19,912 posts, 996 pages, 8,073,162 views
Replying to SINKKULUUKKU:
pululu, 9.1.2010 07:16:
---
Takyon, 7.1.2010 09:58:
---
Mut takyon lausutaan takion, eli mulla on tuplaetu
---
Jaa mistäs tuplaedusta täällä puhutaan
aada, 8.1.2010 22:01:
En tarkoittanut tällä vain sitä, että seksin harrastaminen voi muodostua haasteelliseksi iän myötä, vaan myös sitä, ettei toinen tai kumpikaan koe toista enää seksuaalisesti kovin innostavana taikka toista tai kumpaakaan ei kiinnosta seksi entiseen tapaan. Tällöin voisin hyvin kuvitella jatkavani vielä parisuhdetta, vaikka siten, että molemmilla / toisella olisi vaikka joku ulkopuolinen rakastaja, jos molemmilla muuten olisi vielä halua elää yhdessä.
Takyon, 9.1.2010 11:42:
Niinku flattis jo ylempänä mainitsi niin ei tarvii lähtee Tokion heartlandiin asti kun Takyon heartlandissa on aina avoimet ovet ja paljon lähempänäkin, puhumattakaan niistä maailman parhaista haleista ;)
mark hamilton, 29.1.2010 21:25:
Onko Sinkulle mitään luotettavaa kokemusten vaihto paikkaa.
Mua alkaa Sinkkuus ottaa pattiin kun niin monta mokattua jututa on takana ja en ole kovin itse varma siitä mistä johtui pakit ja homman tuhoutuminen kun ne naiset ei sitä mulle kerro ja mä en niitä ymmärrä yleensä ollenkaan miksi ne tulee puheleen mitä sitten tulekaan mm. just bileissä ja miksi nyt tässä 32-vuoden iässä niitä tunkee aika paljon. Ja on jo monta kertaa käynyt niin että niitä on 2 kpl yhtäaikaa ja ne eivät ole kavereita ja ne alkaa sitten riidellä yllättäen jostain jolloin heikompi naisista voi joutua pikkusen noloon tilanteeseen ja lähtee kiiresti käpälä mäkeen ja tulee kummasti taas uusin kujein puheleen kaikkee kun se toinen ei ole enää näkyvissä.
Mitä nyt noita näkee baarissa niin on tosi kummaa kun suhteelinen hyvän näköinen muija kyselee mitä miltä keskustelu kumppani joka on mies on siitä pitääkö naisella olla isot vai pienet tissit ja ks. tieto on ks. mimmille kovin tärkeä tieto.
Enkö vaan usko itteeni vai mitä häh.
kinderi, 29.1.2010 23:27:
---
mark hamilton, 29.1.2010 21:25:
Onko Sinkulle mitään luotettavaa kokemusten vaihto paikkaa.
Mua alkaa Sinkkuus ottaa pattiin kun niin monta mokattua jututa on takana ja en ole kovin itse varma siitä mistä johtui pakit ja homman tuhoutuminen kun ne naiset ei sitä mulle kerro ja mä en niitä ymmärrä yleensä ollenkaan miksi ne tulee puheleen mitä sitten tulekaan mm. just bileissä ja miksi nyt tässä 32-vuoden iässä niitä tunkee aika paljon. Ja on jo monta kertaa käynyt niin että niitä on 2 kpl yhtäaikaa ja ne eivät ole kavereita ja ne alkaa sitten riidellä yllättäen jostain jolloin heikompi naisista voi joutua pikkusen noloon tilanteeseen ja lähtee kiiresti käpälä mäkeen ja tulee kummasti taas uusin kujein puheleen kaikkee kun se toinen ei ole enää näkyvissä.
Mitä nyt noita näkee baarissa niin on tosi kummaa kun suhteelinen hyvän näköinen muija kyselee mitä miltä keskustelu kumppani joka on mies on siitä pitääkö naisella olla isot vai pienet tissit ja ks. tieto on ks. mimmille kovin tärkeä tieto.
Enkö vaan usko itteeni vai mitä häh.
---
Jos sä puhut yhtään samaan tyyliin kun kirjotat niin en yhtään ihmettele miks olet tässä luukussa.
Että voikin lukeminen olla kamalaa.
:D, 30.1.2010 11:27:
Mark on missanut kolmen säännön. ;)
Jos sä puhut yhtään samaan tyyliin kun kirjotat niin en yhtään ihmettele miks olet tässä luukussa.
siveys, 30.1.2010 13:40:
---
---
.. ja sitten sä menet quottaamaan sen tekstin kokonaisuudessaan meille kaikille, jotka olemme kahdella aivosolullamme tajunneet ignorata mark hamiltonin?
thanks love! :D
siveys, 30.1.2010 13:40:
---
---
.. ja sitten sä menet quottaamaan sen tekstin kokonaisuudessaan meille kaikille, jotka olemme kahdella aivosolullamme tajunneet ignorata mark hamiltonin?
thanks love! :D
mark hamilton, 30.1.2010 14:30:
---
*:(*
mark hamilton, 30.1.2010 14:30:
Miksi pitää ees ignorata.. jos ei tykkää jonkun jutista niin ei niitä tarvii lukea.
Ja miksi pitää tolasta masentavaa fraasia vetää mikä mua masentaa että kahdella aivosolulla.. olenko siis Hitler.. eikös kaikki yleensä ole ihan tarpeeksi älykkäitä selviytymään elämästä? Monikaaan varmaan ei itsekkään tajua miten paljon sanomisillaan luokkaavat minun tunteita.