SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,702,237 views

Maihku

Posts: 1,186

#9221 • • Maihku neiti hankala

sapeli, 14.6.2006 13:59:

No sä ootki tollai hankala *hih*


yepyep, mut ehkä mä sit onnistun seuraavassa elämässä paremmin*joo*
Jago

Posts: 4,039

#9223 • • Jago un-trained monkee
Ollako vai ei olla, siinä pulma:.. uskon että olen(mutta mitä)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sune

Posts: 2,096

#9224 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

toma, 10.6.2006 15:15:
---
U n i k, 10.6.2006 14:36:
Elämä on komedia niille jotka ajattelevat ja tragedia niille jotka tuntevat.

---

Heh, tajusin juuri tosta sun sigistä, että mun mielestä kaikki on aina aika humoristista :D




Apua, miten mä en oo tajunnu tätä aikasemmin. Nyt mä käsitän miks mun elämä on yhtä tragediaa !! Pitää hankkia aivot !! *pökr* *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

toma

Posts: 2,009

#9225 • • toma Tototoototo

sune, 14.6.2006 19:18:
Apua, miten mä en oo tajunnu tätä aikasemmin. Nyt mä käsitän miks mun elämä on yhtä tragediaa !! Pitää hankkia aivot !! *pökr* *nauru*


Tai sit vaan käyttää niitä enempi!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

sune

Posts: 2,096

#9226 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

toma, 14.6.2006 20:18:
---
sune, 14.6.2006 19:18:
Apua, miten mä en oo tajunnu tätä aikasemmin. Nyt mä käsitän miks mun elämä on yhtä tragediaa !! Pitää hankkia aivot !! *pökr* *nauru*

---

Tai sit vaan käyttää niitä enempi!



Myöhästä.. liityn samalla tänne luukkuun. Lopullisesti *nyyh*

--
ei kovin ihku eikä plur

toma

Posts: 2,009

#9227 • • Edited toma Tototoototo

sune, 14.6.2006 20:24:
Myöhästä.. liityn samalla tänne luukkuun. Lopullisesti *nyyh*


Voimme vain toivoa.. *lohduttel*

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

sune

Posts: 2,096

#9228 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

yaya, 14.6.2006 20:32:
---
sune, 14.6.2006 20:24:
Myöhästä.. liityn samalla tänne luukkuun. Lopullisesti *nyyh*

---


Höpöhöpö! Odotas vaan kun laitetaan turkkilainen sauna höyrystymään ja kebabit valmistumaan. Sun täytyy vaan hankkia joku, joka on myös tunneperäinen etninen vahvistus täällä kylmässä pohjolassa *nauru*



Nyt ei vaan enää riitä usko mihinkään. Vituttaa et on niin heikko. Saa nähä itkenkö itteni hengiltä *nyyh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jago

Posts: 4,039

#9229 • • Jago un-trained monkee
U n i k, 10.6.2006 14:36:
Elämä on komedia niille jotka ajattelevat ja tragedia niille jotka tuntevat.
[/quote]
totta. valitettavasti mä tunnen yleensä, joskus harvoin päässä tapahtuu sen verran aivotoimintaa etät mua alkaa naurattaa mun omat suhddekriisini ynnä muut, mutta yleensä vaan tunnen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sune

Posts: 2,096

#9230 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

yaya, 14.6.2006 20:43:
---
sune, 14.6.2006 20:34:

Nyt ei vaan enää riitä usko mihinkään. Vituttaa et on niin heikko. Saa nähä itkenkö itteni hengiltä *nyyh*

---


No hemmetti *uuh*

Kurja kyllä nämä on sellaisia asioita, joihin kliseet pätevät; aika auttaa ja kyllä niitä onnellisiakin päiviä on vielä edessä! Itke tänään silmät pihalle ja huomenna on paljon paremmin. Soot vieläpä niin hehkeä tyttönen että iskee liikatarjonnan ongelmat.



Oon itkeny jo toisen pihalle, kai se toinenki koht irtoo. *uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

FS

Posts: 414

#9231 • • FS
Spiteful words can break your feelings, but silence breaks your heart

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Avatar
#9232 • • trusti Guest

Juhgu, 17.6.2006 04:21:
Meh.

1) Molemminpuolinen 100% luottamus
[pieni]2) Uskollisuus[/pieni]

Katsellaan niitä muita kriteerejä sitten kun saisi edes noi 2 ensimmäistä täyttymään. :|



no ei sulla hääppöset kriteerit oo.... pahoja pettymyksiä?
Metsäpiru

Posts: 418

#9233 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Täällä ollaan! Eikä haittaa tippaakaan! *jiihaa*
psymax

Posts: 283

#9234 • • psymax
kauheeta tää sinkkuilu noin pidemmän aikaa.. kun ei tota omaa naista ole kotona niin menee vapaa aika töissä ja mitä enenmän töissä sen vähemmän naisia ... ja vapaa aikaa.. ei hyvältä näytä.....
minä tahtoo pois tästä luukusta heti...!!!!!*grr*
Bellezaaa

Posts: 573

#9235 • • Bellezaaa Afrodite*

psymax, 18.6.2006 02:10:
kauheeta tää sinkkuilu noin pidemmän aikaa.. kun ei tota omaa naista ole kotona niin menee vapaa aika töissä ja mitä enenmän töissä sen vähemmän naisia ... ja vapaa aikaa.. ei hyvältä näytä.....
minä tahtoo pois tästä luukusta heti...!!!!!*grr*



Heiiiii äläs ny!
sinkkuilu on givaa*joo*
ja varsinki kesäl!
psymax

Posts: 283

#9236 • • psymax

Christah, 18.6.2006 02:18:
---
psymax, 18.6.2006 02:10:
kauheeta tää sinkkuilu noin pidemmän aikaa.. kun ei tota omaa naista ole kotona niin menee vapaa aika töissä ja mitä enenmän töissä sen vähemmän naisia ... ja vapaa aikaa.. ei hyvältä näytä.....
minä tahtoo pois tästä luukusta heti...!!!!!*grr*

---


Heiiiii äläs ny!
sinkkuilu on givaa*joo*
ja varsinki kesäl!



kön täälä tuppukylässä ei ole kun rumia miehiä ja tekis tyttöjä mieli vähä kiusata...*pahis**vink*
Jago

Posts: 4,039

#9238 • • Jago un-trained monkee

Juhgu, 17.6.2006 04:21:
Meh.

1) Molemminpuolinen 100% luottamus
[pieni]2) Uskollisuus[/pieni]

Katsellaan niitä muita kriteerejä sitten kun saisi edes noi 2 ensimmäistä täyttymään. :|


vähänaikaa sitte mulla oli enää noi 2 kriteeria ittellänikin..

lause jatkuu, mutten sitä jatka koska en ole sinkku enää kai.. tavallaan.. ehkä.. *hihu*

no joo... seukkaan siis taas kai, mutta huomaan että on vaikeaa luopua sinkkuluukusta, koska en tiedä koska tänne taas palaan ja mitä enemmän odotuksia mulla on, sitä inhottavammalta se tuntuu kun se tapahtuu.. ja siksi yritän olla odottamatta mitään..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#9239 • • albba Guest
mitä täällä oikeen luukutetaan?
FS

Posts: 414

#9240 • • FS
Dont worry, be happy.
Single and loving it, tosin en tiedä kauan mä tätä rakastan... :)
mut kesällä tää on kyl helmee :))) Ja kun on naisystäviikin niin eipä siinä muuta tarvitse :)

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia