19,912 posts, 996 pages, 8,061,147 views
Replying to SINKKULUUKKU:
---
"Fall in love when you’re ready, not when you’re lonely."
---
Aivan oikein! Ja nyt lakkaat sen klubbarin lukemisen ja meet tekemään töitä sen eteen, että susta tulee VALMIS!
:D
Vähemmän löpinää, enemmän sinkkuhäröilyä!!
Kuka duunaa ketä ja missä asennoissa? - Katso kuvat!
eiku..
ps. mua saa halia..
---
Ihminen joka etsii löytää kyllä, mutta se löytää vaan jonkun täyttämään sen aukon minkä pitäis olla täytetty sillä ihmisellä itsellään. Ja sitä helposti tulee tyydyttyä vähempään ihan vaan siksi, että haluaa seurustella. Ei halu seurustella voi olla se syy miksi seurustelee.
---
Koska elämässä on aina otettava mahdollisimman paljon? Toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon ei voi tyytyä? Koska seurusteleminen on valittu täyttämään joku pyhä tarkoitus?
Ymmärrän jos tunnet oman elämäsi kontekstissa, että haluat seurustella jonkun muun syyn takia kuin sen, että haluat seurustella, mutta miksi nää lauseet pitää kirjoittaa tällain unversaaleina faktoina ilman mitään kunnioitusta muiden ihmisten maailmankuvia kohtaan?
Mut tää nyt vaan on tätä mun omaa oireilua siitä tunteesta, että tuntuu jotenkin niin hassulta ajatuskin mennä sanomaan kenellekään miten niiden pitäisi elää.
Asuntokuvioihin tulossa muutoksia, pitäis illemmalla käydä kattomassa yhtä kämppää joka vaikutti kuvien perusteella täydelliseltä ja vuokranantaja sanoi että jos haluan kämpän se on mun. Snadit paineet. Hyvällä tuurilla mun uus elämä starttaa tänään illalla, hell yeah!
mod: muaki saa halata!
---
Mitä se on mihin putoaa
---
Fall in hope, dreams & cuddle cuddle cuu
---
Elämä on liian lyhyt surullisena olemiseen... No ei vaan, kyllähän se sattuu, jos menettää jonkun, jonka varaan on ajatellut rakentavansa koko tulevaisuuden.
Oon kyllä huomannut nyt kun olen seurustellut, että mitkään hauskanpitojutut ei kiinnosta enää ollenkaan. En jotenkin näe enää niissä mitään pointtia, elämä junnaa vaan paikoillaan.
Mutta joo, kyllä mua tässäkin mietityttää se, kuinka suhde kestää sellaisen 7 kk:n erillään olon... Olisiko parempi erota, pitää taukoa vai uhrautua suhteen edessä ja jäädä puolison luo? Ei kyllä liity sinkkuluukkuun varsinaisesti, mutta itsehän kirjoitan vain tänne...
---
Paha tohon on vastaa mitään tietämättä tarkempia tietoja. Joillakin tuollainen voi toimia mutta itse en varmaan pystyisi tuohon. Jossei sitten sumplisi jonkun järkevän systeemin niin että näkisi kuitenkin vähintään kerran kuukaudessa. Tietysti tuo välimatka voi olla aika pitkä niin se vaikuttaa sitä mut jos oikeasti elää tällä hetkellä elämänsä parasta aikaa ja uskoo omaan suhteeseensa niin kannattaa ehdottomasti kokeilla. Huomaat kuitenkin vasta sitten myöhemmin mitä olet menettänyt josset anna edes sille mahdollisuutta.
Itsellä pari viikkoa takana tätä sinkkuilua eikä fiilis ole yhtään sen parempi vieläkään. Tilannetta ei tietenkään helpota että asun vieläkin yhteisessä asunnossa (koska vuokramarkkinat ovat täysin kuralla eikä ole varaa ostaa omaa (puhumattakaan niiden markkinoiden kuralla olemisesta)) ja välillä fiilis vaihtelee paljonkin. Koittanut hukuttaa murheet viinaan mutta siitä ei ole mitään hyötyä. Alkoholi auttaa hetkellisesti saamaan ajatukset pois mutta jossain vaiheessa se lähtee käsistä ja juo vain suruun. Sitten juokin niin paljon että seuraavat 2 päivää ovat täysin morkkiksessa elämistä ja itsetuhoisten ajatusten pohtimista. Vaikeinta tässä on varmaan se yksinäisyys ja sitten ihan vaan se että tajuaa että homma on oikeasti tässä, mitään tietä takaisin ei enää ole.
