SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,974 views

gohome

Posts: 21

#11362 • • Edited gohome Miellyttäviä tilanteita jo vuodesta 1980.

cjet, 21.11.2006 00:06:
---
Ei kandee ihastua liikaa. Tulee vaa nenille. *nauru* Mut onnee vaa. *hymy*



Ton voin kyllä allekirjoittaa. *iloinen*

Mikäköhän siinä on, että järki lähtee ihan täysin, kun joku ihana naisihminen saa vallan korvien välissä. Tässä (toistaiseksi) lyhyen sinkkuilu-uran aikana on sekin tullut havaittua.

Ja seuraukset ovat helposti tuhoisia, jos vielä on vähän liian "innokas". *känni*
Lyylikki

Posts: 2,975

#11363 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jumala on kuullu mun rukoukset ja FB on tullut taas pitkästä aikaa Helsinkiin. Pääsee kaikkuun edes yhdeksi yöksi *pepsodent*
Avatar
#11364 • • cjet Guest

gohome, 21.11.2006 20:07:

Ton voin kyllä allekirjoittaa. *iloinen*

Mikäköhän siinä on, että järki lähtee ihan täysin, kun joku ihana naisihminen saa vallan korvien välissä. Tässä (toistaiseksi) lyhyen sinkkuilu-uran aikana on sekin tullut havaittua.

Ja seuraukset ovat helposti tuhoisia, kun vielä on vähän liian "innokas". *känni*



Nii ja sit ku yrittää olla vähä vähemmän innokas, ja pitää hieman matalaa profiilia itsestään, nii sit ei oo hyvä silloinkaa.. *nauru* Eli kultainen keskitie ois kuningasjuttu. Sitä ku oppis kävelee ja järjen kans vaikka kuinka ihastuttaa nii vähän ois kuningas. *hymy*
pirpeli

Posts: 5,533

#11365 • • pirpeli

gohome, 21.11.2006 20:07:
Ja seuraukset ovat helposti tuhoisia, kun vielä on vähän liian "innokas".



Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista.*pier* sille. :D:D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#11366 • • cjet Guest

Infiana, 21.11.2006 20:14:
Sinkkuilu oli musta ihanaa, ja nautin siitä täysillä, mut nyt näyttää siltä että mua ei kiinnosta sinkkuilu kyllä enään yhtään. Oon niin ihastunut etten pysty tekemään töitä päivisin. *plur*



Onnellinen. *hymy* Pidä siit sit kii äläkä häröile. *nauru*
Flügel

Posts: 212

#11367 • • Flügel Leicht begeistert



Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista.*pier* sille. :D:D



Second that! Mullekin vain yleensä käy niin, että ihastun itse päätä pahkaa ja sitten pidemmän päälle saan vain nenilleni. Tosin viimeisen tapauksen kanssa oli jo vähän enemmän onnea, melkein seurusteltiin, mut niin. Eipä siitäkään sitten mitään tullut.

Sinkkuilu on pitkästä aikaa semisti mukavaa (hanurista!) mut silti, silti. Voisin nyt ihastua taas johonkin i h a n a a n poikaan seukkausluukulle vievin seurauksin ;0)

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Avatar
#11368 • • cjet Guest

Flügel, 21.11.2006 20:42:
---


Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista.*pier* sille. :D:D

---


Second that! Mullekin vain yleensä käy niin, että ihastun itse päätä pahkaa ja sitten pidemmän päälle saan vain nenilleni. Tosin viimeisen tapauksen kanssa oli jo vähän enemmän onnea, melkein seurusteltiin, mut niin. Eipä siitäkään sitten mitään tullut.

Sinkkuilu on pitkästä aikaa semisti mukavaa (hanurista!) mut silti, silti. Voisin nyt ihastua taas johonkin i h a n a a n poikaan seukkausluukulle vievin seurauksin ;0)



Oha se näin. Mä teen töitä ton eteen etten enää ihastuis. Oon jo ottanu niin monta kertaa nenilleni, että pakko olla kylmä paska. En vaa haluu enää. *hymy* Ja sit jos joku tyttö oikeesti kiinnostuu, nii sit se ei ookkaa enää mun mielestä nii kiva. *ding* Oikeesti simo-vaikeeta olla sinkku.
Janisa

Posts: 2,226

#11370 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Jos oikein natisti pyytaa, niin toiskohan joulupukki mulle jonkun kivan uroksen...? *nauru* *ding*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

sapeli

Posts: 11,768

#11371 • • sapeli jokukukamikä?

Janisa, 21.11.2006 21:39:
Jos oikein natisti pyytaa, niin toiskohan joulupukki mulle jonkun kivan uroksen...? *nauru* *ding*



Mikä vika joulupukissa itessää on? *hih* *uros* Vaihtoehtoja on myös tonttu ja poro - take your pick *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Maihku

Posts: 1,186

#11372 • • Maihku neiti hankala
ääh ei tää ollutkaa niin kivaa*igor*
Flügel

Posts: 212

#11373 • • Edited Flügel Leicht begeistert


Ja sit jos joku tyttö oikeesti kiinnostuu, nii sit se ei ookkaa enää mun mielestä nii kiva. *ding* Oikeesti simo-vaikeeta olla sinkku.



Toi on niin tuttua! Siis heti jos olisikin jotain mahdollisuutta johonkin, niin kappas keppanaa, ei enää tunnukaan niin hyvältä vaihtoehdolta ja se kiinnostus katoaa. Ehkä sit vain kertoo, et se kiinnostus on ollut jotenkin tosi pintapuolista, sellasta haaveilua haaveilun vuoksi. Mut äh, mua ainakin rupeaa melko nopeasti ahdistaa, jos joku poika osoittaa olevansa kiinnostunut ja mulla ei ole mitään intressejä sitä kohtaan. Sitten tulee juostua pakoon ja kovaa, tylyä!

Edit. en vain osaa.

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

SyndroDome

Posts: 1,103

#11374 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

pirpeli, 21.11.2006 20:11:
---
gohome, 21.11.2006 20:07:
Ja seuraukset ovat helposti tuhoisia, kun vielä on vähän liian "innokas".

---


Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista.*pier* sille. :D:D



Juu *super**pier* vaan sinkkuilulle :D Mäkin haluisin semmosen kivan koheltajan, niin vois sit koheltaa aina kahestaan *hymy*

Joulupukilta oon vähän semmosta kivaa tyttöä toivonut, mutta en kyl hirveesti laske sen varaan..

--
Life is full of choises.

Avatar
#11375 • • pipa Guest
*toktok*
Piider

Posts: 376

#11376 • • Piider Höpönpöppöö
Huolestuttavaa, mä alan viihtyä täällä *nauru*
Avatar
#11377 • • Equalizer Guest
*igor*
Avatar
#11378 • • cjet Guest

SyndroDome, 22.11.2006 00:02:

Joulupukilta oon vähän semmosta kivaa tyttöä toivonut, mutta en kyl hirveesti laske sen varaan..



Meni muuten just joulupukin toivelistalle kans. Toivottavasti en oo näiden niiden lahjavalmistelujen takii mitenkää myöhässä tms. *nauru* Real-Doll. Se ei ainakaa oo vaikee. Mut voi olla pukille aika kallis. *pepsodent*

Onpahan aamutuimaan taas ajatukset. *lmao* No vois se pukki mulle ihan oikeenki lähettää.. *blush*
Kianoni

Posts: 357

#11379 • • Kianoni pomputtaako?

cjet, 22.11.2006 07:50:
---
SyndroDome, 22.11.2006 00:02:

Joulupukilta oon vähän semmosta kivaa tyttöä toivonut, mutta en kyl hirveesti laske sen varaan..

---


Meni muuten just joulupukin toivelistalle kans. Toivottavasti en oo näiden niiden lahjavalmistelujen takii mitenkää myöhässä tms. *nauru* Real-Doll. Se ei ainakaa oo vaikee. Mut voi olla pukille aika kallis. *pepsodent*

Onpahan aamutuimaan taas ajatukset. *lmao* No vois se pukki mulle ihan oikeenki lähettää.. *blush*


Real-Sheep