19,912 posts, 996 pages, 8,105,378 views
SiSu:
---
Väne:
---
SiSu:
mä haluun oikeesti v*ttuun täältä
---
Kukapa ei haluaisi?
---
eiköhän täällä ole myös niitä,jotka ei haluu...ellen oo ihan väärässä
super-enkuli:
Mulla vaihtelee toi olo tosi paljon nykyään. Esim. nyt olis simmonen olo, et ois kiva käpertyy jonkun kainaloon ja olisi mukavaa, että joku olisi lähellä. Näitä oloja on nykyään huolestuttavan usein...
super-enkuli:
Mulla vaihtelee toi olo tosi paljon nykyään. Esim. nyt olis simmonen olo, et ois kiva käpertyy jonkun kainaloon ja olisi mukavaa, että joku olisi lähellä. Näitä oloja on nykyään huolestuttavan usein...
Chatte:
Kaverit on lähellä ja niiden syliin voi käpertyä.
Chatte:
---
super-enkuli:
Chatte:
---
Tosin monet ihq kaverit on kyllä liiiiian kaukanaaaaaaa *osoittaasormellateitä*
Chatte:
---
---
Tosin monet ihq kaverit on kyllä liiiiian kaukanaaaaaaa *osoittaasormellateitä*
MCEE:
*huoh* vielä täällä..
MCEE:
*huoh* vielä täällä..
super-enkuli:
---
MCEE:
*huoh* vielä täällä..
---
Ei voi paremmin asiaa ilmaista...
(onkohan ilmassa lievää syysmasennusta?)
Chatte:
---
super-enkuli:
Älä muuta mutise muruseni! Ens kerral halitaan sitten taas!
---
Tässä virtuaalihali - ensi kertaan!
alien:
---
Arto:
Parempi olla sinkku, kuin seurustella paskas suhtees.
*heiii*
---
vieläkin parempi on elää suhteessa, missä saa tehdä mitä haluaa loukkaamatta omaa kultaansa. Semmoisiakin on olemassa... Eli hyvässä suhteessa, missä on luottamusta, ymmärrystä toista kohtaan ja vapauksia. Monillekaan semmoinen ei tunnu onnistuvan...
alien:
vieläkin parempi on elää suhteessa, missä saa tehdä mitä haluaa loukkaamatta omaa kultaansa. Semmoisiakin on olemassa... Eli hyvässä suhteessa, missä on luottamusta, ymmärrystä toista kohtaan ja vapauksia. Monillekaan semmoinen ei tunnu onnistuvan...
alien:
---
fadeout:
---
alien:
---
Uuh, sua ei loukkaa jos muijas ottaa vapauksia
---
en tarkoittanutkaan, että naisella saisi olla samanlaisia vapauksia...
alien:
---
fadeout:
No nyt selvis... Ja tästä on sovinismi kaukana
---
minkäs sitä luonteellensa/tunteillensa voi... Tiedän että se on mahdollista, joten miksipä ei?? Tosin kyl mä myös toivon löytäväni naisen, jota mun ei kiinnostaisi pettää. Mut suoraan sanoen aika satutarinalta kuulostaa Mun korvissani...
Kyl sitä sit joskus tykkää asettua... Ja siinähän iässä ne naiset alkaa sit juoksemaan*ding*
(huom! ei koske kaikkia, joten älkää ottako itseenne!)