2006 20:42:
---
Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista. sille. :D:D
---
Second that! Mullekin vain yleensä käy niin, että ihastun itse päätä pahkaa ja sitten pidemmän päälle saan vain nenilleni. Tosin viimeisen tapauksen kanssa oli jo vähän enemmän onnea, melkein seurusteltiin, mut niin. Eipä siitäkään sitten mitään tullut.
Sinkkuilu on pitkästä aikaa semisti mukavaa (hanurista!) mut silti, silti. Voisin nyt ihastua taas johonkin i h a n a a n poikaan seukkausluukulle vievin seurauksin ;0)
Janisa, 21.11.2006 21:39:
Jos oikein natisti pyytaa, niin toiskohan joulupukki mulle jonkun kivan uroksen...?
Ja sit jos joku tyttö oikeesti kiinnostuu, nii sit se ei ookkaa enää mun mielestä nii kiva. Oikeesti simo-vaikeeta olla sinkku.
pirpeli, 21.11.2006 20:11:
---
---
SyndroDome, 22.11.2006 00:02:
Joulupukilta oon vähän semmosta kivaa tyttöä toivonut, mutta en kyl hirveesti laske sen varaan..
cjet, 22.11.2006 07:50:
---
SyndroDome, 22.11.2006 00:02:
Joulupukilta oon vähän semmosta kivaa tyttöä toivonut, mutta en kyl hirveesti laske sen varaan..
---
Meni muuten just joulupukin toivelistalle kans. Toivottavasti en oo näiden niiden lahjavalmistelujen takii mitenkää myöhässä tms. Real-Doll. Se ei ainakaa oo vaikee. Mut voi olla pukille aika kallis.
Onpahan aamutuimaan taas ajatukset. No vois se pukki mulle ihan oikeenki lähettää..