Varmaan sitten kun saa kämppäasiat sumplittua niin pystyy pikkuhiljaa kasaamaan omaa elämäänsä jälleen.
Kaikesta siveys-Antin suoltamasta provotrollikakasta huolimatta oon onnellinen et sinkkuluukussa on elämää. ^^
---
Asuntokuvioihin tulossa muutoksia, pitäis illemmalla käydä kattomassa yhtä kämppää joka vaikutti kuvien perusteella täydelliseltä ja vuokranantaja sanoi että jos haluan kämpän se on mun. Snadit paineet. Hyvällä tuurilla mun uus elämä starttaa tänään illalla, hell yeah!
mod: muaki saa halata!
---
Vähänkö siistii. Siitä se eroprosessi todella alkaa, kun pääsee vihdoin eroon siitä eron tuomasta paskasta ja toisaalta joutuu kokemaan miltä tuntuu olla yksin.
Onnee uuteen mahd.kämppään
jotenkin ollut toiveikas fiilis kuitenkin pari päivää, yks italialainen frendi salilla kertoi eronneensa muijastaan 9 vuoden yhteiselon jälkeen jo pidemmän aikaa sit ja hänen kommenttinsa oli "man, your life is just about to start". jotenki tosta tuli ihan hyvä fiilis kun mietin että oon 27v ja elin kuin olisin 60v eläkeläinen pidemmän aikaa, ehkä tämä tosiaan on uusi hyvä startti oikealle elämälle :)
---
jotenkin ollut toiveikas fiilis kuitenkin pari päivää, yks italialainen frendi salilla kertoi eronneensa muijastaan 9 vuoden yhteiselon jälkeen jo pidemmän aikaa sit ja hänen kommenttinsa oli "man, your life is just about to start". jotenki tosta tuli ihan hyvä fiilis kun mietin että oon 27v ja elin kuin olisin 60v eläkeläinen pidemmän aikaa, ehkä tämä tosiaan on uusi hyvä startti oikealle elämälle :)
---
Mä voin kyllä kompata tätä omasta kokemuksestani täydellä sydämellä. Itse erosin about 27-vuotiaana yli 6 vuotta kestäneestä parisuhteesta ja voin sanoa, että maailma avautui kyllä ihan uudella tavalla.
Hitsi, kyllä se siitä toivotavasti järkkääntyy vaikka joudutkin oottaa.
Ei enää ikinä suhteeseen, avo- tai avioliittoon. Tää kerta opetti todella paljon, huh huh...
Täällä luukussa ollaan nyt oltu puol vuotta ja pois ei oo mikään kiire.. :)
---
---
No hyvä, onks kohta sitten uuden laivamatkan aika? :)
---
Ei enää ikinä suhteeseen, avo- tai avioliittoon. Tää kerta opetti todella paljon, huh huh...
---
Sama fiilis, tai ainakin tutustun _vitusti_ ihmiseen, ennenkuin päätän muuttaa yhteen jne, en hyväksy enää ikinä väkivaltaa millään tasolla, en henkistä enkä fyysistä..
Opin edellisestä suhteestani NIIIIIN PALJON, sekä itestäni, että muista, en voi ees uskoa, miten olinkin se ihminen, joka en oo koskaan aiemmin ollut, enkä taatusti tuu ikinä enää olemaan.. Tiedän jatkossa omat ja myös sen toisen rajat.. Miten ihminen voikin olla niin sekaisin, ettei tajua oman hyvinvointinsa päälle?
Elin 2 ja puoli vuotta sidottuna pienessä pullossa ja pääsin ulos vain talutushihnassa... Huhhuh..