19,912 posts, 996 pages, 8,094,800 views
Timce, 3.4.2009 18:05:
Anteeksi ot, mutta minkä takia Alien ei enää tänne kirjoittele?
KooKie, 3.4.2009 18:31:
---
Timce, 3.4.2009 18:05:
Anteeksi ot, mutta minkä takia Alien ei enää tänne kirjoittele?
---
Epäilisin, että pokka loppui kesken kaiken. Tuolta se huutelee kasvaneensa aikuiseksi, mutta tässä tapauksessa on hyvä muistaa perinpohjainen lähdekritiikki. :DD
KooKie, 3.4.2009 18:03:
---
siveys, 3.4.2009 15:47:
Onkohan kukaan koskaan mennyt esim. treffeille pelkästään klubbarissa juttelemisen perusteella? :)
---
Guilty of charged! Nykyinen avomieheni piiritti mua klubbarissa joka topikissa, mistä tahansa aiheesta kaikenmoisilla älynväläyksillä jonkun aikaa, ja pyysi mua lopulta katsomaan kanssaan kehumaansa elokuvaa, jonka oli jo nähnyt aiemmin. Siinä vaiheessa en tainnut edes tietää, miltä jätkä näytti. Ma chérie Kiksu kertoi mulle, että oli heittänyt galleriassa huonoa läppää ko. herran kanssa ja näytti mulle sen galleriakuvat, jotta tunnistaisin sen ensi tapaamisella. :DDD
Älkääkä edes kysykö, miksi mä oikein lähdin tälle tielle. Poikkeaminen yleisistä toimintatavoistani johti erittäin onnelliseen suhteeseen - ja erittäin epäonnekkaaseen wowileskeyteen.
niomic, 3.4.2009 19:22:
---
KooKie, 3.4.2009 18:03:
---
siveys, 3.4.2009 15:47:
Onkohan kukaan koskaan mennyt esim. treffeille pelkästään klubbarissa juttelemisen perusteella? :)
---
Guilty of charged!
---
Se on guilty as charged ;P
Mut oltiin sentään kummatkin ihanan kännissä kun tavattiin :D (hesari, remembaa?)
siveys, 3.4.2009 15:29:
Teknisesti saitti ei kyllä ollut kovin kummoinen ja ilmoituksiakin oli aika vähän.. Sisäänajoprosessi oli kyllä mielestäni todella hyvin toteutettu naisia etsiville miehille, mutta jäi kyllä oikeasti mietityttämään aika paljon, että miten naiset näihin palveluihin sitten ohjataan? Voisi kuvitella, että tällaisissa nimenomaan todellisen seuran hakemiseen keskittyneillä saiteilla isoin haaste olisi löytää ne naiset, joten miksi suunnata mainostamisensa miehille?
...
Anyway ilo loppui kyllä aika lyhyeen koska olisi pitänyt ostaa joku premium tunnari, että olisi oikeasti päässyt katselemaan ihmisten gallerioita ja täysiä profiileja, että olisi oikeasti saanut selville sen mikä minua kiinnosti - eikä se nyt lopulta ihan niin paljoa kiinnostanut ;)
Kiirikone, 3.4.2009 20:19:
---
Funktion, 3.4.2009 18:44:
---
Kiirikone, 3.4.2009 18:38:
ETTÄ HUOH.
---
Sellasta tää on...
---
Mjooh. suurimmaksi osaksi menee hyvin ja sit aina silloin tällöin epätoivo valtaa mielen.
---
---
ETTÄ HUOH.
---
Sellasta tää on...
---
Mjooh. suurimmaksi osaksi menee hyvin ja sit aina silloin tällöin epätoivo valtaa mielen.
---
---
ETTÄ HUOH.
---
Sellasta tää on...
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.
Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen
thomas, 5.4.2009 23:01:
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.
Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen
---
naiset...
Jos väkisin hakee hyviä puolia, niin oli sillä sentään selkärankaa torpata juttu alkuunsa. Jotkut ikävämmät tapaukset pitää useempaa yhtäaikaa ja kuukausien piinaamisen jälkeen vasta suvaitsevat ilmottaa että juu ei.Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa.